Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bredo skrev:Jeg har kigget på Fitness World, og jeg smider simpelthen ikke 500,- i at sidde en enkelt time og lave et træningsforløb á en uge, hvor at de 500,- skal op ad lommen, hver fredag.
Bredo skrev:Det holder min økonomi ikke til. Og hvorfor betale penge for noget, som nogen kan give gratis?

Almond skrev:Gør dig selv den tjeneste, at læse en masse artikler om træning og kost bl.a. her på siden. Først og fremmest skal du finde dig et godt program. Jeg vil anbefale dig at tage et kig på Starting Strength og Stronglifts 5x5 (google dem). Det er, for mig at se, de 2 bedste programmer for en helt nybegynder.
Men først og fremmest; sæt dig ordentligt ind i din kost, kalorier etc. Det vil spille en afgørende rolle i din kamp for drømmekroppen.
.

andreas7074 skrev:Vælg jerngrotten. Bedre stemning, og sikkert også bedre udstyr.

Bredo skrev:andreas7074 skrev:Vælg jerngrotten. Bedre stemning, og sikkert også bedre udstyr.
Jerngrotten?
Bredo skrev:et überlokal træningscenter

Bredo skrev:Hey guys!
Jeg sidder her, og drømmer om at have den Adonis-krop, som alle kæmper efter. På helt normalt dansk: jeg vil gerne markere min krops muskler. Det vil jeg dog ikke for enhver pris, og det skal ikke føre til varige mén, at jeg som fjortenårig ville have en pæn krop. Jeg søger derfor hjælp til at finde/tilrettelægge et træningsprogram, til mig som nybegynder, og som holder min krops muskulatur i balance, så min krop ikke bliver trænet skæv allerede nu. Min krop er tidligt udviklet, og har efterhånden tabt det meste af hvalpefedtet, så nu drejer det sig om, i første omgang, lige at fjerne det sidste.

BroBeans skrev:Bredo skrev:Hey guys!
Jeg sidder her, og drømmer om at have den Adonis-krop, som alle kæmper efter. På helt normalt dansk: jeg vil gerne markere min krops muskler. Det vil jeg dog ikke for enhver pris, og det skal ikke føre til varige mén, at jeg som fjortenårig ville have en pæn krop. Jeg søger derfor hjælp til at finde/tilrettelægge et træningsprogram, til mig som nybegynder, og som holder min krops muskulatur i balance, så min krop ikke bliver trænet skæv allerede nu. Min krop er tidligt udviklet, og har efterhånden tabt det meste af hvalpefedtet, så nu drejer det sig om, i første omgang, lige at fjerne det sidste.
First things first. Inden du fokuserer på at få alle markeringerne frem, altså at få en lav fedtprocent, bør du opbygge et solidt fundament. Det vil sige, at du får smækket nogle kilo muskelmasse på kroppen. I newbies helpfile står der hvad det kræves for at opbygge muskelmasse.
Starting Strength er et godt program at starte med. Lær teknikken til øvelserne og begynd og smid kilo på dine løft. I starten er det vigtigste at få opbygget en god grundstyrke; massen skal nok komme alligevel:-)
! Men jeg ved kun at min fedtprocent ligger på 10,5 (+/- 2 procentspoint), og det er en lav en, hvis jeg var atten.Sevez skrev:Bredo skrev:andreas7074 skrev:Vælg jerngrotten. Bedre stemning, og sikkert også bedre udstyr.
Jerngrotten?Bredo skrev:et überlokal træningscenter

Bredo skrev:BroBeans skrev:Bredo skrev:Hey guys!
First things first. Inden du fokuserer på at få alle markeringerne frem, altså at få en lav fedtprocent, bør du opbygge et solidt fundament. Det vil sige, at du får smækket nogle kilo muskelmasse på kroppen. I newbies helpfile står der hvad det kræves for at opbygge muskelmasse.
Starting Strength er et godt program at starte med. Lær teknikken til øvelserne og begynd og smid kilo på dine løft. I starten er det vigtigste at få opbygget en god grundstyrke; massen skal nok komme alligevel:-)
Tak! Men jeg ved kun at min fedtprocent ligger på 10,5 (+/- 2 procentspoint), og det er en lav en, hvis jeg var atten.
Sevez skrev:Bredo skrev:andreas7074 skrev:Vælg jerngrotten. Bedre stemning, og sikkert også bedre udstyr.
Jerngrotten?Bredo skrev:et überlokal træningscenter
Så det er bare en talemåde?
- Ikke hæng dig for meget i det.

Bredo skrev:Og hvorfor betale penge for noget, som nogen kan give gratis?

Moody skrev:Bredo skrev:Og hvorfor betale penge for noget, som nogen kan give gratis?
Jeg tænkte på at hjælpe, men så læste jeg det. Sig mig hvad fanden tror du at det er? Ikke nok med at du bilder dig ind at forvente noget gratis, du degrederer det også til værende på et elendigt niveau, ala fw's træningsvejledninger. Det kan godt være det ikke var sådan du mente, men seriøst tænk før du skriver.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster