Mit Navn er mickey.
Jeg er en af MANGE som valgte at lave et nytårsfortsæt. Jeg har valgt at holde det og har nu lagt min livsstil helt om.
Jeg søger svar på om nedstående information munder ud i en sund livsstil, med mulighed for at tabe sig + få en flot harmonisk veltrænet krop.

1. TRÆNING
Start:
Jeg træner HVER dag (dog kan små svipsere forkomme.. Men minimum 6 dage om ugen)
Jeg starter min træning med kondition.. 20-30 minutter på stepmaskine/løbebånd/cykel.
Jeg konditionstræner med høj intensitet - Pulsen + 120 (Cardio mener jeg det hedder)
Træning:
Jeg træner derefter en time med muskulaturen.
Jeg har fordelt det op sådan her. (CA. sådan her).
dag.1 - Bryst
dag.2 - Arme - Triceps/biceps.
dag.3 - skulder muskulatur.
dag.4 - Ryg
Derefter forfra.. (Bryst - arme - skulder - ryg)
(Jeg har planer om meget snart at træne ben også - Da jeg tænker logisk at det er nødvendigt for for at få en harmonisk krop da ben muskulaturen er stor).
Jeg konditionstræner 20-30 minutter uden pause med høj intensitet.
Styrketræningen 60 minutter består normalt af gentagelser.. Normalt antal er 12 for mig
Og prøver gerne så vidt muligt at øge vægten hver gentagelse.2.Kosten
Min kost består Primært af;
Morgenmad
Minimælk eller vand.
1-2 stk. frugt og/eller evt. noget 0,5% yughurt. Og nogle gange æg

Mellem måltider / Frokost
Rugbrød (Uden smør og med pålæg som ; Kalkun, Hamburgerryg, Kylling, Makrel i Tomat)
Frugt / Grøntsager ( Vindruer, Æbler, bananer, agurk, gulerødder.
Aftensmad
Magert kød - (Kylling, Oksekød med lav fedtprocent etc.)
Ris
Pasta
Kartofler (Spørgsmål; Er stivelsen meget slem for kroppen)
Grøntsager
Jeg er gået fra at spise/drikke; Sodavand, slik, chips, alkohol, kage, junkfood næsten HVER DAG (Dog alkohol kun i weekenderne)

Til nu slet ikke at røre det OVERHOVEDET
. (Har ikke gjort det i en god måned).Jeg har langsomt mistet trængen til søde sager og kan blive ligeså tilfredsstillet af en god gulerod
.Nu er det store spørgsmål..
Er det her en sund nok livsstil til at kunne tabe sig?.. Og opbygge muskulaturen så man bliver flot markeret?.. og at muskulaturen harmonerer?..
Jeg er 189 og vejer ca 86 KG.. Så det er absolut ikke fordi jeg er tyk.. Men mine fedt depoter har desværre valgt brysterne.. Så vil gerne have de bliver mere faste og harmonerer med resten af mig.. I stedet for det lidt mere spidse look grundet overfladisk fedt.
Håber ikke jeg lyder som en komplet tosse.. Jeg er lige startet og alt hvad jeg har valgt ovenfor er ren og skær min intuition omkring hvad der må være godt for mig. Så ret mig endelig hvis jeg er helt galt på den.. Konstruktiv feedback er lige hvad jeg har brug for.

Tak fordi i gad give jer tid til at læse.. Håber i kan besvare mit spørgsmål.

Mange venlige hilsner.
Mickey