Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1261
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1258

Følg bodybuilding.dk på

Tips til at blive større?

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej.

Jeg er en dreng på 16 år, og synes at det kunne være på tide at begynde at vokse en del hurtigere.
Jeg har trænet fitness i næsten 1,5 år, men synes ikke at det har hjulpet så meget. Har dog ikke trænet efter program, eller med kostplan

Jeg har kun trænet naturligt, og vil derfor gerne prøve noget, som virkelig sætter gang i tingene.
- Jeg er villig til at bruge en masse penge på det, så længe jeg ved at det vil virke.

- Tips: Hvad kan du/I anbefale til mig?
Det skal ikke være noget, som I tror der virker, og bare har læst om, men egne erfaringer.

Højde: 1,86
Vægt, 79

Det vil virkeligt være en stor hjælp, hvis I gider at hjælpe mig, da jeg vil gøres klar til sommer.

- Useriøse henvendelser bedes holdes udenfor

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Sorry, men der findes ikke noget "mirakelmiddel" som forvandler dig fra 50kg slapsvans til en 110kg buff moth**f*****... Hvis du ikke synes der sker nok, spiser du højst sansynligt ikke nok... Her er et par ting du kan gøre...

0.5: læs newbies-helpfile-edit-2-t39845.html
1: Find ud af dit ligevægtsindtag (google det)
2: Skriv hvad du spiser på en almindelig dag (brug kostplan på sitet)
3: se om dit ligevægtsindtag +~500 kcal passer med hvad du indtager, hvis ikke, spis mere... Hvis det gør, træn hårdere :´)

edit: Det ville være fuldstændigt sindsygt at begynde at krutte den (som du hentyder til). For det første fordi det er skide farligt (specialt når man ikke ved, hvad man laver) for det andet er du 16, og træner højst sansynligt bare for at kunne smide trøjen på stranden til sommer, hvilket ikke tager flere års træning, bare træn hårdt & spis nok i et par måneder og voilá...

edit edit: Så lige du skrev at du ikke følger noget program / kostplan... Prøv at tage et kig inde under "Artikler" og så find programmet "back to basics", følg det & spis meget og jeg garanterer resultater
Proud member of Team Fat Ups.
Brugeravatar

Reputation point: 68

Træner her: TarGet Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 40.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

En sidenote du sikkert kan bruge til motivation:

Du skriver du ikke har trænet efter noget program og bare trænet "naturligt".
Såfremt du mener maskiner / ingen progression / ramt plateu(dv.s. ikke steget i vægt længe) - så har du spildt 1 år af dit liv på træning. Men bare rolig! - det gjorde jeg også, fedt liv, jeg har nok trænet i 3 år, hvoraf 2 år dem har været fuldstændig spild. Jeg var nok samme sted som dig for 1 år siden. Men så begyndte jeg store på basisøvelser - dog ingen progression i min træning. For 7 måneder siden begyndte jeg så på en mere struktureret træning med progression(dog kun 2 gange om ugen), hvor jeg steg en del. For 1.5 måned siden er så begyndt at træne 3 gange om ugen / nogle gange 4, samt kreatin (http://www.bodylab.dk/shop/kreatin-4c1.html) og beta alanin(http://www.bodylab.dk/shop/bodylab-beta ... -590p.html) - hvilket præstationsfremmende stoffer(uden bivirkninger). Og her i dag står jeg så med resultater, jeg ALDRIG ville have fået med min gamle træning + jeg har godt fundament nu, samt stiger i styrke/masse(når jeg ellers ikke cutter) konstant.

Et gammelt udtryk indenfor BB er "NO BRAIN NO GAIN" - hvilket er så sandt, så sandt. Jeg vil på det aller kraftigste anbefale dig at du researcher og får en masse viden på dette område, såfremt du vil have noget ud af det. Måske tager det 10-20 timer at støvsuge nettet for brugbare artikler, men sammenlignet med at bruge måske 100 trænings pas og ikke fået noget ud af(som du har gjort, og MIG)?

Som CaliWali skrev: "0.5: læs newbies-helpfile-edit-2-t39845.html" - Den er super god og brugbar.

Reputation point: 5

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 175.00

Til TS: Hvis du lige læser dit eget indlæg kan du se lige præcis hvorfor du ikke er vokset ](*,)

Geografisk sted: Aalborg

køb et ordenligt arsenal af steroider, og æd 6.000 kcal om dagen, og ca 500 gram protein, så skal du nok blive et skur :D
Brugeravatar

Reputation point: 134

Træner her: FitnessDK Vallensbæk
Fjerritslev Motioncenter
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 104.50
- Squat: 132.50
- Dødløft: 167.50

funman17 skrev:og vil derfor gerne prøve noget, som virkelig sætter gang i tingene.

Det her har jeg set mange have succes med at prøve.. ved ik om det er lidt på kanten med hvad der er lovligt dog..

http://tinyurl.com/6uph7gt
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Du spørger om råd til sammensætning af en kur, med andre ord; du ønsker råd og vejledning om hvordan du bedst muligt skaffer dig en masse anabole androgene steroider - hvilken slags, hvor meget, hvornår og hvordan. Seksten år gammel.

Åh, wow.

Du skal nok blive til noget, om ikke andet så til grin.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

Hvor useriøst kan det blive....
Brugeravatar

Reputation point: 20

Geografisk sted: Odense

funman17 skrev:Hej.

Jeg er en dreng på 16 år, og synes at det kunne være på tide at begynde at vokse en del hurtigere.
Jeg har trænet fitness i næsten 1,5 år, men synes ikke at det har hjulpet så meget. Har dog ikke trænet efter program, eller med kostplan

Jeg har kun trænet naturligt, og vil derfor gerne prøve noget, som virkelig sætter gang i tingene.
- Jeg er villig til at bruge en masse penge på det, så længe jeg ved at det vil virke.

- Tips: Hvad kan du/I anbefale til mig?
Det skal ikke være noget, som I tror der virker, og bare har læst om, men egne erfaringer.

Højde: 1,86
Vægt, 79

Det vil virkeligt være en stor hjælp, hvis I gider at hjælpe mig, da jeg vil gøres klar til sommer.

- Useriøse henvendelser bedes holdes udenfor

Protein+weightgainer+helvedes masse mad og så bare klø på med træning, så du en bøf snart ;-)
Before you ask!! how much does it look like im benchpressing ???
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: midtjylland

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 230.00

1 ½ års træning er ingenting, det skal nok komme, dedikation, fokus, søvn, masser af træning, den rigtige kost og 10 års træning, så kan vi tale om en 'lækker form' men der er desværre grænser for hvor meget man kan bygge på 1 ½ år, og at tænke på steorider som 16 årig, med en trænings erfaring på 1 ½ år er kun dumt..

Glæd dig over den viden, erfaring du ville kunne opnå ved at opholde det clean, kigge dig selv i spejlet en dag og sige? i did it, i really did... Og ikke prop fyldte kroppen med diverse ting. =;

Træner her: Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 70.00

Tak for svarene :-)

- Tror at I har misforstået mig. Kunne aldrig finde på at bruge steroider, mente mere ting som protein, kreatin, og weightgainer.
At få sammensat nogle ting som passer godt sammen, og som så er lovlige, som hjælper på muskelopbygning osv :-)

funman17 skrev:Tak for svarene :-)

- Tror at I har misforstået mig. Kunne aldrig finde på at bruge steroider, mente mere ting som protein, kreatin, og weightgainer.
At få sammensat nogle ting som passer godt sammen, og som så er lovlige, som hjælper på muskelopbygning osv :-)

:lol: Så er artikelarkivet det rette sted for dig, men husk; Der er ingen mirakel midler på markedet, det er alt sammen en hjælp til at opnå dine makro/mikro nutrienter. Med mindre vi snakker kreatin and such som kan være svært at få nok af igennem kosten.
Brugeravatar

Reputation point: 20

Geografisk sted: Odense

hmmm..

Billede
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

A Menace To Chicken skrev:

hmmm..

Ja, men mente nu bare på lovlige ting dude! :-)

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster