Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jeg kunne bare godt tænke mig at vide det.Cykelmyggen Egon skrev:Hvorfor ønsker du at træne lige netop denne muskel? træner du basisøvelser som squat, dødløft og bænkpres?

3xr skrev:Jeg kunne bare godt tænke mig at vide det.Cykelmyggen Egon skrev:Hvorfor ønsker du at træne lige netop denne muskel? træner du basisøvelser som squat, dødløft og bænkpres?

Som du nok nu vil finde ud af så ved jeg ikke hvad dødløft er, så vil du venligst forklare mig noget om det?:)Cykelmyggen Egon skrev:3xr skrev:Jeg kunne bare godt tænke mig at vide det.Cykelmyggen Egon skrev:Hvorfor ønsker du at træne lige netop denne muskel? træner du basisøvelser som squat, dødløft og bænkpres?
oksa deet er bare i orden![]()
jeg kunne forstille mig at en omgang dødløft ville kunne mærkes i latissimus dorsi.

3xr skrev:Som du nok nu vil finde ud af så ved jeg ikke hvad dødløft er, så vil du venligst forklare mig noget om det?:)Cykelmyggen Egon skrev:3xr skrev:Jeg kunne bare godt tænke mig at vide det.Cykelmyggen Egon skrev:Hvorfor ønsker du at træne lige netop denne muskel? træner du basisøvelser som squat, dødløft og bænkpres?
jeg kunne forstille mig at en omgang dødløft ville kunne mærkes i latissimus dorsi.

Alt sådan noget med kost er ret svært at få realiseret da jeg kun er 15 og bor hjemmeCykelmyggen Egon skrev:3xr skrev:Som du nok nu vil finde ud af så ved jeg ikke hvad dødløft er, så vil du venligst forklare mig noget om det?:)Cykelmyggen Egon skrev:3xr skrev:Jeg kunne bare godt tænke mig at vide det.Cykelmyggen Egon skrev:Hvorfor ønsker du at træne lige netop denne muskel? træner du basisøvelser som squat, dødløft og bænkpres?
okay det er den øvelse hvor vægtstangen også kaldet barbel, lægger DØD på gulvet og du bukkr dig ned og løfter den op så du står i oprejst position, dette skal selvfølgelig gøres, med en ordenlig teknink.
du virker rimelig ny, inden for træning, så jeg vil anbefale dig at læse nogle af de artikler der er her på siden, det vil give dig en god grundviden omkring træning og kost, som du kan benytte dig af og få nogle gode resultater![]()
held og lykke

tak, jeg prøvede lige noget jeg så på Youtube dvs. dødløft bare med dumbellsCykelmyggen Egon skrev:3xr skrev:Som du nok nu vil finde ud af så ved jeg ikke hvad dødløft er, så vil du venligst forklare mig noget om det?:)Cykelmyggen Egon skrev:3xr skrev:Jeg kunne bare godt tænke mig at vide det.Cykelmyggen Egon skrev:Hvorfor ønsker du at træne lige netop denne muskel? træner du basisøvelser som squat, dødløft og bænkpres?
okay det er den øvelse hvor vægtstangen også kaldet barbel, lægger DØD på gulvet og du bukkr dig ned og løfter den op så du står i oprejst position, dette skal selvfølgelig gøres, med en ordenlig teknink.
du virker rimelig ny, inden for træning, så jeg vil anbefale dig at læse nogle af de artikler der er her på siden, det vil give dig en god grundviden omkring træning og kost, som du kan benytte dig af og få nogle gode resultater![]()
held og lykke

Cykelmyggen Egon skrev:Min fejl troede det var lænden mit latine er lidt rysten

SørenDP skrev:Cykelmyggen Egon skrev:Min fejl troede det var lænden mit latine er lidt rysten
Det er vidst ikke kun dit latin der er rustent, haha.
Sorry kunne ikke lade vær

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster