Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 68883 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er DoomDuck
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049970 indlæg i 100474 emner
0 nye indlæg i dag

J-S-O skrev:Du kan da bare lave en speed edition af Sheiko Beginners 1? Den er beregnet til at blive udført over fire uger med efterfølgende dekonditionering, men hvis du er sej, så klarer du de tolv træningspas på tre uger og snupper en deload

Gozo skrev:J-S-O skrev:Du kan da bare lave en speed edition af Sheiko Beginners 1? Den er beregnet til at blive udført over fire uger med efterfølgende dekonditionering, men hvis du er sej, så klarer du de tolv træningspas på tre uger og snupper en deload
Tænkte jeg også på, men der kørers kun DL en gang per uge. De to andre dage køreres goodmornings. Men man kunne vel fuske lidt

Lithium skrev:Mikkel leicht skrev:hmm, svært at få vilde gains på så kort tid men..
5x4x75% - let singles (10singles a 60% - gerne med bands/kæder)
4x3x80% - let singles
3x2x85% - let singles
5x1x90% - let singles
Delayed transformation uge..
4 uger. + 1 deload..
Du kan vælge at tage det hele på 1 dag, eller tage det fordelt på 2 dage, så du har 1 tung dag og 1 let dag..
Er helt klar over det ikke bliver de vilde gains jeg kan lave på den korte tid. det gør heller ikke så meget fremgang er fremgang. Skal procenten stige for de lette singles også ? og jeg går ud fra det er procentdelen af 1rm du har angivet.

t.nielsen skrev:dødløfte over 3 gange om ugen.. vil da mene det er alt for meget.. maks 2..
træner det kun 1 gang om ugen selv og vil da ikke mene jeg er slap i den øvelse..

Lithium skrev:charlie t skrev:Tillykke Lithium, fornem fremgang.
Mange takjeg er svært tilfreds
, Failede mit sidste pas i smolovi bænk i dag...Har meget på fornemmelsen at jeg er heftigt overreached havde store problemer ved næst-sidste smolov-pas også...Hvor længe bør jeg deloade før jeg tester max her ? (smolov gennemført over 12 pas (24 dage))

Lithium skrev:Hill skrev:Det ik' så ringe endda med den fremgang i dødløft tillykke- er dog mere spændt på din fremgang i Smolov bænk, da jeg selv kører Smolov bænk i øjeblikket - mangler lige godt en uge - jeg gruer lidt for den sidste uge - hvordan gik din sidste uge var den sindsygt hård?
tak jeg er også meget tilfreds med mit dødløft...jeg når formentlig de 200 langt før end beregnet...totalt yndlingsløft...![]()
![]()
og så til mit nemesis; Bænkpres, Liggestem, Patpres, lorteløft ....
Jeg er åbenbart bemidlet med svag presmuskulator i forhold til så mange andre herinde når man kigger på styrkeforholdet på de 3 store, 90 i bænk, 130 i squat, og 179 i dødløft... jeg ser mange der bænker langt tættere på deres squat og død max... om det skyldes at jeg har trænet alle tre øvelser fra start og dermed har fået en anderledes styrkeudvikling end andre herinde eller jeg gør noget fundamentalt forkert skal jeg ikke kunne sige, men ville gerne i klub 100 snart.
Nå til sagen:
Smolov var brutal, havde et reelt max på 88 kg da jeg startede indtastede dog 90 i beregningen for smolov og det gik fint lige indtil de 2 sidste pas for smolov hvor jeg blev nødt til at bruge beregningen for 88 kg 1 rm. for at gennemføre. Jeg overreachede kraftigt og gik mærkbart ned i styrke. Jeg frygter at min bænk muligvis er faldet på de 4 uger det har taget, men jeg vender tilbage med tal på søndag når jeg tester max.
![]()
Pas på skulderen iøvrigt ! Min højre side var ved at stå af under den sidste uge. HUSK GOD TEKNIK FGS !
) som jeg havde testet det til ugen før - jeg var lidt i tvivl om jeg skulle sætte det lidt lavere da jeg lige var steget 10 Kg. under min Sheiko, men indtil videre har jeg kunnet gennemføre selvom jeg var tæt på fail i dag - jeg har derfor på fornemmelsen, at jeg vil faile på den sidste dag, men det er vel også i orden, at køre til fail den sidste dag - det er måske ligefrem optimalt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster