Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Men hvad er det specifikt som gøre dig sur, en uretfærdig dommer? Trælse modspillere eller synes du bare at dine "aggressioner" burde gå ud over de andre på banen. Prøv at specificere dig en anelse mere.

Kopi skrev:Lyder ikke særlig sjovt, men da jeg selv har spillet fodbold, kender jeg naturligvis selv til detMen hvad er det specifikt som gøre dig sur, en uretfærdig dommer? Trælse modspillere eller synes du bare at dine "aggressioner" burde gå ud over de andre på banen. Prøv at specificere dig en anelse mere.
- Kopi

Sportsatlet skrev:Hey guys
Mit problem er at jeg har meget svært ved at styre mit temperament og især når jeg spiller fodbold. Jeg kan blive rigtig (!) sur, stor i munden og nogle gange helt grov. (Her tænker jeg tacklinger og små bissede ting) Jeg har lidt ala samme problem som mange nok mener cristiano ronaldo har. Men det er slet ikke noget jeg kan gøre for og det kommer bare op i mig når jeg spiller fodbold. Jeg kan sagtens styre det i hverdagen, men til fodbold slår det klik. Det er for mig et stort problem da det selvfølelig ikke accepteres både hos træner, dommer osv.
Har i gode råd til hvordan jeg kan lære at styre det?
Tak.

Sportsatlet skrev:Jeg har lidt ala samme problem som mange nok mener cristiano ronaldo har. Men det er slet ikke noget jeg kan gøre for og det kommer bare op i mig når jeg spiller fodbold.

Sportsatlet skrev:Kopi skrev:Lyder ikke særlig sjovt, men da jeg selv har spillet fodbold, kender jeg naturligvis selv til detMen hvad er det specifikt som gøre dig sur, en uretfærdig dommer? Trælse modspillere eller synes du bare at dine "aggressioner" burde gå ud over de andre på banen. Prøv at specificere dig en anelse mere.
- Kopi
Det er som regel uretfærdig dommer. Kan godt give et eksempel.
Jeg er kantspiller så derfor udfordrer jeg tit. Hvis jeg så foreksempel er kommet forbi modstanderen, men han tager benene på mig og dommeren så ikke fløjter. Sådan noget kan få mig til at koge over.
Eller også kan det være hvor man går side ved side med modstanderen og han så siger et eller andet.
Håber det var forklarende nok.

Legend skrev:Sportsatlet skrev:Jeg har lidt ala samme problem som mange nok mener cristiano ronaldo har. Men det er slet ikke noget jeg kan gøre for og det kommer bare op i mig når jeg spiller fodbold.
Hang til fedtet hår? Krukket attitude?
Det er vel nok synd for dig at du slet ikke kan gøre for det. Når du slet ikke kan gøre for det, så synes jeg da bare du skal fortsætte med at rende og forsøge på at skade folk. Det er nemlig smart. Jeg er sikker på at du selv drømmer om at få et korsbånd revet over til en hyggefodboldkamp, fordi en af modstanderne er en umoden lille snothvalp.
Tænk dig om, tag dig sammen og lad være med at være den latterlige lille snothvalp.
Hav en god lørdag.
Kærlig hilsen
Legendendariskoverskæg.dk

Wannabe-BB skrev:Jamen Legend har jo ret? Det er jo bare for sjov, set i det store perspektiv betyder et frispark i en serie 24 kamp nok ikke det vilde. Det kan en skade for din modspiller til gengæld! Hvis du vil slås, så begynd til noget kampsport. Så ryger Ronaldo attituden meget hurtigt:-)

Sportsatlet skrev:Legend:
Det var dog et latterligt svar. Og hvorfor kommer det med at du synes han har fedtet hår ind? Tror sku han er rimelig ligeglad med hvad lille Legend inde fra bb.dk synes han har fedtet hår når han kunne rende med alle de damer du drømmer om.

Legend skrev:Tænk dig om, tag dig sammen og lad være med at være den latterlige lille snothvalp.
Legend skrev:Hvori består det latterlige??

Kopi skrev:Sportsatlet skrev:Kopi skrev:Lyder ikke særlig sjovt, men da jeg selv har spillet fodbold, kender jeg naturligvis selv til detMen hvad er det specifikt som gøre dig sur, en uretfærdig dommer? Trælse modspillere eller synes du bare at dine "aggressioner" burde gå ud over de andre på banen. Prøv at specificere dig en anelse mere.
- Kopi
Det er som regel uretfærdig dommer. Kan godt give et eksempel.
Jeg er kantspiller så derfor udfordrer jeg tit. Hvis jeg så foreksempel er kommet forbi modstanderen, men han tager benene på mig og dommeren så ikke fløjter. Sådan noget kan få mig til at koge over.
Eller også kan det være hvor man går side ved side med modstanderen og han så siger et eller andet.
Håber det var forklarende nok.
Hvis du bliver tacklet og dommeren overser det, må det bare "accepterer" det. Du kan sige til dig selv, at kun dommeren ene og alene kan dømme en given situation, og dermed ikke har linjedommere, ergo skal han bekymre sig om mange forskellige ting. Når dine modstandere siger noget til dig, så giv dem et kort svar og spil videre, jo mere tid du spilder på dem, desto dårligere bliver du til at holde fokus på kampen. De spillere som snakker dårlig om dig, er som regel også dem som aldrig scorer mål eller kun har til opgave at lave rod i det. Håber det svar nok, håber ellers du får lavet nogle mål
- Kopi

alwin skrev:Jeg plejer at svare dummere igen, så han flipper ud og dommeren giver ham et kort.
TS: slap af, få en ven til at holde dig når du bliver sur.
Jeg har selv spillet bold, og hvis jeg googler mit navn kommer der røde kort frem. Jeg var nok en af de dummeste på banen. Jeg blevet meget sur, når folk var svinske. I en af mine sidste kampe var der en som ikke lod mig gå. Han stod i vejen, og var pisse irreterende. Han begyndte at slå lidt til mig, og så kunne jeg ikke styre mig. Bolden blev spillet til ham og jeg løb imod ham, og han løb væk fra bolden for han kunne godt se at jeg var sur. Jeg sparkede ham 2 gange og da han lå ned gik jeg væk.
Jeg har også prøvet at en kamp bliver stoppet, fordi den blev så voldelig. Modstanderne var polakkere og de var svinske. De skadede en af mine venner, og der slog det klik for mig. Og jeg fældede en af deres spiller, fordi jeg var sur. Han valgte at skubbe mig, da han løb forbi muren. Der blev det for meget og jeg sparkede en anden modstander ned bagfra og han begyndte at tude. Hele mit hold samlede sig og skubbede modstanderne væk fra mig. De sparkede efter mig men mit hold kunne heldigvis holde dem væk. Jeg smed trøjen (jeg troede at jeg var stor) og på vej ud af banen kører træneren fingeren over struben. Jeg vælger at spytte lige foran hans sko.
Det var en kamp som blev ødelagt. Modstanderne var idioter, men det var jeg også.
Jeg gik på et meget voldeligt hold. Vi var en del spillere som fik kort i næsten hver anden kamp. Tro mig, det ødelagde det sjove ved fodbold.
Hvis jeg mødte dig i en kamp, og du var for svinsk eller sådan, så ville jeg sikkert skade dig, Så tænk dig om, der er mange fodboldspillere som elsker at hævne sig.
Hvis det er dommeren du er sur på, så ryst på hovedet og vend dig om. Det nytter ikke at blive sur.
Jeg elskede at hævne mig, og det var næsten grunden til at jeg spillede. Jeg kunne slet ikke styre mig. Men fodbold er en kontaktsport, ikke en kampsport.

Kæmperen skrev:Tal pænt Legend.
Det dér klæder dig ikke.
Kæmperen/moderator

hehe
Wannabe-BB skrev:Jamen Legend har jo ret? Det er jo bare for sjov, set i det store perspektiv betyder et frispark i en serie 24 kamp nok ikke det vilde. Det kan en skade for din modspiller til gengæld! Hvis du vil slås, så begynd til noget kampsport. Så ryger Ronaldo attituden meget hurtigt:-)

8800 skrev:Alwin jeg tager vel ikke fejl når jeg antager, at du godt nu kan se, at dig og dine venner opførte jer som de største idioter?Er du gal, hvor får jeg nederen på over at læse dit indlæg. Det har jo ikke noget med fodbold at gøre blot en flok unge gutter med minimalt mellem ørerne. Hvis i havde haft en træner med lidt ryggrad havde han da smidt jer ud af klubben ved gentagne forseelser.
Men det er super, hvis du er blevet klogere

Legend skrev:Kæmperen skrev:Tal pænt Legend.
Det dér klæder dig ikke.
Kæmperen/moderator
Hvis du gerne vil drøfte min tone, ville det så ikke være mere passende at gøre det via PB?

Kæmperen skrev:Tal pænt Legend.
Det dér klæder dig ikke.
Kæmperen/moderator
Kæmperen skrev:Du er i din fulde ret til at være uenig i TS holdninger og handlinger.
Dette giver dig dog ikke ret til at svare i en sådan nedladende tone.
Direkte personlige angreb hører ikke til her på siden.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster