Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

AJuul skrev:Jeg har simpelthen fået strækmærker på både min højre og venstre biceps. Hvad sker der lige?? Ved godt det er fordi musklerne vokser hurtigt, men kan det passe og har i evt. selv oplevet noget lignende??

Nikolaj P skrev:AJuul skrev:Jeg har simpelthen fået strækmærker på både min højre og venstre biceps. Hvad sker der lige?? Ved godt det er fordi musklerne vokser hurtigt, men kan det passe og har i evt. selv oplevet noget lignende??
Det er godt nok gået godt så, det er sku nice! =D>

Bay skrev:Nikolaj P skrev:AJuul skrev:Jeg har simpelthen fået strækmærker på både min højre og venstre biceps. Hvad sker der lige?? Ved godt det er fordi musklerne vokser hurtigt, men kan det passe og har i evt. selv oplevet noget lignende??
Jeg ved da ikke hvor nice jeg synes strækmærker er.

Nikolaj P skrev:AJuul skrev:Jeg har simpelthen fået strækmærker på både min højre og venstre biceps. Hvad sker der lige?? Ved godt det er fordi musklerne vokser hurtigt, men kan det passe og har i evt. selv oplevet noget lignende??
Men er du sikker på det er strækmærker, for de eneste jeg har set få strækmærker ved guns er folk der tager noget..

Moqensen skrev:Nikolaj P skrev:AJuul skrev:Jeg har simpelthen fået strækmærker på både min højre og venstre biceps. Hvad sker der lige?? Ved godt det er fordi musklerne vokser hurtigt, men kan det passe og har i evt. selv oplevet noget lignende??
Men er du sikker på det er strækmærker, for de eneste jeg har set få strækmærker ved guns er folk der tager noget..
Godt med fordomme.
Bare fordi der er strækmærker på guns, betyder det ikke at personen har taget roids

AJuul skrev:Ja det virker underligt, men det kom for en 14 dages siden. Og det virker til at vokse stille og rolig, men det er ikke helt vildt ekstremt, men stadig meget tydeligt.

Moqensen skrev:AJuul skrev:Ja det virker underligt, men det kom for en 14 dages siden. Og det virker til at vokse stille og rolig, men det er ikke helt vildt ekstremt, men stadig meget tydeligt.
Så skal du måske overveje at bulke lidt mindre, og/eller, pleje strækmærkerne med a + b vitamin creme (65 kr i matas).
Det er vigtigt at holde huden fugtig med creme hvor strækmærkerne kommer.

Moqensen skrev:BAY: Har du haft gode oplevelser med den. Har indtil videre kun prøvet vitamin cremen, der virker godt.

Seth skrev:Det sker for mange, jeg har selv 2 grumme i hver armhule det ene er på vej ud på biceps nu, det er ganske normalt og sker også for folk der køre rent.

Helsinghof skrev:Seth skrev:Det sker for mange, jeg har selv 2 grumme i hver armhule det ene er på vej ud på biceps nu, det er ganske normalt og sker også for folk der køre rent.
Det gad jeg mægtig godt se et billede af, lyder frygtelig meget som mine, og folk aner ik hvad mine er

Patsche skrev:tror det er meget almindligt at få strækmærker når man træner, for jeg har både på biceps, triceps, skulder, i armhulen, lænden og på mine lår og ja det ser ikke kønt ud men så tager jeg bare lidt sol og så ligger man ikke sådan til det, men hvis jeg ikke har taget sol i et stykke tid så er de meget tydelige og nogen af lærene på min skole mener at jeg er på steoider og alt muligt, men tror det er meget normalt

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster