Er der nogen af jer der kender til T3 og hvordan det virker på kvinder?
Og er der nogen der har prøvet lipo 6 black women og med gode og dårlige erfaringer

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

LBL skrev:Hej alle sammen!
Er der nogen af jer der kender til T3 og hvordan det virker på kvinder?
Og er der nogen der har prøvet lipo 6 black women og med gode og dårlige erfaringer![]()

T3 bliver naturligt produceret hos mennesker i skjoldbruskkirtlen og er vores stofskiftehormon. Det bestemmer vores forbrænding og kropstemperatur. Når folk får diagnosticeret "for lavt stofskifte" så har de en meget lav produktion af T3 i skjoldbruskkirtelen. Denne tilstand er MEGET sjælden selvom mange overvægtige gerne vil undskylde sig med at lide af den. T3 står for tri-iodid-thyroidhormon. Det bliver fremstillet kunstigt af medicinalbranchen til syge mennseker med for lavt stofskifte. Bodybuildere, fitnessatleter og andre bruger i høj grad T3 som en simpel men farlig genvej til at smide det overflødige fedt. Indtager man T3 vil ens stofskifte øges og man vil få øget kropstemperatur. På den måde kan man forbrænde ekstra fedt uden at sænke sit kalorieindtag yderligere. Overdosering af T3 er sjælden men kan til gengæld medføre alvorlige skader på krop og hjerne og sågar medføre døden. Ulempen ved at bruge T3 er at det som med alle andre endokrine hormoner er i et kompleks system af balancer. Piller man ved den balance og i dette tilfælde indtager T3, vil man hæmme ens egen produktion af T3 og derved stofskifte. Der er til dato flere eksempler i DK på personer der har fået en stofskiftesygdom og hermed tvunget til at være på medicin resten af deres liv, som følge af brugen af T3.

Nders skrev:T3 er vanvittigt farligt og ulovligt. Hvis du er glad for dit helbred skal du holde dig langt fra det.
Det andet er med stor sandsynlighed spild af penge.

LBL skrev:Er kreatin godt for os tøser?

8800 skrev:LBL skrev:Er kreatin godt for os tøser?
Ja.

LBL skrev:8800 skrev:LBL skrev:Er kreatin godt for os tøser?
Ja.
Kan du evt forklare hvad det hjælper på?

Anker skrev:Hold dig væk fra kosttilskud som lover at sætte dit stofskifte op og forbrænde usandsynlige mængder fedt. Ordentlig træning, kost og søvn er vejen frem. Der er ikke nogen genvej til succes, som er værd at risikere livet for.

Hippo skrev:Jævnfør din anden tråd, så kan jeg simpelthen ikke gennemskue hvorfor du overhovedet
føler trang til at overveje slankepiller eller doping blot for at smide et par kg?
Hvis du bare gerne vil være tynd, så spis mindre og dyrk noget mere cardio.

LBL skrev:Hippo skrev:Jævnfør din anden tråd, så kan jeg simpelthen ikke gennemskue hvorfor du overhovedet
føler trang til at overveje slankepiller eller doping blot for at smide et par kg?
Nu er det sådan så slankepillerne ikke er til mig- og hvorfor snakker du om doping?

LBL skrev:Hippo skrev:Jævnfør din anden tråd, så kan jeg simpelthen ikke gennemskue hvorfor du overhovedet
Nu er det sådan så slankepillerne ikke er til mig- og hvorfor snakker du om doping?

A Menace To Chicken skrev:LBL skrev:Hippo skrev:Jævnfør din anden tråd, så kan jeg simpelthen ikke gennemskue hvorfor du overhovedet
Jeg håber satme ikke de er til dig, hvis det er dig på billedet.
...

LBL skrev:A Menace To Chicken skrev:LBL skrev:Hippo skrev:Jævnfør din anden tråd, så kan jeg simpelthen ikke gennemskue hvorfor du overhovedet
...
Hvorfor håber du ikke det?

LBL skrev:A Menace To Chicken skrev:LBL skrev:Hippo skrev:Jævnfør din anden tråd, så kan jeg simpelthen ikke gennemskue hvorfor du overhovedet
...
Hvorfor håber du ikke det?

LBL skrev:Jeg siger jo heller ikke til jer at I ikke har behov for at blive større vel? Hver sin smag

8800 skrev:LBL skrev:Jeg siger jo heller ikke til jer at I ikke har behov for at blive større vel? Hver sin smag
Men at benytte T3 for at komme længere ned vil være helt tosset.

Møgbarn skrev:Kvinder kan "brænde" deres æggestokke af ved brug af T3, det er ikke legesager!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster