Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

tjr skrev:Giv din underbo en pose Rød Gevalia - for en sikkerheds skyld.

tjr skrev:Giv din underbo en pose Rød Gevalia - for en sikkerheds skyld.

Andersbr skrev:Det kunne satme godt få mit pis i kog. Men det er der selvfølgelig også enormt meget der kan.
Du bør da nok som minimum smide en seddel op med dit nummer på, så folk lige kan give dig besked hvis du larmer for meget.
Personligt ville jeg dog foretrække et træningscenter.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Niklas! skrev:Andersbr skrev:Det kunne satme godt få mit pis i kog. Men det er der selvfølgelig også enormt meget der kan.
Du bør da nok som minimum smide en seddel op med dit nummer på, så folk lige kan give dig besked hvis du larmer for meget.
Amen to that. Jeg ville gå i koma hvis min overbo dødløftede i sin lejlighed

Jyden fra vest skrev:Niklas! skrev:Andersbr skrev:Det kunne satme godt få mit pis i kog. Men det er der selvfølgelig også enormt meget der kan.
Amen to that. Jeg ville gå i koma hvis min overbo dødløftede i sin lejlighed
Så måske 30 bump, fordelt over 15 min, midt på dagen, 2 dage i ugen, vil simpelthen bringe dig i koma?
Overbærenhed er sandelig en dyd, som ikke alle besidder.

Niklas! skrev:Du kan ikke snakke om overbærenhed, såfremt en gut vælger at styrketræne i sin lejlighed. Som om det kun er dødløft der larmer? Tror du ikke squat larmer? Og hvad med når han skifter vægte på stangen, vægtene skal vel lægges et sted? Prøv du at spørge de fleste mennesker der bor i lejlighed om de ville syntes det var en rar ting, med jævnlige bump fra vægtskiver og vægtstang, fra deres overbo. Jeg er af den klare overbevisning at de fleste vil finde det ret irriterende og generende.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 78 gæster