Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Chayen skrev:Sol

Johannes skrev:Vær stolt over dine strækmærker på benene, det viser jo bare at du har taget din træning seriøst og fået gode resultater (medmindre du blot er blevet tyk)

KongBengtsen skrev:pics

Larsjensen skrev:KongBengtsen skrev:pics
http://www.dermaroller.dk/wp-content/up ... 43.282.png
det ser ud som på det venstre billede

KongBengtsen skrev:Larsjensen skrev:KongBengtsen skrev:pics
Okay det er ret fucking slemt. Strækmærke problematikken har efterhånden været oppe en del gange men magiske løsninger mindes jeg umiddelbart er udeblevet. Dog kan du jo prøve at tabe dig lidt, og måske når vejret ellers bliver til det igen, få lidt farve på kroppen hvilket nok vil gøre dem mindre tydelige. Derudover er der nok desværre ikke andet tilbage end tiden læger alle sår

Johannes skrev:Det er fordi de er helt friske at de er røde. Det bør gå væk efter noget tid, hvorefter de bliver som normalt strækmærker (en smule lysere end huden). Den kraftige røde farve er væk til sommer når du skal i shorts.
Som der bliver nævnt, så bør du nok tage det lidt mere roligt med dit bulk, når din hud har så svært ved at følge med

awesome skrev:har fået en creme af min forlovede i dag, mod strækmærker....er ikke optimistisk, men jeg skal nok lige holde jer opdateret med hvordan det går...:-)
Har lige tabt knap 20kg. og er stadig på vej nedad, så huden kan nok bruge en hånd uanset hvad...:-)

BiggunzZ666 skrev:Hvis FW var et land, så var det Afghanistan.

Johannes skrev:Vær stolt over dine strækmærker på benene, det viser jo bare at du har taget din træning seriøst og fået gode resultater (medmindre du blot er blevet tyk)
salt skrev:Stop med at bulke voldsomt. Hvis man er lidt mindre voldsom i sit kalorieindtag, er der (som clean) meget mindre chance for at få strækmærker.
Der skal selvfølgelig tages højde freaks som BigBoi og folk der får strækmærker af det mindste.
Larsjensen skrev:KongBengtsen skrev:pics

Borumpas skrev:Johannes skrev:Vær stolt over dine strækmærker på benene, det viser jo bare at du har taget din træning seriøst og fået gode resultater (medmindre du blot er blevet tyk)
Jeg kan love dig for, at der intet imponerende er over at have lilla ar omkring skridtet. Eller at have appelsinhud på røven.
OP, så vidt jeg ved er laserbehandling eneste måde at komme af med strækmærker. Noget med at kroppen ikke selv vil erstatte mærkerne mod normal hud, da kroppen selv opfatter mærkerne som værende normaleLarsjensen skrev:KongBengtsen skrev:pics
Sådan ser jeg også ud. Heldigvis kan det gemmes væk af underbukser. Hvad med siden af dit knæ, har du mærker der?

Borumpas skrev:Johannes skrev:Vær stolt over dine strækmærker på benene, det viser jo bare at du har taget din træning seriøst og fået gode resultater (medmindre du blot er blevet tyk)
Jeg kan love dig for, at der intet imponerende er over at have lilla ar omkring skridtet. Eller at have appelsinhud på røven.

Larsjensen skrev:awesome skrev:har fået en creme af min forlovede i dag, mod strækmærker....er ikke optimistisk, men jeg skal nok lige holde jer opdateret med hvordan det går...:-)
Har lige tabt knap 20kg. og er stadig på vej nedad, så huden kan nok bruge en hånd uanset hvad...:-)
Mange tak. Du må meget gerne lige melde tilbage

Bone-14 skrev:Var det ikke dig med de massive 58/62cm stænger? I så fald er det ret dumt at holde op med at træne ben.
Helt nye friske strækmærker kan som regel ses, når de bliver ældre bliver de hvide og kan ikke ses mere.
Jeg tror du gør en fjer til 10 høns.

Bone-14 skrev:Er ovenstående dine ben?

køllekongen skrev:for mig at se på de billeder er benene simpelt hen for fede ..g derfor de strækmærker ned i fedt og du undgår flere....

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster