Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Tovehest2 skrev:Jeg ville nok spørge et andet sted.

p0ulsen skrev:Hejsa
Jeg skal til Thailand imorgen på en afbudsrejse. Kan jeg godt rejse ALENE til Thailand selvom jeg kun er 17 år gammel? Jeg rejser selvfølgelig på eget pas, og jeg flyver med tyrkieteksperten.dk
Jesperpoulsen

Gunni skrev:p0ulsen skrev:Hejsa
Jeg skal til Thailand imorgen på en afbudsrejse. Kan jeg godt rejse ALENE til Thailand selvom jeg kun er 17 år gammel? Jeg rejser selvfølgelig på eget pas, og jeg flyver med tyrkieteksperten.dk
Jesperpoulsen
Hey. Jeg kan desværre ikke svare på dit spørgsmål, men af ren nysgerrighed: Tager du så til Thailand helt alene? Altså uden venner eller noget?
Jeg har en veninde, som siger, at hun har rejst alene som 14-årig. Men, hvis andre kan finde dokumentation for det på nettet, ville jeg blive meget glad for det 
p0ulsen skrev:Gunni skrev:p0ulsen skrev:Hejsa
Jesperpoulsen
Hey. Jeg kan desværre ikke svare på dit spørgsmål, men af ren nysgerrighed: Tager du så til Thailand helt alene? Altså uden venner eller noget?
Øv, håbede lige. He he. Ja og nej. Jeg tager til Thailand alene, men min søster er guide hos Bravo Tours og så skal jeg bo hos en af hendes guidevenner, for min far kommer derned - bare 3 dage senere end mig
Jeg tror, at jeg har svaret på mit spørgsmål, by my selfJeg har en veninde, som siger, at hun har rejst alene som 14-årig. Men, hvis andre kan finde dokumentation for det på nettet, ville jeg blive meget glad for det

Detorian skrev:p0ulsen skrev:Gunni skrev:p0ulsen skrev:Hejsa
Jesperpoulsen
Øv, håbede lige. He he. Ja og nej. Jeg tager til Thailand alene, men min søster er guide hos Bravo Tours og så skal jeg bo hos en af hendes guidevenner, for min far kommer derned - bare 3 dage senere end mig
Jeg tror, at jeg har svaret på mit spørgsmål, by my selfJeg har en veninde, som siger, at hun har rejst alene som 14-årig. Men, hvis andre kan finde dokumentation for det på nettet, ville jeg blive meget glad for det
Du burde godt kunne rejse alene, min kammi hvis far boede i Sydafrika, rejste altid alene ned til ham da vi gik i folkeskole sammen. Kræver visst bare at du som sagt har eget pas.

Karl Æg skrev:Hvorfor i alverden skulle du ikke kunne det? Har du eget pas, burde du kunne rejse frit, men det skader vel ikke at få et tilsagn fra dine forældre om, at de er indforståede med det.

Karl Æg skrev:Det var skam ikke nedladende mentDet er et fuldstændig legalt spørgsmål.

curls skrev:Du kan godt rejse alene...Hvis du har dit eget pas, så er dine forældre også indforstået med at du må rejse alene...Så ingen problem der...
Har selv rejst rundt som 16-årig...

Kan du have en rigtig god tur.p0ulsen skrev:Hejsa
Jesperpoulsen

henning skrev:Kan du have en rigtig god tur.p0ulsen skrev:Hejsa
Jesperpoulsen![]()
Henning

p0ulsen skrev:Det kommer helt an på, hvordan man læser det og "hører" tonen i bøtten

Bundgaard90 skrev:Har også gjort det førDet er vist kun med færger der skal være en med over 18, mener jeg
Karl Æg skrev:p0ulsen skrev:Det kommer helt an på, hvordan man læser det og "hører" tonen i bøtten
Ja måske på hvordan man opfatter det, men nu beskrev jeg jo sådan set hvordan det var tiltænkt ikke hvordan jeg mente, det lød. At du opfattede det negativt er da beklageligt, men hensigten var ikke nedladende.

WannaBeBig skrev:God tur...det er et nice land: dejligt klima, venlige mennesker..og piger...men husk kondomerne

WannaBeBig skrev:God tur...det er et nice land: dejligt klima, venlige mennesker..og piger...men husk kondomerne
8800 skrev:WannaBeBig skrev:God tur...det er et nice land: dejligt klima, venlige mennesker..og piger...men husk kondomerne
Og hvis den kun ryger 5cm op har personen ikke altid være kvinde...

8800 skrev:WannaBeBig skrev:God tur...det er et nice land: dejligt klima, venlige mennesker..og piger...men husk kondomerne
Lyder som erfaring? 

Dingo skrev:Skal man ikke udfylde visum ansøgning?
Skal man til Vietnam..

p0ulsen skrev:Dingo skrev:Skal man ikke udfylde visum ansøgning?
Skal man til Vietnam..
Jo, fik den udleveret i flyveren

Fitness-iver skrev:p0ulsen skrev:Dingo skrev:Skal man ikke udfylde visum ansøgning?
Skal man til Vietnam..
Jo, fik den udleveret i flyveren
Ha' en fantastisk tur mester. Var selv i Thailand i 2006 - dejligt dejligt land... Ikke sidste gang jeg var der.. Nyd det..
:D

Bundgaard90 skrev:Har også gjort det førDet er vist kun med færger der skal være en med over 18, mener jeg

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster