Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

slotti skrev:Jeg har selv været cykelrytter.... hvordan træner jeg kroppen 5-6 gange om ugen...tja det gør jeg bare..ved ikke lige hvordan det spørgsmål skal opfattes men jeg har et fast program jeg kører igennem....

slotti skrev:Jeg syntes nu de er pænt store.

slotti skrev:Ja det er rigtigt forstået....samme program, hele kroppen 5-6 gange om ugen

Kasper68 skrev:det burde du ihvertfald ændre musklerne skal også have tid til at restituere overvej et 2 eller 3 split program istedet.

El Patron skrev:Kasper68 skrev:det burde du ihvertfald ændre musklerne skal også have tid til at restituere overvej et 2 eller 3 split program istedet.
Så du mener at musklerne ikke kan restituerer når man træner dem så mange gange ugentligt.
Det kommer jo helt an på intensiteten i træningen. det er klart at hvis du ligger og grinder tunge vægte så mange gange ugentligt vil det have negative konsekvenser, men med en kombi af tunge og lettere pas kan det godt lade sig gøre.
Det tager selvfølgelig tid før kroppen vænner sig til den øgede træningsmængde men den kan tilpasse sig det mest utrolige.

Kasper68 skrev:hvis han træner fullbody hverdag så vil jeg mene det er langt fra optimalt. Hvis der er nogen som kan holde til det og blive ved med at få gode resultater tror jeg godt nok ikke det er mange. Det giver ingen mening udfra min erfaring og hvad jeg har lært efterhånden

s0enice skrev:Cykelryttere har da ikke store lårmuskler?
Hvordan træner du kroppen 5-6 gange på en uge?

Kristian Lyng skrev:s0enice skrev:Cykelryttere har da ikke store lårmuskler?
Hvordan træner du kroppen 5-6 gange på en uge?
Søg på Robert Förstemann og sig det igen

slotti skrev:Hej B.B`er
Men filosofi går også lidt på cykelryttere det har store lårmuskler opnået ved mange, mange gentagelser.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster