Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1064
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1062

Følg bodybuilding.dk på

Svimmelhed

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

De sidste 3 dage har jeg døjet med svimmelhed, i løbet af hele dagen og især til træning.

Jeg ved at det ikke har noget at gøre med kosten, da jeg har meget fokus på den pt. og jeg er sikker på jeg får væske nok..

Jeg løber meget, og har læst at nårh man løber kan man havde behov for mere Jern? Kan det være jern mangel?

Jeg får ikke nogle form for vitamin piller, da jeg syntes at jeg spiser en meget varieret kost.

Reputation point: 0

Geografisk sted: 8800 viborg

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hvordan spiser du da og hvornår på dagen træner du? :)

Du kan da prøve at spise jern. Koster ingenting og så kan du da enten få be- eller afkræftet din mistanke :)
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

Logbog: Vis logbog

Har du andre udtalte symptomer end svimmelhed? Træthed? Hovedpine? Åndenød? I DK er jernmangel udbredt blandt kvinder i den fødedygtige alder. Under alle omstændigheder synes jeg, at du bør få en multivitamin dagligt.
Det eneste jeg ved, er, at jeg intet ved.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Nogle mennesker er sikre på de har helt styr på kosten, og det kan man også sagtens have på makroniveau, det er mikroniveauet der kan være lidt sværre, og derfor vil du se en tendens til at folk spiser forskellige vitamintilskud for at være sikre på at nå deres mikrobehov. Vil tilslutte mit den med multivitaminen, jern kan du også prøve.
Du er sikker på du ikke er gravid?
Life is what YOU make IT
Brugeravatar

Geografisk sted: Højbjerg

Træner her: Fitness World Viby

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 150.00

Kostplan: Ingen kostplan

Ja jeg havde meget åndenød.. Senere fik jeg høj feber, så jeg var blevet syg!

Jeg var på apoteket for at få noget mod det, og jeg fortalte hende at jeg trænet rigtig meget lige pt, så jeg kunne virkelig ikke forstår jeg kunne blive syg 3 gange indenfor 2 mdr.

Her fortalte hun mig, at når man trænet så intensiv som jeg gjorde, kunne ens immunforsvar godt blive lavt. . Har i nogensinde hørt om det?

Men jeg kører jern tabl. og vitamin pille nu!

Kender i det med når man er syg, så skal man bare have noget sødt, så jeg har fucket hele min kur op i 2 dage! Så nu må jeg satme tage mig sammen igen, føler allerede jeg har taget 2 kg på efter de dage!

Det kan bare være du er ved at blive syg... ? Ellers som de andre siger, spis en vitaminpille, især når du træner en del.

Reputation point: 10

Geografisk sted: Fredericia

Træner her: Fitness World Lyongade
Fitness World

Christinaehlert skrev:Ja jeg havde meget åndenød.. Senere fik jeg høj feber, så jeg var blevet syg!

Jeg var på apoteket for at få noget mod det, og jeg fortalte hende at jeg trænet rigtig meget lige pt, så jeg kunne virkelig ikke forstår jeg kunne blive syg 3 gange indenfor 2 mdr.

Her fortalte hun mig, at når man trænet så intensiv som jeg gjorde, kunne ens immunforsvar godt blive lavt. . Har i nogensinde hørt om det?

Men jeg kører jern tabl. og vitamin pille nu!

Kender i det med når man er syg, så skal man bare have noget sødt, så jeg har fucket hele min kur op i 2 dage! Så nu må jeg satme tage mig sammen igen, føler allerede jeg har taget 2 kg på efter de dage!

Det kan også være din psyke der spiller ind, hvis du f.eks føler at du ikke er god nok, ikke træner hårdt nok og er så stresset af tanker som dem at det går over i fysiske lidelser bare som et eksempel, snak med din læge hvis det er slemt og beskriv din situation.

Nej, det kan overhovedet ikke være min psyke, har aldrig haft det så godt som nu!! Man kan da ikke gå til læge hele tiden ;) Men har styr på det nu! Men ellers tak for hjælpen.

8/10

Would read again, lots of action
Brugeravatar

Reputation point: 145