Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Morrison skrev:Du kan spise alt hvad du vil og samtidig tabe dig? Lyder da ikke særlig sundt. Lyder som en god gang doping, aner dog ikke hvilken slags der er tale om.
Og nej, hvis du ikke taber dig er du ikke i et okay kcal underskud.

Er det ikke ligemeget, hvad det hedder eller hvad det er ?Patsche skrev:Så sagde han at han kunne skaffe et produkt hvor jeg skulle stikke mig i maven med en nål med et stof med ca 20 milliliter og det skulle jeg gøre 3-5 gange på 5 måneder(ved ikke om han sagde forkert da jeg ikke aner hva produktet hedder)
Hvis han siger til dig, at det er vitaminer og okølogisk vegetar protein, ville du så tage det ?Patsche skrev:...nu er jeg selv mod doping. men jeg ved ikke om det er doping eller om i kender til et stof som gør disse ting, men vil ikke tage det hvis det er doping, men hvis det ikke er kunne jeg snildt finde på det.

SørenDP skrev:Hvis noget lyder for godt til at være sandt (Hvilket dette gør), er det nok enten noget ulovligt eller et fup-produkt. Hvis det ikke var ulovligt ville et sådan vidundermiddel nok være mere udbredt

Patsche skrev:Morrison skrev:Du kan spise alt hvad du vil og samtidig tabe dig? Lyder da ikke særlig sundt. Lyder som en god gang doping, aner dog ikke hvilken slags der er tale om.
ligger omkring 1500 Kcal om dagen og det er sku for lidt

Hvis han siger til dig, at det er vitaminer og okølogisk vegetar protein, ville du så tage det ?Patsche skrev:...nu er jeg selv mod doping. men jeg ved ikke om det er doping eller om i kender til et stof som gør disse ting, men vil ikke tage det hvis det er doping, men hvis det ikke er kunne jeg snildt finde på det.

henning skrev:Er det ikke ligemeget, hvad det hedder eller hvad det er ?Patsche skrev:Så sagde han at han kunne skaffe et produkt hvor jeg skulle stikke mig i maven med en nål med et stof med ca 20 milliliter og det skulle jeg gøre 3-5 gange på 5 måneder(ved ikke om han sagde forkert da jeg ikke aner hva produktet hedder)
Du ved det jo godt selv, da du har postet det i dopingforumet.

Morrison skrev:Patsche skrev:Morrison skrev:Du kan spise alt hvad du vil og samtidig tabe dig? Lyder da ikke særlig sundt. Lyder som en god gang doping, aner dog ikke hvilken slags der er tale om.
ligger omkring 1500 Kcal om dagen og det er sku for lidt
Hvis du gjorde det, ville du jo tabe dig?

Patsche skrev:SørenDP skrev:Hvis noget lyder for godt til at være sandt (Hvilket dette gør), er det nok enten noget ulovligt eller et fup-produkt. Hvis det ikke var ulovligt ville et sådan vidundermiddel nok være mere udbredt
Altså han har selv taget det, han er ikke stor men har bare en mega lav fedt % og han spiser mega meget og tager ikke en skid på, han dyrker ikke motion andet end det han går på arbejdet som tros alt er en del.

Bondi skrev:Fin ven du har der...

Zaulich skrev:Patsche skrev:SørenDP skrev:Hvis noget lyder for godt til at være sandt (Hvilket dette gør), er det nok enten noget ulovligt eller et fup-produkt. Hvis det ikke var ulovligt ville et sådan vidundermiddel nok være mere udbredt
Altså han har selv taget det, han er ikke stor men har bare en mega lav fedt % og han spiser mega meget og tager ikke en skid på, han dyrker ikke motion andet end det han går på arbejdet som tros alt er en del.
Nu har jeg ingen idé om dig og din vens alder, men mange unge får en utrolig hjælp ved deres stofskifte, og man kan på denne måde holde sig slank uden nogen særlig motion o.lign.
Desuden siger du, at du ikke taber dig trods hård cardio og kalorie underskud? Du kan vel forhåbenligt se, at dette tydeligvis ikke er korrekt.
Altså; Du spiser enten for meget, eller du laver for lidt. Så enkelt er det.

Morrison skrev:Bondi skrev:Fin ven du har der...
så så, drag nu ikke forhastede konklusioner, Bondi.
Kan jo sagtens være at det bare er en form for magisk Bubbisaft han tilbyder..

Er der mere end en side at læse om det på ?Patsche skrev:Nej for ville selv gå hjem og så søge under det navn jeg fik, hvis jeg fik et navn, og så læse om det på de forskellige sider

Showtek skrev:Hvis du ikke kan tabe dig ved kun at indtage 1500 kalorier om dagen, så er du enten et sært væsen. Eller også er du dårlig til at tælle kalorier..

Patsche skrev:Morrison skrev:Bondi skrev:Fin ven du har der...
han bliver faktisk kaldt Bubbi så man ved aldrig

henning skrev:Er der mere end en side at læse om det på ?Patsche skrev:Nej for ville selv gå hjem og så søge under det navn jeg fik, hvis jeg fik et navn, og så læse om det på de forskellige sider
Er der andre sider end bodyhouse ?
Og hvordan vil du være sikker på at det navn du får svarer til produktet ?
Hvad gør man ikke for at sælge ?
Man kalder det noget, som du har tillid til
og giver dig al den støtte du har brug for og hjælper dig gerne igang.
Da vi var i Cairo i Egypten for nogle uger siden skulle vi bruge noget medicin.
På hotellet fortalte de at et par numre længere nede af gaden var det et apotek.
På gaden udenfor mødte vi nogle unge mennesker, der var utrolig hjælpsomme,
og de kunne sælge noget kopimedicin meget billigere.
Vi gik alligevel ind på apoteket og snakkede med apotekeren og købte for ca 100 kr.
jeg er ikke i tvivl om at det var bedre end at handle med drengene uden for døren.
Henning

Morrison skrev:Patsche skrev:Morrison skrev:Bondi skrev:Fin ven du har der...
han bliver faktisk kaldt Bubbi så man ved aldrig
Nåh, så skal du ikke være nervøs! Bubbisaft er lavet af bubbibær, og er derfor helt naturligt. Køb en sjat til mig også

Jeg er rigtig god til at regne og "til at regne den ud"Patsche skrev:har aldrig været god til at regne og ja jeg kan lige så godt sige at jeg er motherfucking elendig til at regne

henning skrev:Jeg er rigtig god til at regne og "til at regne den ud"Patsche skrev:har aldrig været god til at regne og ja jeg kan lige så godt sige at jeg er motherfucking elendig til at regne
Det er ikke kommmet af ingenting, jeg tager noget, der både klarer udholdenheden,
og klarer hjernen.
Det har også gode egenskaber ved hård træning, var det noget ?
Henning

Bork skrev:Hvorfor ikke få noget hjælp til at tabe dig? For der er tydeligvis noget galt. Du kan umuligt ikke tabe dig med 1500 kcal.

Bork skrev:Hvorfor ikke få noget hjælp til at tabe dig? For der er tydeligvis noget galt. Du kan umuligt ikke tabe dig med 1500 kcal.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster