Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

jull skrev:Hej alle
Jeg søger en træningsmakker
/ Julie
The Juice skrev:Kig forbi The Gym, hvis du har mulighed for det. Bedste center i København, og jeg tør godt love at der vil være nogen til at presse dig til kanten

Active skrev:The Juice skrev:Kig forbi The Gym, hvis du har mulighed for det. Bedste center i København, og jeg tør godt love at der vil være nogen til at presse dig til kanten
Ikke alle studerende prioriterer 400 kr hver måned til træning som det jo koster i The Gym.

jull skrev:Jeg træner i København mest i Fitness World
er lige vendt tilbage efter en mindre knæoperation

Jeg træner engang imellem på lygten, dog mest lyongade nu, men kunne være hyggeligt med en træningsmakker engang imellem. Se min log hvis du vil se hvad jeg træner 

Active skrev:Ikke alle studerende har økonomi til at smide 400 kr hver måned som det jo koster i The Gym.

The Juice skrev:Active skrev:Ikke alle studerende har økonomi til at smide 400 kr hver måned som det jo koster i The Gym.
nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor meget du betaler i husleje?
CcBB skrev:The Juice skrev:Active skrev:Ikke alle studerende har økonomi til at smide 400 kr hver måned som det jo koster i The Gym.
Det hjælper ikke det store medmindre man afmelder su og arbejder fuldtids, eller arbejder sortnu ved jeg selvfølgelig ikke hvor meget du betaler i husleje?

Legend skrev:CcBB skrev:The Juice skrev:Active skrev:Ikke alle studerende har økonomi til at smide 400 kr hver måned som det jo koster i The Gym.
Det hjælper ikke det store medmindre man afmelder su og arbejder fuldtids, eller arbejder sortnu ved jeg selvfølgelig ikke hvor meget du betaler i husleje?
Lol.
SU+job+eventuelt SU lån. Hvis man ikke kan få det til at hænge sammen med 400kr til overs, så skal man tvangsindlægges til at se Luksusfælden.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster