Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69545 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

5teensig skrev:Ved desværre ikke noget om det med kosthjælp, men hvorfor læser du ikke bare op på det, og laver selv din kostplan. Det vil også spare dig en del penge.
Og hende på billede mangler da minimum 5 kg på kroppen, hun er totalt skinny jo!

Dingo skrev:Det er dog utroligt at folk ikke kan svare på spørgsmålet, eller i det mindste prøve?
Self. kan man læse nogle artikler selv men hvad hvis der var en der kom og sagde at hans tag havde fået et hul og han ledte efter en god håndværker, ville i så sige han skulle læse en bog og lappe det selv?
Der bliver spurgt efter en kostvejleder men straks forkaster folk det

mahouny skrev:Dingo har fuldstændig ret. jeg har læst om kost i flere år (dog på hobby plan). Dette betyder ikke at jeg kan lave en kostplan som give mig de hurtige resultater jeg ønsker og derfor søger jeg nu professionel hjælp.
Denne kvinde har intet kød på kroppen nej, men det er sådan jeg ønsker min krop. Vi har alle vores forskellige synspunkt på hvordan en mand skal se ud og hvordan en kvinde skal se ud. Denne krop kræver en del fedtforbrænding og vægtræning, hvilket jeg er godt igang med da jeg træner 2 gange dagligt. Men kosten skulle gerne følge med. jeg spiser sundt, men jeg ved samtidig at det er med at på proteiner og kulhydrater på de rigtige tidspunkter og beregning på hvor meget jeg skal have osv og hertil rækker min erfaring desværre ikke.

plaid skrev:mahouny skrev:Dingo har fuldstændig ret. jeg har læst om kost i flere år (dog på hobby plan). Dette betyder ikke at jeg kan lave en kostplan som give mig de hurtige resultater jeg ønsker og derfor søger jeg nu professionel hjælp.
Denne kvinde har intet kød på kroppen nej, men det er sådan jeg ønsker min krop. Vi har alle vores forskellige synspunkt på hvordan en mand skal se ud og hvordan en kvinde skal se ud. Denne krop kræver en del fedtforbrænding og vægtræning, hvilket jeg er godt igang med da jeg træner 2 gange dagligt. Men kosten skulle gerne følge med. jeg spiser sundt, men jeg ved samtidig at det er med at på proteiner og kulhydrater på de rigtige tidspunkter og beregning på hvor meget jeg skal have osv og hertil rækker min erfaring desværre ikke.
Der findes ingen som sådan "kostvejledere herinde" og har du flere år erfaring, ja hvorfo så ikke fortsætte? Du kan sætte en kostplan sammen men du ved ikke hvor mange proteiner du skal have? Hvordan kan du så sætte en kostplan sammen og have erfaring? I dont get it..
Gå ned i dit træningscenter og få din lokale kostvejleder dernede til at rådføre dig. Det er mit råd til dig!

Olai skrev:plaid skrev:mahouny skrev:Dingo har fuldstændig ret. jeg har læst om kost i flere år (dog på hobby plan). Dette betyder ikke at jeg kan lave en kostplan som give mig de hurtige resultater jeg ønsker og derfor søger jeg nu professionel hjælp.
Der findes ingen som sådan "kostvejledere herinde" og har du flere år erfaring, ja hvorfo så ikke fortsætte? Du kan sætte en kostplan sammen men du ved ikke hvor mange proteiner du skal have? Hvordan kan du så sætte en kostplan sammen og have erfaring? I dont get it..
Gå ned i dit træningscenter og få din lokale kostvejleder dernede til at rådføre dig. Det er mit råd til dig!
Kostvejledning i et træningscenter er IKKE synonym med et godt resultat. Min ekskæreste blev vejledt i Fitnessdk og blev sat på en kost, hvor hun ikke måtte spise rugbrød, drikke mælk eller havregryn. Vejlederen sagde, at når HAN én gang om ugen fik sit failmeal så spiste han en skive rugbrød med ost og drak et stort glas mælk. Klovn.

Olai skrev:Øh det var altså ikke dig jeg kaldte klovn, men personen der rådgav..

mahouny skrev:Plaid jeg skrev netop: Dette betyder ikke at jeg kan lave en kostplan som give mig de hurtige resultater jeg ønsker og derfor søger jeg nu professionel hjælp.
Dvs. jeg kan ikke sammensætte en kostplan på det plan jeg ønsker. Som skrevet er der mange kostvejledere, men det er ikke ens betydning med at de har den erfaring der skal til.
Jeg spørger ikke efter og der er nogen af jer der er kostvejledere, jeg spørger efter om i måske kender til en god kostvejleder.
Venlig hilsen
Betina
Det er mit råd - du får intet ud af det herinde. For det første kan vi ikke sammensætte en kostplan da vi hverken kender din tid eller dit budget eller dine madvaner eller hvad du kan li. 

plaid skrev:For 2 år siden ville du også have en mave som shakira?
viewtopic.php?p=248751#248751
Der er ikke sket så meget? er du sikker på du kommer igang nu ? Og er de mave som på det billede du havde vedhæftet så forstår jeg slet ingenting.

plaid skrev:For 2 år siden ville du også have en mave som shakira?
http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.ph ... 751#248751
Der er ikke sket så meget? er du sikker på du kommer igang nu ? Og er de mave som på det billede du havde vedhæftet så forstår jeg slet ingenting.

ØbroMorten skrev:Sikke mange behjælpelige sjæle der skriver i det her topic.. Dejligt!
Jeg kender et par stykker, men der er meget blandede meninger om dem. Hvis jeg var dig ville jeg kigge her http://www.lintrups.dk
Jeg ved ikke om René er den rette kostvejleder for dig, men ellers er jeg overbevist om at han kan henvise dig til den rette.
Held og lykke med det ambitiøse mål

mahouny skrev:Tusind tusind tak til Øbromorten og +Faktor, for de behjælpelige råd. Det vil jeg prøve
Ja jeg er tæt på, men føler ikke længere træningen giver nok. jeg træner 2 gange dagligt, men tror jeg er nødt til at ændre lidt på kosten for at få det sidste udbytte af træningen

Dingo skrev:Det er dog utroligt at folk ikke kan svare på spørgsmålet, eller i det mindste prøve?
Self. kan man læse nogle artikler selv men hvad hvis der var en der kom og sagde at hans tag havde fået et hul og han ledte efter en god håndværker, ville i så sige han skulle læse en bog og lappe det selv?
Der bliver spurgt efter en kostvejleder men straks forkaster folk det

plaid skrev:jesus fucking christ.!'
Hvis din mave ser ud som nu handler det i hvert fald ikke om kost. Jeg forstår ikke at du vil ligne britney spears og så vil du nu ligne en anden?
Godt du ikke er min kæreste
mahouny skrev:Tusind tusind tak til Øbromorten og +Faktor, for de behjælpelige råd. Det vil jeg prøve
Ja jeg er tæt på, men føler ikke længere træningen giver nok. jeg træner 2 gange dagligt, men tror jeg er nødt til at ændre lidt på kosten for at få det sidste udbytte af træningen

oklahoma skrev:plaid skrev:jesus fucking christ.!'
Hvis din mave ser ud som nu handler det i hvert fald ikke om kost. Jeg forstår ikke at du vil ligne britney spears og så vil du nu ligne en anden?
Ufatteligt, hvis hun vil ligne britney spears så vil hun ligne britney spears, og det skal du da ikke lave om på.
Hvis du vil ligne dorian yates så siger jeg da heller ikke noget til det, selvom jeg inderst inde syntes han er et fjols.

plaid skrev:oklahoma skrev:plaid skrev:jesus fucking christ.!'
Ufatteligt, hvis hun vil ligne britney spears så vil hun ligne britney spears, og det skal du da ikke lave om på.
Hvis du vil ligne dorian yates så siger jeg da heller ikke noget til det, selvom jeg inderst inde syntes han er et fjols.
jeg er tilfreds med mig selv og behøver ikke ligne nogle
oklahoma skrev:plaid skrev:oklahoma skrev:plaid skrev:jesus fucking christ.!'
jeg er tilfreds med mig selv og behøver ikke ligne nogle
Okay, hold dig til topic næste gang.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster