Jeg har lidt i en idé om, at der ikke er blevet spurgt om det her før, i det meget mandsdominerede forum, men:
Jeg kan godt lide at gå til Mave/balle/lår eller Stram Op eller lignende navne for styrketræning for tøser i Fitness World. 55 min med forskellige øvelser til forskellige kropsdele alt efter navnet på timen.
Det skifter meget fra time til time, ud over et par klassiske som alm. mavebøjninger og rygbøjninger, etc. Men bliver man stærkere eller bliver ens muskler større, når man går til de her forskellige timer et par gange om ugen?
I mit hoved giver det mening, at hvis jeg træner armene jævnligt, selvom det er på forskellige måder, så giver det pote, men det kan godt være, at det er mig, som tager fejl?
Herinde er træningen jo meget mere planlagt og udfordrende for gang til gang, men jeg gør det lige så meget som forandring til cardio og danse/andre motionstimer i Fitness World, for jeg har i høj grad brug for en træner, der våger, og en pinlighed, hvis man giver op. Så derfor er jeg absolut glade for timerne, også selvom jeg ikke får så meget ud af dem ud over at få mig rørt