Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

](./images/smilies/eusa_wall.gif)

tårnet skrev:Gør et eller andet ved din lænd, da hvis du hverken kan træne ben eller ryg er du da på skideren.. Medmindre der er disco Alert??

Bundesball skrev:Har du ikke snakket med en fys i forbindelse med konstatering af din bygningsfejl i ryggen? Eller er det en selv-diagnosticering?
Jeg ville fokusere på core træning og stabilitetsøvelser til ryggen. Du får da ikke noget ud af at skulle træne rundt om alle de basisøvelser, for slet ikke at nævne risikoen for at du går i stykker hvis du bukker dig ned efter tingene på nederste hylde.
Jeg kender flere med diverse ryg skavanker, og hver og en træner specifikt for at styrke coren for at hjælpe dem med deres dårlige ryg. Det behøves jo ikke være det eneste, men jeg tror du vil få meget ud af at gøre dette, blot 15-20 min af hver træning. Det kan gøres relativt nemt med blot en måtte. Du kan gøre det hjemme på gulvet.

MBang skrev:1. hvad er det helt konkret der er galt med din lænd?
2. hvordan har du fået stillet diagnosen?
3. tror du ikke det ville være en idé, at få en fysioterapeut/Personlig træner ind over, som kan hjælpe dig?
4. Skal ikke kunne sige om det er gældende for dig, men jeg har mange gange hørt folk snakke om at deres teknik ikke fejler noget, og når man så ser dem i aktion er det reelt ikke tilfældet.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster