Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MC skrev:Du kan ikke lave et fornuftigt træningsprogram uden ryg og benøvelser

Mollebnm skrev:viste de her spørgsmål ville komme. Fordi nu har vile lige sat os for at træne overkroppen.

MC skrev:Mollebnm skrev:viste de her spørgsmål ville komme. Fordi nu har vile lige sat os for at træne overkroppen.
Dvs. der er ikke nogen grund til det, udover at i ikke gider træne andet end arme og bryst?
Men HVORFOR har i sat jer for kun at ville træne overkroppen? Der må da være en god grund

Mollebnm skrev:Jeg er lige startet med at træne med 2 venner. Vi træner mandag onsdag fredag. Vi træner self, med fri vægte, og lige pt træner vi bare nogle øvelser der gir biceps triceps bryst osv. Vi koncentrere os kun om overkroppen. Så intet squat eller dødsløft. Nogle der har en ide til hvad et fornuftigt trænings skema kunne se ud ? Vi har protein pulver og kreatin, og spiser en helveds masse mad med proteiner i. Så vi mangler bare et skema

Mollebnm skrev:vi træner for at se flotte ud og ikke for at være stærke.

Mollebnm skrev:vi træner for at se flotte ud og ikke for at være stærke.

vi træner for at se flotte ud og ikke for at være stærke.

Som i siger er i måske ikk så vilde med hvad pigerne kigger på det er vås. Og hvorfor er det forkert at gå efter uddsende når man træner :S:S.. Er det ikke bare at have ondt i røven ?

Mollebnm skrev:Lad os tage den forfra såJeg er 186, vejer ca 82. Jeg har trænet lidt før men ikke noget der skal bruges til noget. Ved ikk om jeg skal have et program der kun går i basis øvelser eller hvad? Hvis i kunne sige et par eksempler på hvordan et program kunne se ud for sådan en som mig. Jeg har kigget lidt rundt, og kan kun finde programer der er til kæmpe fyre og nogle der er til små spinkle fyre.

Lad os tage den forfra så Jeg er 186, vejer ca 82. Jeg har trænet lidt før men ikke noget der skal bruges til noget. Ved ikk om jeg skal have et program der kun går i basis øvelser eller hvad? Hvis i kunne sige et par eksempler på hvordan et program kunne se ud for sådan en som mig. Jeg har kigget lidt rundt, og kan kun finde programer der er til kæmpe fyre og nogle der er til små spinkle fyre.

Mollebnm skrev:I kommer sku med så mange ord jeg ikke fatter en skid af

I kommer sku med så mange ord jeg ikke fatter en skid af

Densk skrev:Men et godt program bl.a. HST, som du kan søge på her på sitet, eller tjekke min log ud.

Moqensen skrev:Densk skrev:Men et godt program bl.a. HST, som du kan søge på her på sitet, eller tjekke min log ud.
HST er ikke et program.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster