På forhånd tak.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

5teensig skrev:Roskilde festival starter her på lørdag, og selvfølgelig skal jeg da derover, men jeg vil også gerne træne 2-3 gange i løbet af ugen. Så mit spørgsmål lyder om nogen kender et billigt center med squatrack, dødløft og bænkpres, som er let at komme hen til, via fødder?![]()
På forhånd tak.

MasterYoda skrev:Skal også derover nu her, nyd festivallen og se det som den ene uge i løbet af et år hvor du skider på den krop som vi alle sammen herinde i forvejen MÅSKE går lidt for meget op i
Jeg kan selvfølgelig kun tale for mig selv, men sidste år da jeg var afsted tabte jeg ikke ret meget styrke, næsten ikke mærkbart faktisk, men det er noget meget individuelt
God festival !

Razz skrev:Smid en ven på ryggen og lav lidt squat for lige at vedligeholdemin taktik i år er at overtræne på det groveste lige op til festivallen og så håbe på at superkompensere men samtidig miste lidt så jeg ender med ca. 0 mistet styrke..

The Juice skrev:Du vil simpelthen forlade festivallen tre dage for at half-ass'e et par træninger, der hverken gør fra eller til på langt og endda mellemlangt sigt? Det synes jeg er meget fjollet. Roskilde er vigtigere end træning.

5teensig skrev:Nu bliver det jo heller ikke hver dag jeg skal på dødsdruk der ovre. Det ville være ret fedt hvis nogen rent faktisk svarede på mit spørgsmål
The Juice skrev:Du vil simpelthen forlade festivallen tre dage for at half-ass'e et par træninger, der hverken gør fra eller til på langt og endda mellemlangt sigt? Det synes jeg er meget fjollet. Roskilde er vigtigere end træning.
Vi snakker højest 2 timer jeg er væk, jeg vil bare ned og squatte op til et maks, og så er dét det..

salt skrev:Denne tråd bliver mere og mere sort...

Larsen89 skrev:Fitness dk på Ros torv eller fitness world over kvickly i gå gaden.. Hva det koster for et par træninger ved jeg ikke, men det de eneste steder jeg kender her i Roskilde.. Og pool området i fitness dk har lukket i den uge

5teensig skrev:Vi snakker højest 2 timer jeg er væk, jeg vil bare ned og squatte op til et maks, og så er dét det..

The Juice skrev:5teensig skrev:Vi snakker højest 2 timer jeg er væk, jeg vil bare ned og squatte op til et maks, og så er dét det..
Argh, det kan vist ikke gøre det. Her er et regnskab:
1 times transport fra campingplads til træningscenter
1½-2 timers træning + omklædning og bad
1 times transport fra træningscenter til campingplads
4 timer vil være mit meget konservative bud. Husk på at det tager evigheder at komme fra campingpladsen og ind til byen. Og når du først er derinde, skal du også transporteres til og fra træningscenteret.

Larsen89 skrev:Det kommer vel også an på hvor du har lejr og sådan, men hvis du forkorter træningen lidt ned, kan du godt gøre det på 3 timer.. Jeg skal selv derud og har selv planer om og træne da mit cut ikke skal ødelægges fuldstændigt

Martin88 skrev:Du kan sagtens undgå styrkenedgang i nogen nævneværdig stil, hvis du planlægger din træning inden og efter festivallen rigtigt og bare sørger for at få en masse at æde under festivallen..
Du skal bare gennemtæske dig selv dagen før du tager afsted med volumen for en 2-3 træninger, hvis du ikke allerede er ved at overreache.. Er du det, så er det slet ikke nødvendigt..
Mister sjældent ret meget styrke på så kort tid..
Mht. det ikke at drikke og miste venner, er det muligt, at du gør det hele sværere for dig selv end det er.. Tag ud og fest uden alkohol, sørg for at opsøge selskab, sørg for at have det mega skægt med dine kammerater, så er det intet problem at kombinere et socialliv og en alkoholfri livsstil.

5teensig skrev:Jeg har I forvejen næsten helt opgivet alkohol, fordi jeg heller vil løfte end være stiv hver weekend. Jeg har mistet venner pga. mine valg.

Lyngbeck skrev:5teensig skrev:Jeg har I forvejen næsten helt opgivet alkohol, fordi jeg heller vil løfte end være stiv hver weekend. Jeg har mistet venner pga. mine valg.

Lyngbeck skrev:Nogle ville nok kalde mig en slacker...
Men jeg prioritere venskaber højere end træning.Ikke nødvendigvis druk, men venskaber.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster