Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

toto_G4M3R skrev:Rygøvelser og god holdning.
bor er en god all arround ryg øvelse

Fobian skrev:toto_G4M3R skrev:Rygøvelser og god holdning.
Tak for svar
Der er squat og dødløft i mit program .. Er de gode hvis man har en lidt krummet ryg ?

b000t skrev:Fobian skrev:toto_G4M3R skrev:Rygøvelser og god holdning.
Tak for svar
Der er squat og dødløft i mit program .. Er de gode hvis man har en lidt krummet ryg ?
Fobian.
Du skal ikke lytte til det der.
Jovist, du skal naturligvis træne din bagside. Men hvis du træner BOR, som har primemover lat. dorsi, hvilken har ekstension og indadrotation som funktion, men din ryg fremstå endnu mere krum. Derimod, vil jeg anbefale at lave nogen øvelser som er direkte lavet til din holdning. WallSlides + cubanpresses måske. I tillæg bør du se en fysioterapeut, for at få vurderet din bevægelighed i ryggen. Kan jo være at der nogen ligamenter som trænger til en tur i maskinen.
Håber jeg fik gjort mig forstået.
Anders

Bruce Kibbutz skrev:Er du tjekket for Scheuermann?

b000t skrev:Fobian skrev:toto_G4M3R skrev:Rygøvelser og god holdning.
Tak for svar
Fobian.
Du skal ikke lytte til det der.
Jovist, du skal naturligvis træne din bagside. Men hvis du træner BOR, som har primemover lat. dorsi, hvilken har ekstension og indadrotation som funktion, men din ryg fremstå endnu mere krum. Derimod, vil jeg anbefale at lave nogen øvelser som er direkte lavet til din holdning. WallSlides + cubanpresses måske. I tillæg bør du se en fysioterapeut, for at få vurderet din bevægelighed i ryggen. Kan jo være at der nogen ligamenter som trænger til en tur i maskinen.
Håber jeg fik gjort mig forstået.
Anders

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster