Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

IZOM skrev:Var der i '11. Sidste år var billetterne væk på 45 min. Billetterne sættes til salg d. 16. feb
Øllene og maden er ca. ½ pris af hvad det koster på danske festivaler. Byen Boom ligger 10 min gang fra teltområdet og derfor gode indkøbsmuligheder

IZOM skrev:Et lille råd. Hver klar med flere computere. Sidste år gik det hele ned. Vi var tre gutter der prøvede, men ingen af os fik billetter.

Dulli skrev:Jeg ville så gerne med. Men kæresten forhindrer mig i det. For det er jo ikke andet end stoffer og hore festival, åbenbart :s .

Dulli skrev:Jeg ville så gerne med. Men kæresten forhindrer mig i det. For det er jo ikke andet end stoffer og hore festival, åbenbart :s .

DonKahle skrev:Dulli skrev:
Er ikke sikker, men mener det var tomorrowland hvor de havde narko hunde ved indgangen.. Desuden så bør hun da ikke bestemme det, hvis du virkelig gerne vil afsted så køb dog en billet :-)
Det er jo ikke sikkert du får muligheden igen, men damer er der sgu nok af ;)

IZOM skrev:Maden koster 20-30 kr. for f.eks. en lille sandwich eller pizza slice.
2013: First names to be announced are Steve Aoki, Alesso, Marco Carola, Arty, Dave Clarke, Dixon, Armin Van Buuren, Axwell, Knife Party, Mauro Picotto, Joey Beltram, Miss Djax, Huma Noyd, J Fernandes, Joachim Garraud, Avicii & Hardwell and many more to be announced.

The Juice skrev:IZOM skrev:Maden koster 20-30 kr. for f.eks. en lille sandwich eller pizza slice.
Det lyder som det fuldstændig samme prisleje som Roskilde - hvor man i øvrigt kan købe en liter af den lækreste paphvidvin på Festivalpladsen til sølle 70 kr.
De foreløbige navne til Tomorrowland 2013 er ifølge internettet:2013: First names to be announced are Steve Aoki, Alesso, Marco Carola, Arty, Dave Clarke, Dixon, Armin Van Buuren, Axwell, Knife Party, Mauro Picotto, Joey Beltram, Miss Djax, Huma Noyd, J Fernandes, Joachim Garraud, Avicii & Hardwell and many more to be announced.
Armin Van Buuren kunne være pisse fedt at se. Resten falder vist lidt udenfor min smag.

DonKahle skrev:En af jer som ved om det er muligt og købe sprut inde i byen Boom? Tænker at 180000 gæster hurtigt kan få revet tingene af hylderne.

Casper A skrev:Sidder og venter stadig..
We're processing the orders
The majority of the available tickets have been sold, however there might still be a small number of tickets available. This depends on the feedback we get from the banks that process the actual payments. The great interest for this event has a profound impact on the systems of these banks, so we're waiting for them to provide final feedback on all processed payments.
As long as you see this page, you still have a very slim chance to obtain a ticket. We kindly ask you to be patient. You will keep your position in the waiting line.
Den besked har står der på min skærm nu

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster