Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

! Han skal nok kunne få børn, uden problemer!!!
!

toto_G4M3R skrev:hvis du vidste hvor mange sædceller der er! Han skal nok kunne få børn, uden problemer!!!
testetoron tallet skal jeg ikke prøve at gøre mig klog på!

Venomancer skrev:toto_G4M3R skrev:hvis du vidste hvor mange sædceller der er! Han skal nok kunne få børn, uden problemer!!!
Der står op til flere steder at chancerne er små, hmpph.

toto_G4M3R skrev:hvis du vidste hvor mange sædceller der er! Han skal nok kunne få børn, uden problemer!!!

toto_G4M3R skrev:Venomancer skrev:toto_G4M3R skrev:hvis du vidste hvor mange sædceller der er! Han skal nok kunne få børn, uden problemer!!!
Der står op til flere steder at chancerne er små, hmpph.
der er chance for at få børn fra det sekund du stikker en hvis legemesdel op i hendes tralala ;)
Hvis man skal tro dem der lærer børn om sex, så skal der ikke ret meget til ;)

Kirurgisk behandling er ikke uden risici. Der er ca. 5% risiko for beskadigelse af testiklen (testisatrofi). Der er derimod også risici ved at lade testiklen blive, hvor den er. Næsten alle mænd med vedvarende kryptorkisme har nedsat eller helt ophævet fertilitet . Dette gælder kun 60% af opererede for begge testikler og 10% af opererede for én testikel.

ckp2906 skrev:Ved ingen ting om hans "tilstand" , men hvis han har nedsat test niveau, så vil det vel påvirke hans træning ?..

doonkey skrev:Hej #0
Er selv blevet opereret i testiklerne som lille (pga. uheld). Lægerne sagde intet til mine forældre om nedsat chance for at få børn, eller at testeron niveaut skulle være lavere.
Har ikke gjort nogen gravide endnu, og har heller ikke lavet nogen test. Så ved faktisk ikke om jeg kan gøre za girls gravide ...
Mht. testeron niveauet kan du tjekke min log. Synes ikke selv min styrke/masse er bagefter andre med samme træningserfaring etc.
Kim out.

Venomancer skrev:doonkey skrev:Hej #0
Er selv blevet opereret i testiklerne som lille (pga. uheld). Lægerne sagde intet til mine forældre om nedsat chance for at få børn, eller at testeron niveaut skulle være lavere.
Har ikke gjort nogen gravide endnu, og har heller ikke lavet nogen test. Så ved faktisk ikke om jeg kan gøre za girls gravide ...
Mht. testeron niveauet kan du tjekke min log. Synes ikke selv min styrke/masse er bagefter andre med samme træningserfaring etc.
Kim out.
Tak for dit svar. Fik du opereret begge eller kun den ene ned, og i hvilken alder?

doonkey skrev:Venomancer skrev:doonkey skrev:Hej #0
Kim out.
Tak for dit svar. Fik du opereret begge eller kun den ene ned, og i hvilken alder?
Tjah. Godt spørgsmål. Flængen gik sådan lidt over tværs, så begge. Var vel omkring 3-4 år.

Venomancer skrev:doonkey skrev:Venomancer skrev:doonkey skrev:Hej #0
Kim out.
Tjah. Godt spørgsmål. Flængen gik sådan lidt over tværs, så begge. Var vel omkring 3-4 år.
Altså en flænge i hver side eller hvad skal det sige?
. En flænge som gik på tværs på undersiden!
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 70 gæster