Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Assault skrev:En god WG er meget bedre end en liter sødmælk.

Mikael skrev:Assault skrev:En god WG er meget bedre end en liter sødmælk.
På hvilken måde?
Sødmælk har en fortrinligt makronutrient sammensætning

BiggunzZ666 skrev:Hvis FW var et land, så var det Afghanistan.

Assault skrev:Sødmælks aminoprofil er ikke speciel god i forhold til en WG som har en bedre BCAA profil.

Dingo skrev:Assault skrev:Sødmælks aminoprofil er ikke speciel god i forhold til en WG som har en bedre BCAA profil.
Bedømt hvordan? En liter sødmælk har feks flere gram BCAA end et scoop WG fra Bodylab

Dingo skrev:Assault skrev:Sødmælks aminoprofil er ikke speciel god i forhold til en WG som har en bedre BCAA profil.
Bedømt hvordan? En liter sødmælk har feks flere gram BCAA end et scoop WG fra Bodylab

Assault skrev:Dingo skrev:Assault skrev:Sødmælks aminoprofil er ikke speciel god i forhold til en WG som har en bedre BCAA profil.
Hvis man tager 40 gram whey protein og 80 gram dextrose, som jeg antager er en "god" WG, vil jeg sige at det er mere fordelagtigt at vælge den løsning kontra, at drikke en liter sødmælk. Man kunne twiste det hele og blande WG op med mælk.
Og ved at indtage whey protein får du flere EAA end i mælk.

The-Viking skrev:Assault skrev:Dingo skrev:Assault skrev:Sødmælks aminoprofil er ikke speciel god i forhold til en WG som har en bedre BCAA profil.
Hvis man tager 40 gram whey protein og 80 gram dextrose, som jeg antager er en "god" WG, vil jeg sige at det er mere fordelagtigt at vælge den løsning kontra, at drikke en liter sødmælk. Man kunne twiste det hele og blande WG op med mælk.
Og ved at indtage whey protein får du flere EAA end i mælk.
Så regn lige prisen ud for sådan en shake. kontra en liter sødmælk.
Ville klart vælge sødmælk anyday!

Bosse101 skrev:Som ganske almindelig hobbybber/powerlifter er der ikke grund til at gå sådan i detaljer. Slet ikke når prisen tages i betragtning. I øvrigt spiser man normalt også andet end sødmælk. Så mon ikke aminosyrerne for alle praktiske behov bliver dækket

Assault skrev:Bosse101 skrev:Som ganske almindelig hobbybber/powerlifter er der ikke grund til at gå sådan i detaljer. Slet ikke når prisen tages i betragtning. I øvrigt spiser man normalt også andet end sødmælk. Så mon ikke aminosyrerne for alle praktiske behov bliver dækket
Uenig.

Manson skrev:Assault skrev:Bosse101 skrev:Som ganske almindelig hobbybber/powerlifter er der ikke grund til at gå sådan i detaljer. Slet ikke når prisen tages i betragtning. I øvrigt spiser man normalt også andet end sødmælk. Så mon ikke aminosyrerne for alle praktiske behov bliver dækket
Uenig.
Jeg er også uenig, må jeg tilstå.
Det er langt fra alle fødevarer der indeholder lige gode aminosyre-fordelinger. Plus, hvis man interesserer sig for træning, ser jeg ikke noget forkert i at ville optimere træningen mest muligt.

Assault skrev:Manson skrev:Assault skrev:Bosse101 skrev:Som ganske almindelig hobbybber/powerlifter er der ikke grund til at gå sådan i detaljer. Slet ikke når prisen tages i betragtning. I øvrigt spiser man normalt også andet end sødmælk. Så mon ikke aminosyrerne for alle praktiske behov bliver dækket
Uenig.
Det er langt fra alle fødevarer der indeholder lige gode aminosyre-fordelinger. Plus, hvis man interesserer sig for træning, ser jeg ikke noget forkert i at ville optimere træningen mest muligt.
Enig

Manson skrev:Assault skrev:Bosse101 skrev:Som ganske almindelig hobbybber/powerlifter er der ikke grund til at gå sådan i detaljer. Slet ikke når prisen tages i betragtning. I øvrigt spiser man normalt også andet end sødmælk. Så mon ikke aminosyrerne for alle praktiske behov bliver dækket
Uenig.

The-Viking skrev:Manson skrev:Assault skrev:Bosse101 skrev:Som ganske almindelig hobbybber/powerlifter er der ikke grund til at gå sådan i detaljer. Slet ikke når prisen tages i betragtning. I øvrigt spiser man normalt også andet end sødmælk. Så mon ikke aminosyrerne for alle praktiske behov bliver dækket
Uenig.
Du mener virkelig at forskellen på at du drikker en liter sød eller tager 40g whey pulver. Giver de ekstra GAINS du har ventet på?
Når man spiser en normal trænings kost igennem dagen.

The-Viking skrev:Manson skrev:Assault skrev:Bosse101 skrev:Som ganske almindelig hobbybber/powerlifter er der ikke grund til at gå sådan i detaljer. Slet ikke når prisen tages i betragtning. I øvrigt spiser man normalt også andet end sødmælk. Så mon ikke aminosyrerne for alle praktiske behov bliver dækket
Uenig.
Du mener virkelig at forskellen på at du drikker en liter sød eller tager 40g whey pulver. Giver de ekstra GAINS du har ventet på?

og så er jeg også enig.
The-Viking skrev:Manson. så forstår jeg digog så er jeg også enig.
Assault den post-workout shake har ikke nogen overvældende betydning hvis du har kosten i orden og spiser nok. for os dødelige.

Assault skrev:The-Viking skrev:Manson skrev:Assault skrev:Bosse101 skrev:Som ganske almindelig hobbybber/powerlifter er der ikke grund til at gå sådan i detaljer. Slet ikke når prisen tages i betragtning. I øvrigt spiser man normalt også andet end sødmælk. Så mon ikke aminosyrerne for alle praktiske behov bliver dækket
Uenig.
Mener en tilføjelse af L-leucinL-Isoleucin L.Valin efter træning er fordelagtigt for bedre/optimale resultater.
Bare man sørger for at få sine proteiner fra kød, mejeriprodukter og æg, så får man rigeligt at de "gode" proteiner 
Ellers ikke.

Bosse101 skrev:Jeg behøver vel ikke sige, at det mad jeg forudsætter, der bliver spist, ikke er chips og lakridser.
Spørgsmålet var, om der skulle suppleres med WG. Alene spørgsmålet viser, at OP ikke har erfaring til at kunne styre sine microer. Hvis en scoop WG bringer OP i kcaloverskud, så gør en liter sødmælk også og OP vil dermed vokse og således er problemet løst.
Hvis OP var i top fem til DM i BB og manglede råd om, hvordan han kunne forbedre sin plads, så var det noget helt andet og en diskussion om mere eller mindre af den ene eller den anden EAA kunne måske have sin plads.
Når der bare er tale om den gamle gymklassiker "jeg vokser ikke, what do", så er nede på jorden, hands-on råd langt mere brugbare. Jeg vil gå så langt som at gribe til det irriterende, retoriske trick og opfinde en procentdel helt selv: 9/10, som træner systematisk mangler ikke resultater, fordi de ikke har styr på deres EAA-balance, men fordi de slet og ret spiser for lidt

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster