jeg var sku ved at komme langt over mit røde felt i termometret
er det bare mig der er ved at blive for gamledaws eller ??????

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Solosesso skrev:er det bare mig eller er det bare en "pain in the ass" at folk #"!¤¤ rundt med deres mobil når de træner.
jeg var sku ved at komme langt over mit røde felt i termometretidag da jeg trænet , alle havde åbenbart dømt iphone dag i vægt området ... det bipper og ringer....
![]()

ckp2906 skrev:Solosesso skrev:er det bare mig eller er det bare en "pain in the ass" at folk #"!¤¤ rundt med deres mobil når de træner.
jeg var sku ved at komme langt over mit røde felt i termometretidag da jeg trænet , alle havde åbenbart dømt iphone dag i vægt området ... det bipper og ringer....
![]()
HAHAHAH det var mig der trænede sammen tid med dig idag.. og sms'ede xD
sorry sorry

Solosesso skrev:ckp2906 skrev:Solosesso skrev:er det bare mig eller er det bare en "pain in the ass" at folk #"!¤¤ rundt med deres mobil når de træner.
![]()
sorry sorry
hmmm ved jeg så ikke lige om det var men du få woope din ass hahaha

ckp2906 skrev:Solosesso skrev:ckp2906 skrev:Solosesso skrev:er det bare mig eller er det bare en "pain in the ass" at folk #"!¤¤ rundt med deres mobil når de træner.
![]()
sorry sorry
hmmm ved jeg så ikke lige om det var men du få woope din ass hahaha
Hvid t shirt og knickers![]()
VIdste ik der var fler end Gi-joe og jeg der trænede der
, det var ikke dig der pisse mig af .... det var 2 som kom ved 14.15 og det var det sammen cirkus sidste gang 

mesomorf skrev:Det kan godt nok ikke gøre mig irriteret.. Folk må øve ballet, sende beskeder eller tegne hinanden i panden med fedtfarver når de er i centeret.
Så længe de går væk når jeg skal curle i squatracket er jeg egentligt ligeglad.

Men altså jeg skriver da et par sms'er engang imellem, når jeg træner. Men jeg har altid telefonen på lydløs, og jeg snakker aldrig i den, det er jo bare forstyrrende for mig. 

.

Mussetrussen skrev:
Jeg synes samtlige centre skulle blive medlem af Anti telefon danmark, som så kom 2 gange om året og testede for mobiltelefoner.

Henrik-Bangsø skrev:nej det er ikke bare dig man for helt lyst til at kyle en håndvægt efter dem , en telefon høre bare ikke hjemme i et center og vis folk endelig skal have den med så sæt den da forhelved på lydløs !

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 80 gæster