Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Cazper skrev:Hey derude.
Jeg skal til USA i overmorgen i 2 uger, og stedet jeg skal til har fitness center, og derfor er jeg i tvivl om hvorvidt man kan tage sine supplementer med, i form af pulver, bcaa piller, vitamin piller osv? Tænker selvf. lufthavns kontrol.
Er der nogen af jer der har erfaringer med dette?
Cazper

Garik skrev:Smid dem i din store bagage og lad det eventuelt blive i originalemballagen. Du kan risikere, de undersøger bagagen (oplevede jeg, da jeg fløj fra Washington til Orlando), men da ingen af substanserne er er ulovlige, burde det ikke være et problem.
Alternativt er kosttilskud utroligt billige derovre - især hvis du går uden om GNC og lignende kosttilskudsbutikker.

Moestrup87 skrev:Garik skrev:Smid dem i din store bagage og lad det eventuelt blive i originalemballagen. Du kan risikere, de undersøger bagagen (oplevede jeg, da jeg fløj fra Washington til Orlando), men da ingen af substanserne er er ulovlige, burde det ikke være et problem.
Alternativt er kosttilskud utroligt billige derovre - især hvis du går uden om GNC og lignende kosttilskudsbutikker.
Kan man ikke risikere at der kan være rester af "uheldige" ting i tilskuddene derovre?

Cazper skrev:Garik jeg er selv i Orlando pt, er der nogen billige steder du har kendskab til, hvor man kan købe tilskud ?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster