Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

træner selv i kæmpe trøje året rundt og min tshirt indenunder er gennemblødt efter træning her om sommeren.

N97 skrev:Kan varmt anbefale at købe det her på dit apotek. Koster omkring 80 kr., virker med det samme og det holder i en evighed.

N97 skrev:Kan varmt anbefale at købe det her på dit apotek. Koster omkring 80 kr., virker med det samme og det holder i en evighed.
Selvfølgelig er det normalt at svede når man træner, men det er bare røv irriterende at gå rundt og ligne en der lige har været ude og bade med tøj på. Det gjorde jeg før jeg brugte dette og nu er jeg knastør når jeg træner

peter n skrev:N97 skrev:Kan varmt anbefale at købe det her på dit apotek. Koster omkring 80 kr., virker med det samme og det holder i en evighed.
Er det ikke det der sviger og klør som ind i helvede?

Kidd skrev:Jeg er også altid gennemblødt, men kan sgu ikke rigtig hidse mig op over det efterhånden. Man må bare leve med det. Dog er jeg god til at tørre udstyr af efter brug.
Gider dog ikke skifte tshirt, for så skal man bare vaske mere.

N97 skrev:Du behøver da ikke bare at leve med det, når du kan slippe for det uden at gøre det store for det.

Kidd skrev:N97 skrev:Du behøver da ikke bare at leve med det, når du kan slippe for det uden at gøre det store for det.
Vi prioriterer tingene forskelligt.

Almond skrev:Forhør dig hos personalet i dit center. Fortæl dem om din situation. Muligvis har de mulighed for at skrue yderligere op for ventilationen, ellers er de i det mindste blevet opmærksomme på problemet.

BigBoi skrev:Spørger du om det er normalt at du sveder/har det varmt, når du træner?

andreas7074 skrev:Jo altså, jeg drikker 2 fulde shakes fyldt med vand, og en ekstra proteinshake bagefter træningen.
Min trøje er som regel tangerende gennemblødt, altså; den er tør de nederste 2-3cm på fronten. Resten er soaked. Jeg plejer at vride den før jeg putter den i tasken.

JeppN skrev:Man skal ikke være lækker når man træner anyway. varmen er irriterende men man bliver jo vant til dettræner selv i kæmpe trøje året rundt og min tshirt indenunder er gennemblødt efter træning her om sommeren.
Du kan jo ikke gøre så meget, bare sørg for du bliver ved med at drikke alt det vand

Selvfølgelig er det normalt at svede når man træner, men det er bare røv irriterende at gå rundt og ligne en der lige har været ude og bade med tøj på. Det gjorde jeg før jeg brugte dette og nu er jeg knastør når jeg træner

muren skrev:N97 skrev:Kan varmt anbefale at købe det her på dit apotek. Koster omkring 80 kr., virker med det samme og det holder i en evighed.
Lige præcis, man går rundt og ligner en der lige er faldet i vandet!
Anyway, tror jeg vil prøve det

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster