Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Banditkrabat skrev:sorry vidste jeg ikke lige ,. hvordan mener du de rykker 100 tak?

Banditkrabat skrev:sorry vidste jeg ikke lige ,. hvordan mener du de rykker 100 tak?

ninjagrenen skrev:virker. Men man kan desværre også blive afhængige af dem.

kuglen skrev:du skal nok se at få fjernet det link inden du bliver baned..
du må ikke linke til konkurerende sider..
køb allnatural caffein hos bodylab.dk eller bodyman.dk
de rykker 100%

ninjagrenen skrev:Hvis man ikke har så meget energi betyder det ikke, at man ikke kan træne.
Det er kun kællinger der ædder piller. :twisted:

,, men tak for de mange gode svar
Energizer skrev:kom til at tænke på, kunne man ikke bare drikke nogle energizers.. så som hustlers eller red bull?, de er både sukker og koffein, så de brude også give et "boost"

Hvad er usund i energizers, altså helt specific setninjagrenen skrev:Energizer skrev:kom til at tænke på, kunne man ikke bare drikke nogle energizers.. så som hustlers eller red bull?, de er både sukker og koffein, så de brude også give et "boost"
det er ikke det sundeste ;)

zjadoe skrev:Har også hørt godt om de koffein piller, men manglende energi kan også betyde for lavt blodsukker. Hvis du f.eks. ikke spiser korrekt, og ikke har et jævnt og sundt kulhydrat indtag i løbet af dagen inden du skal træne. Det er bedst at holde et stabilt blodsukker niveau ved at spise frugt og lignende fordelt over dagen. Bare et råd, har virket for mig

Energizer skrev:kom til at tænke på, kunne man ikke bare drikke nogle energizers.. så som hustlers eller red bull?, de er både sukker og koffein, så de brude også give et "boost"

ninjagrenen skrev:Har hørt fra mange at det virker. Men man kan desværre også blive afhængige af dem. Så jeg ville til hver en tid foreslå dig at tage et stykke frugt, og en kop kaffe eller grøn the, og så sørge for at drikke rigeligt med vand.

Matt skrev:ninjagrenen skrev:Har hørt fra mange at det virker. Men man kan desværre også blive afhængige af dem. Så jeg ville til hver en tid foreslå dig at tage et stykke frugt, og en kop kaffe eller grøn the, og så sørge for at drikke rigeligt med vand.
Man bliver jo ikke direkte afhængig af dem. Ulempen ved hyppig brug er bare at der skal mere til for at få den samme virkning

Matt skrev:ninjagrenen skrev:Har hørt fra mange at det virker. Men man kan desværre også blive afhængige af dem. Så jeg ville til hver en tid foreslå dig at tage et stykke frugt, og en kop kaffe eller grøn the, og så sørge for at drikke rigeligt med vand.
Man bliver jo ikke direkte afhængig af dem. Ulempen ved hyppig brug er bare at der skal mere til for at få den samme virkning

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster