Brystmusklerne kan godt være svære at få fokus på.
Lad være med at holde for meget fokus på hvor mange kg du har på mår du træner bryst, gå efter at føle brystmusklerne og derved at løfte med brystmusklerne, skid på om du føler at andre kigger på dig pga lette vægte, du er der for at få mest muligt ud af det frem for at vise dig, så føl musklerne, det gælder med alle muskelgrupper, når du med lethed kan få det til at brænde i netop de muskler du vil, så øger du langsomt vægten, men stadig med fokus på at føle, det er det som gør den store forskel på Styrkeløft og Bodybuilding, og det som kan være det svære at lære.
Hvis du føler dig helt loost ang at ramme rigtige, så få en ven til at trykke dig der på brystet hvor du vil ramme med øvelsen, og så hold din fokus på at føle det der med lav vægt, tag gerne sæt af 20reps og 40 sekunders pause igen og igen, til du rammer det rent, om det så tager 1-2mdr, så bliv ved, for det er det som gør at du vil have fra de andre som ikke gør det i længden.
Og sådan gør du med alle muskler til du kan ramme dem alle perfekt.
I starten da jeg begyndte kunne jeg næsten kun få den lækre brændende fornemmelse i mave og skuldre, og lår ved leg extensions, men nu kan jeg det alle steder, og jeg kan love dig at et par brændende patter kan mærkes så det næsten hiver tårer.
Gør det og hold fokus på det, lær at ramme brystmusklerne sådan med alle brystøvelser, husk at det er ikke øvelsen så meget der gør den store forskel, men hvordan du kan udnytte øvelsen, så skift øvelser for hver gang og hold din fokus på at mærke det rigtigt, så vokser patterne som en gal
mvh
Gør som de andre, og du må nøjes med hvad de andre får.
Undskyldningen med dårlige gener er nok den mest brugte for dovenskab, og manglende viden.
Fuck Asier!