Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mikkel [S.I.S] skrev:Det er afhængigt fra person til person, nogle bliver jo meget trætte af cardio træning og derfor giver styrketræningen ikke meget...
men hvis du træner cardio lige før træning skulle der komme noget mere testosteron rundt i kroppen, hvilket øger effekten af din styrketræning. Og hvis du herefter kan holde dig kørende med mange gentagelser og få pauser så kan du også holde pulsen lidt oppe og svede mere, altså forbrænde mere..
Men personligt så har jeg det bedst med lige at varme kroppe lidt op med cardio i størrelses ordenen 1km på ca. 5 min. og derefter styrke træning og hvis jeg har overskud når programmet er slut så 15 min. på crosstrain, en cooper test eller 30 min. på cykel. roning kan også være godt, men hvis man lige har trænet de muskel grupper syrer man for hurtigt til.
Jeg foretrækker dog at ligge min egentlige cardio træning uafhængigt af styrketræningen, for herved at være mere oplagt til det enkelte..
Hvis du dog gerne bare vil af hurtigt med mange kilo, så er det dog kosten du skal gå efter at ændre, der kommer resultaterne ASAP...

Moody skrev:Mikkel [S.I.S] skrev:men hvis du træner cardio lige før træning skulle der komme noget mere testosteron rundt i kroppen, hvilket øger effekten af din styrketræning.

Mikkel [S.I.S] skrev:Det er afhængigt fra person til person, nogle bliver jo meget trætte af cardio træning og derfor giver styrketræningen ikke meget...
men hvis du træner cardio lige før træning skulle der komme noget mere testosteron rundt i kroppen, hvilket øger effekten af din styrketræning. Og hvis du herefter kan holde dig kørende med mange gentagelser og få pauser så kan du også holde pulsen lidt oppe og svede mere, altså forbrænde mere..
Men personligt så har jeg det bedst med lige at varme kroppe lidt op med cardio i størrelses ordenen 1km på ca. 5 min. og derefter styrke træning og hvis jeg har overskud når programmet er slut så 15 min. på crosstrain, en cooper test eller 30 min. på cykel. roning kan også være godt, men hvis man lige har trænet de muskel grupper syrer man for hurtigt til.
Jeg foretrækker dog at ligge min egentlige cardio træning uafhængigt af styrketræningen, for herved at være mere oplagt til det enkelte..
Hvis du dog gerne bare vil af hurtigt med mange kilo, så er det dog kosten du skal gå efter at ændre, der kommer resultaterne ASAP...

Snuz skrev:Moody skrev:Mikkel [S.I.S] skrev:men hvis du træner cardio lige før træning skulle der komme noget mere testosteron rundt i kroppen, hvilket øger effekten af din styrketræning.
It's true.

Mikkel [S.I.S] skrev:Jeg må indrømme jeg ikke kender det teoretiske bag, men det er garanteret noget med intensiteten og den øgede puls og blodtilførsel...

Nick_91 skrev:Mikkel [S.I.S] skrev:Jeg må indrømme jeg ikke kender det teoretiske bag, men det er garanteret noget med intensiteten og den øgede puls og blodtilførsel...
Du må meget gerne linke til en kilde for at bakke op om din påstand.

Mikkel [S.I.S] skrev:Nick_91 skrev:Mikkel [S.I.S] skrev:Jeg må indrømme jeg ikke kender det teoretiske bag, men det er garanteret noget med intensiteten og den øgede puls og blodtilførsel...
Hvad? Jeg skriver jo jeg ikke kender teorien bag..![]()
Jeg ved bare at det skulle hænge sådan sammen..

Mikkel leicht skrev:hvis du ikke kan adskille cardioen fra styrketræningen, så det bedst med cardioen først, men når det så er sagt så kan jeg ikke umiddelbart huske argumenter for at det skulle være det.. lidt problematisk jeg har en hukommelse som en si, men studierne fylder en helvedes masse på, så noget må ud

Moody skrev:Mikkel leicht skrev:hvis du ikke kan adskille cardioen fra styrketræningen, så det bedst med cardioen først, men når det så er sagt så kan jeg ikke umiddelbart huske argumenter for at det skulle være det.. lidt problematisk jeg har en hukommelse som en si, men studierne fylder en helvedes masse på, så noget må ud
også hvis det fungerer som andet end opvarmning?
ville selv meget nødigt squatte efter at have spinnet i 20 minutter

Mikkel leicht skrev:Moody skrev:Mikkel leicht skrev:hvis du ikke kan adskille cardioen fra styrketræningen, så det bedst med cardioen først, men når det så er sagt så kan jeg ikke umiddelbart huske argumenter for at det skulle være det.. lidt problematisk jeg har en hukommelse som en si, men studierne fylder en helvedes masse på, så noget må ud
også hvis det fungerer som andet end opvarmning?
ville selv meget nødigt squatte efter at have spinnet i 20 minutter
Altsaa spørgsmaalet er nok mere om du har en form der tillader dig at klare arbejdsbelastningen istedet, men der paavirker jo lidt..

Mikkel [S.I.S] skrev:Nick_91 skrev:Mikkel [S.I.S] skrev:Jeg må indrømme jeg ikke kender det teoretiske bag, men det er garanteret noget med intensiteten og den øgede puls og blodtilførsel...
Hvad? Jeg skriver jo jeg ikke kender teorien bag..![]()
Jeg ved bare at det skulle hænge sådan sammen..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster