Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

sniper skrev:Interessant.. Men negative kcal, må vel bare være en forhøjelse af forbrændingen eller hvad..?
. Men det fint nok fordi så kan jeg drikke med god samvittighed

sniper skrev:Altså i teorien det samme som fedtforbrændere gør idag..Kan så ikke lige se nyheden i det..

kinky_fætter skrev:sniper skrev:Altså i teorien det samme som fedtforbrændere gør idag..Kan så ikke lige se nyheden i det..
tænker du på diæt formula?

sniper skrev:kinky_fætter skrev:sniper skrev:Altså i teorien det samme som fedtforbrændere gør idag..Kan så ikke lige se nyheden i det..
tænker du på diæt formula?
Jeg tænker på en masse af de produkter der forefindes som fedtforbrændere.. Størstedelen af disse indeholder netop stoffer som øger dit stofskifte på den ene eller anden måde. Nogle mere lovlige end andre.

Bella-Nova skrev:Er det ikke bare fordi der er færre kcal i produktet end hvad kroppen bruger på at forbrænde det?
Hvis der er 20 kcal i varen og kroppen bruger 30 kcal på at forbrænde det, er der altså 10 minuskcal i varen. Det er hvad jeg har læst

Martin G skrev:Bella-Nova skrev:Er det ikke bare fordi der er færre kcal i produktet end hvad kroppen bruger på at forbrænde det?
Hvis der er 20 kcal i varen og kroppen bruger 30 kcal på at forbrænde det, er der altså 10 minuskcal i varen. Det er hvad jeg har læst
HVis det var sådan, så ville der ikke være noget sundhedsmæssigt problem ved varen, og den ville derfor blive lovlig i Danmark med det samme.
Jeg er helt sikker på, at der er stimulerende stoffer af en arti produkterne, og det er derfor de skal godkendes før de kommer til danmark

lause skrev:Kan ikke rigtig få det til at hænge sammen
Bella-Nova skrev:lause skrev:Kan ikke rigtig få det til at hænge sammen
Hvilket?

pzo skrev:Som Smeden allerede har skrevet, så er det kombinationen af grøn te og koffein i produkterne som skulle sætte forbrændingen op.
Så det er jo ikke eksakte negative kalorier, men som andre også har påpeget at man forbrænder mere end man indtager.
http://www.thecoca-colacompany.com/presscenter/nr_20061011_americas_enviga.html

lause skrev:Kommer det ikke til danmark eller hva

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster