Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1425
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1422

Følg bodybuilding.dk på

Tomorrowland 2013

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Jeg regner selv med at tage afsted, mig og nogle venner skulle have købt billetter i går, men hjemmesiden gik desværre ned.
- Hvad med jer andre, og kender i overhovedet til det?
http://www.youtube.com/watch?v=UWb5Qc-fBvk

Til dem som har været der før, hvordan ligger prislejet med sprut inde på festivalen, og hvis du skal købe i det lokale supermarked?
Brugeravatar

Reputation point: 152

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 117.50
- Dødløft: 157.50

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Til dem, der ikke lige ved hvad Tomorrowland er:

Ser lækkert ud - jeg er dog nok blevet for gammel :mrgreen:
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

Var der i '11. Sidste år var billetterne væk på 45 min. Billetterne sættes til salg d. 16. feb

Øllene og maden er ca. ½ pris af hvad det koster på danske festivaler. Byen Boom ligger 10 min gang fra teltområdet og derfor gode indkøbsmuligheder

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Dødløft: 175.00

Logbog: Ingen logbog

IZOM skrev:Var der i '11. Sidste år var billetterne væk på 45 min. Billetterne sættes til salg d. 16. feb

Øllene og maden er ca. ½ pris af hvad det koster på danske festivaler. Byen Boom ligger 10 min gang fra teltområdet og derfor gode indkøbsmuligheder

Ja nu er det jo sådan, at jeg kun har været på langeland i 09 hvor jeg ikke var ret gammel ;-
Brugeravatar

Styrkeliste

Jamen øllene koster 20-25 kr. Maden koster 20-30 kr. for f.eks. en lille sandwich eller pizza slice. Så er der så mange boder, at man tror det er løgn. Så man skal aldrig stå specielt lang tid i køen. De ansatte til festivalen er lønnet med penge og ikke en billet. Så de arbejder altså kontra de folk i DK, som er lønnet med en billet, der står bag baren, er pisse fuld og bare skal have tiden til at gå.... Toiletterne og også helt fine for det meste. Ikke nok med at festivalen ser awesome ud på youtube, men alt til den festival virker bare.

Dog kører der teknomusik i opsatte højtalere fra kl. 1000 om morgenen til engang om natten. Og det er ret højt. Så husk ørepropper, hvis du vil en enkelt dag eller to sove lidt længere :)

Styrkeliste

Det er fandeme i orden - pisse fedt, tak for svaret. Kan slet ikke vente til jeg får den billet i hånden.
Brugeravatar

Styrkeliste

Et lille råd. Hver klar med flere computere. Sidste år gik det hele ned. Vi var tre gutter der prøvede, men ingen af os fik billetter.

Styrkeliste

Jeg ville så gerne med. Men kæresten forhindrer mig i det. For det er jo ikke andet end stoffer og hore festival, åbenbart :s .
Brugeravatar

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 155.00

IZOM skrev:Et lille råd. Hver klar med flere computere. Sidste år gik det hele ned. Vi var tre gutter der prøvede, men ingen af os fik billetter.

Systemet gik også ned i går, der blev kun solgt 5% af billetterne. Det starter op igen torsdag kl. 17 - vi sidder klar på 6 computere ;-)
Brugeravatar

Styrkeliste

Dulli skrev:Jeg ville så gerne med. Men kæresten forhindrer mig i det. For det er jo ikke andet end stoffer og hore festival, åbenbart :s .

Er ikke sikker, men mener det var tomorrowland hvor de havde narko hunde ved indgangen.. Desuden så bør hun da ikke bestemme det, hvis du virkelig gerne vil afsted så køb dog en billet :-)
Det er jo ikke sikkert du får muligheden igen, men damer er der sgu nok af ;)
Brugeravatar

Styrkeliste

Dulli skrev:Jeg ville så gerne med. Men kæresten forhindrer mig i det. For det er jo ikke andet end stoffer og hore festival, åbenbart :s .

Fed kæreste :?
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

De billetter der blev sat tilsalg igår var kun for belgiere og de pakker hvor man kan få fly med. Ved selvfølgelig ikke om i skal med fly, men hvis i ikke skal, så kan i først købe billetter den 16. :)

Der er stoffer dernede ja. Men der er ikke flere synlige stoffer end der er på Smukfest og (ISÆR!) Roskilde.+

DonKahle skrev:
Dulli skrev:

Er ikke sikker, men mener det var tomorrowland hvor de havde narko hunde ved indgangen.. Desuden så bør hun da ikke bestemme det, hvis du virkelig gerne vil afsted så køb dog en billet :-)
Det er jo ikke sikkert du får muligheden igen, men damer er der sgu nok af ;)

I hovedingangen til festivalen er der et geled af betjente. Jeg tænker om dagen der står en 4-5 stykker og husker om aftenen før Swedish House Mafia, var der 15-20 stykker. De gjorde egentlig ingenting, tænker bare det var noget præventivt show our forces.

True med damer, fy for satan det er slaraffenland! =D>

Styrkeliste

IZOM skrev:Maden koster 20-30 kr. for f.eks. en lille sandwich eller pizza slice.

Det lyder som det fuldstændig samme prisleje som Roskilde - hvor man i øvrigt kan købe en liter af den lækreste paphvidvin på Festivalpladsen til sølle 70 kr.

De foreløbige navne til Tomorrowland 2013 er ifølge internettet:

2013: First names to be announced are Steve Aoki, Alesso, Marco Carola, Arty, Dave Clarke, Dixon, Armin Van Buuren, Axwell, Knife Party, Mauro Picotto, Joey Beltram, Miss Djax, Huma Noyd, J Fernandes, Joachim Garraud, Avicii & Hardwell and many more to be announced.

Armin Van Buuren kunne være pisse fedt at se. Resten falder vist lidt udenfor min smag.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

The Juice skrev:
IZOM skrev:Maden koster 20-30 kr. for f.eks. en lille sandwich eller pizza slice.

Det lyder som det fuldstændig samme prisleje som Roskilde - hvor man i øvrigt kan købe en liter af den lækreste paphvidvin på Festivalpladsen til sølle 70 kr.

De foreløbige navne til Tomorrowland 2013 er ifølge internettet:

2013: First names to be announced are Steve Aoki, Alesso, Marco Carola, Arty, Dave Clarke, Dixon, Armin Van Buuren, Axwell, Knife Party, Mauro Picotto, Joey Beltram, Miss Djax, Huma Noyd, J Fernandes, Joachim Garraud, Avicii & Hardwell and many more to be announced.

Armin Van Buuren kunne være pisse fedt at se. Resten falder vist lidt udenfor min smag.

Regner med 4000 kr. i lommepenge, også har jeg nok også penge på mit kort hvis det skulle gå helt galt.

Armin Van Buuren bliver så fucking hjernedødt! Tiesto bliver virkelig også sindssygt. Generelt er det nok det fedeste lineup jeg nogensinde har set.
Brugeravatar

Styrkeliste

Ja okay. De to gange jeg har været på Roskilde, har jeg givet 40-50 kr pr. måltid. Det samme for øl, så vidt jeg husker.

Jeg synes sgu det line up spiller. Der skal nok komme en masse andre fede navne. Men uanset hvad musikken er, så er atmosfæren bare så pisse fantastisk!!! Og så er det MEGA stort. Tror kun at jeg så 2 hele koncerter da jeg var der. Men selvfølgelig, hver sin smag :)

Styrkeliste

Det betyder jo ikke at DU automatisk tager stoffer, og hore rundt. Der er også rigtig mange der kommer for musikkens skyld.

OT:
- Jeg var til Hardbass sidste weekend, og det var det fedeste jeg nogensinde har oplevet. Vil sindsygt gerne til Tomorrowland, men får desværre ikke råd i år.

-Du kan også bestille biletter gennem Hardstylers som også arrangere bus derned:)

Styrkeliste
- Bænkpres: 107.50
- Squat: 135.00
- Dødløft: 200.00

Det forudsætter selvfølgelig at man er til electro house, trance, dance og hardstyle. Er man det, er Tomorrowland jo et regulært mekka af musik. Udbuddet af tech house til sidste års Tomorrowland var meget begrænset, om end dog rigtig velvalgt med både Solomun, Oliver Schories og Maceo Plex. Melt! trækker mere i mig, men det er jo en smagssag.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

Vi prøver først og købe gennem tomorrowland, lykkedes det ikke og få billetter der, så prøver vi med hardstylers.dk :-)

Ja helt Juice, alle har forskellig smag. For 4 år siden var det Qlimax jeg godt ville til, det ændrer sig hele tiden synes jeg.
Brugeravatar

Styrkeliste

En af jer som ved om det er muligt og købe sprut inde i byen Boom? Tænker at 180000 gæster hurtigt kan få revet tingene af hylderne.
Brugeravatar

Styrkeliste

DonKahle skrev:En af jer som ved om det er muligt og købe sprut inde i byen Boom? Tænker at 180000 gæster hurtigt kan få revet tingene af hylderne.

Der er fin mulighed, hylderne er fyldte hver dag. Der er ingen grund til at handle ind ved grænsekiosken på vej derned, det hele kan købes dernede.

Styrkeliste

Nogen der har fået billet ????

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Dødløft: 130.00

Sidder og venter stadig..

We're processing the orders
The majority of the available tickets have been sold, however there might still be a small number of tickets available. This depends on the feedback we get from the banks that process the actual payments. The great interest for this event has a profound impact on the systems of these banks, so we're waiting for them to provide final feedback on all processed payments.

As long as you see this page, you still have a very slim chance to obtain a ticket. We kindly ask you to be patient. You will keep your position in the waiting line.

Den besked har står der på min skærm nu :)

Casper A skrev:Sidder og venter stadig..

We're processing the orders
The majority of the available tickets have been sold, however there might still be a small number of tickets available. This depends on the feedback we get from the banks that process the actual payments. The great interest for this event has a profound impact on the systems of these banks, so we're waiting for them to provide final feedback on all processed payments.

As long as you see this page, you still have a very slim chance to obtain a ticket. We kindly ask you to be patient. You will keep your position in the waiting line.

Den besked har står der på min skærm nu :)

Sygt at vente på. Hvem skal du evt med. Jeg har fået kvittering på min billet. Det er første gang jeg skal afsted

Styrkeliste

Vi er 4 som skal afsted, det lykkedes først med 2 billetter med fly fra Kastrup.
I dag lykkedes det så med 2 billetter gennem Hardstylers.dk

Skal heldigvis flyve derned, det bliver så vildt! :-)
Brugeravatar

Styrkeliste

Der er forresten stadig ledige billetter.. http://www.tomorrowland.be/requestshop/ ... Copenhagen
Brugeravatar

Styrkeliste

Sejt i skal 4 afsted. Har du været der før?

Styrkeliste

Niks, jomfru rejsen - Hvordan kommer I andre derned? Hvis nogle skal med fly fra København meget tidlig morgen, så ses vi sgu i flyveren! ;-) Hvis du kan finde mig til tomorrowland, så giver jeg sgu en øl eller 20
Brugeravatar

Styrkeliste

Synes satme det er mange penge for turen. Men håber det er det hele værd

Vi rejser med hardstylers og skal med bussen

Styrkeliste

Har i fået med der bliver afholdt endnu et tomorrowland til september? Kaldt TomorrowWorld. Sikkert i et andet sted i verdenen.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Dødløft: 155.00

Næste

Tilbage til Off topic

Brugere online