Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Det var godt nok et hurtigt svar. 

Legkongen skrev:Mange tak CasperDet var godt nok et hurtigt svar.
Jeg stiller ikke så store krav til udstyret. Jeg kan træne med alt. Der skal bare være nogle stænger og skiver - altså løse vægte.
Jeg ser lige på linket

Legkongen skrev:Jeg skal bare træne der af og til, da jeg har familie derJeg bor selv i Jylland.

Casper.S skrev:Legkongen skrev:Jeg skal bare træne der af og til, da jeg har familie derJeg bor selv i Jylland.
Så ville 350 kr. være godt givet udI bil fra Hillerød station tager det vel omkring 15 min.
Old school skrev:Casper.S skrev:Legkongen skrev:Jeg skal bare træne der af og til, da jeg har familie derJeg bor selv i Jylland.
Så ville 350 kr. være godt givet udI bil fra Hillerød station tager det vel omkring 15 min.
Det må være et ok sted hvis du gider at køre dertil fra Hundested af![]()
Jeg har overvejet dte mange gange, men kan ikk tage mig sammen grundet afstanden og bor ikk engang så langt væk.

Casper.S skrev:Legkongen skrev:Jeg skal bare træne der af og til, da jeg har familie derJeg bor selv i Jylland.

Legend skrev:Casper.S skrev:Legkongen skrev:Jeg skal bare træne der af og til, da jeg har familie derJeg bor selv i Jylland.
Så er det da fordi man kører en omvej.

Casper.S skrev:Legend skrev:Casper.S skrev:Legkongen skrev:Jeg skal bare træne der af og til, da jeg har familie derJeg bor selv i Jylland.
Nej?Til Lillerød VL Klub? Inden man får parkeret, så er der nok gået 15 min.

Legend skrev:Casper.S skrev:Legend skrev:Casper.S skrev:Legkongen skrev:Jeg skal bare træne der af og til, da jeg har familie derJeg bor selv i Jylland.
Sorry jeg troede du mente til Ålholm.
Hvor ligger det egentlig i Lillerød? Ude ved badmintonhallerne?

Casper.S skrev:Legend skrev:Casper.S skrev:Legend skrev:Casper.S skrev:Legkongen skrev:Jeg skal bare træne der af og til, da jeg har familie derJeg bor selv i Jylland.
Sorry jeg troede du mente til Ålholm.
Hvor ligger det egentlig i Lillerød? Ude ved badmintonhallerne?
Ude ved noget der hedder FH-hallen. Tidligere var der bordtennis, nu er der hvis kun fitnessboksning og genoptræning![]()
Skovensvej 6 3450 Allerød

Legkongen skrev:Tak, for svarerne. Jeg træner i Hillerød på fredag. Jeg overvejer lidt Fitnessworld, da jeg kun har mine gåben til rådighed. Skal bo ved gågaden

Legkongen skrev:Tak, for svarerne. Jeg træner i Hillerød på fredag. Jeg overvejer lidt Fitnessworld, da jeg kun har mine gåben til rådighed. Skal bo ved gågaden

phillimus skrev:Hvis du kommer fra Hundested, er der da et udmærket center i Frederiksværk til tung træning.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster