salt skrev:andreas7074 skrev:Armtræning er fucking kedeligt.
Tak for dit værdifulde indput.
Det var en spøg.. Der manglede trash-posts i denne tråd.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
salt skrev:andreas7074 skrev:Armtræning er fucking kedeligt.

andreas7074 skrev:salt skrev:andreas7074 skrev:Armtræning er fucking kedeligt.
Det var en spøg.. Der manglede trash-posts i denne tråd.

ZinK_ skrev:Bumper lige gammel topic! Jeg har desværre samme problem, har større patter end de fleste kællinger og kan dårlig nok passe mine jeans mere! Men mine arme er stadig små salt-pinde i forhold til det andet! Fanme trættende! Og træner dem 100% som det resterende, og kosten er 100% skarpt! Dårlige gener?

LilleLise skrev:Det Jmt forsøger at kommunikere er at folk falder i blinde i pump og dropsets og fis og sjov i deres armtræning, i stedet for at smide samme principper ind over som driver folk i deres træning af de store muskelgrupper; progression i øvelserne. Strict curler man 30kg db's har man højest sandsynligt ganske gode arme. Tankegangen er den samme når folk der bænker 70 kg i sæt kommer herind for at brokke sig over manglende upper chest; get stronger.

Gubble skrev:Hvis man ikke har gode arme til at starte med, så får man det heller aldrig.

Fyrkat skrev:Gubble skrev:Hvis man ikke har gode arme til at starte med, så får man det heller aldrig.
Vrøvl

Gubble skrev:Hvis man ikke har en god krop til at starte med, så får man det heller aldrig.

Borumpas skrev:Gubble skrev:Hvis man ikke har en god krop til at starte med, så får man det heller aldrig.
Jep. I kan lige så godt stoppe med at træne nu, I får intet ud af det!
Bare læg jer på sofaen og æd chips.

Gubble skrev:Fyrkat skrev:Gubble skrev:Hvis man ikke har gode arme til at starte med, så får man det heller aldrig.
Vrøvl
De kan blive større, men de bliver aldrig "gode", ift. ens andre muskelgrupper.

CurlThatShit skrev:Gubble skrev:Fyrkat skrev:Gubble skrev:Hvis man ikke har gode arme til at starte med, så får man det heller aldrig.
Vrøvl
Hvad får dig til at komme med den påstand?

Gubble skrev:Fyrkat skrev:Gubble skrev:Hvis man ikke har gode arme til at starte med, så får man det heller aldrig.
Vrøvl

bazinga skrev:Gubble skrev:Fyrkat skrev:Gubble skrev:Hvis man ikke har gode arme til at starte med, så får man det heller aldrig.
Vrøvl
Du vrøvler. stop dig selv.
Selvfølgelig er der genetiske forskellige for hvor stort potentiale dine arme har for vækst, men det kan overhovedet ikke stilles så firkantet op.

Gubble skrev:Hvis man ikke har gode arme til at starte med, så får man det heller aldrig.

darkthrone skrev:Gubble skrev:Hvis man ikke har gode arme til at starte med, så får man det heller aldrig.
Sikke dog en gang hø af en påstand... Så hvis man ikke er godt skåret i forvejen kan man heller ikke blive et skur? Self er der geniske begrænsninger, men jeg går ikke ud fra at vi snakker Mr. O niveau, det ville blot være idioti.

Gubble skrev:darkthrone skrev:Gubble skrev:Hvis man ikke har gode arme til at starte med, så får man det heller aldrig.
Sikke dog en gang hø af en påstand... Så hvis man ikke er godt skåret i forvejen kan man heller ikke blive et skur? Self er der geniske begrænsninger, men jeg går ikke ud fra at vi snakker Mr. O niveau, det ville blot være idioti.
At være skåret og være et stort skur er noget man selv kan regulere på, det er ens genetiske potentiale ikke.
Jeg mener selvfølgelig, at hvis man ikke har store arme efter man trænet sig op til et ordentligt fundament (kan reppe mindst 100kg i sæt i bænkpres) så er det begrænset hvor meget udtrætningsteknikker/regulering af volumen og frekvens, kan gøre for dig.
Jeg kan bruge mig selv som eksempel, jeg repper 140kg i bænkpres, men mine arme er stadig ikke på niveau med mine ben, selvom jeg squatter som en tøs. Folk undervurderer hvor meget gener har at sige.
Jeg siger ikke at ens arme ikke kan blive bedre, kun at de højst sandsynligt ikke bliver store og swole, set ift. resten af din krop.

darkthrone skrev:Gubble skrev:darkthrone skrev:Gubble skrev:Hvis man ikke har gode arme til at starte med, så får man det heller aldrig.
At være skåret og være et stort skur er noget man selv kan regulere på, det er ens genetiske potentiale ikke.
Jeg mener selvfølgelig, at hvis man ikke har store arme efter man trænet sig op til et ordentligt fundament (kan reppe mindst 100kg i sæt i bænkpres) så er det begrænset hvor meget udtrætningsteknikker/regulering af volumen og frekvens, kan gøre for dig.
Jeg kan bruge mig selv som eksempel, jeg repper 140kg i bænkpres, men mine arme er stadig ikke på niveau med mine ben, selvom jeg squatter som en tøs. Folk undervurderer hvor meget gener har at sige.
Jeg siger ikke at ens arme ikke kan blive bedre, kun at de højst sandsynligt ikke bliver store og swole, set ift. resten af din krop.
Det kommer an på hvordan man vurderer det, og hvad man anser som værende store. Ingen her siger at genitik ikke spiller en stor rolle. Men for den almindelige "gym rat" burde der ikke være nogle forhindringer i at opnå hæderlige resultater. Man skal blot lægge mere energi i at træne dem, og træne dem smartere. Det er ikke ensbetydende med at man kan få dem op på samme niveau som ens dominerende kropsdele

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster