Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Anden skrev:Nej. så skulle sammensætningen hedde:
bryst-skulder-triceps
ryg-ben-biceps
ellers kommer du til at træne de samme muskler to dage i træk, og så ka de ikke nå at restituere![]()
hvor mange dage om ugen har du tænkt dig at træne?

pp skrev:hade tænk mig og træne 5 dage om ugen men vis man skal ha en off-day så bliver det om onsdag så vil jeg træne mandag.tirsdag.torsdag.fredag så kan jeg løbe i week hvor mange øvelser synes i man skal ha til hver musklergruppe

Straws skrev:Ville smide Ben ind på en dag for sig selv..
At tage bentræning efter en hård omgang bryst og skulder, eller ryg, det er der sku få der har energi til.

Straws skrev:Ville smide Ben ind på en dag for sig selv..
At tage bentræning efter en hård omgang bryst og skulder, eller ryg, det er der sku få der har energi til.

Straws skrev:Når jeg har banket mine ben i 1,5 time har jeg ikke energi til mere, så hvad skulle det hjælpe at træne dem efter bryst.
Kan bare ikke se hvordan i kan presse så meget ind på en dag, medmindre man kører ben om morgenen og det andet om aftenen.

Straws skrev:Når jeg har banket mine ben i 1,5 time har jeg ikke energi til mere, så hvad skulle det hjælpe at træne dem efter bryst.
Kan bare ikke se hvordan i kan presse så meget ind på en dag, medmindre man kører ben om morgenen og det andet om aftenen.

Moqensen skrev:Straws skrev:Når jeg har banket mine ben i 1,5 time har jeg ikke energi til mere, så hvad skulle det hjælpe at træne dem efter bryst.
1,5 times ben træning?

flamingopikken skrev:Bentræning burde jo blive kørt først?

Misterhamper skrev:flamingopikken skrev:Bentræning burde jo blive kørt først?
Stærkt uenig, eftersom overkroppen er vigtigere end underkroppen

Rafn skrev:Misterhamper skrev:flamingopikken skrev:Bentræning burde jo blive kørt først?
Stærkt uenig, eftersom overkroppen er vigtigere end underkroppen
Det vil jeg så ikke give dig ret i, da jeg ikke syntes man kan sige noget er mere "vigtig" end andet. Det handler om at se på hvad man måske evt. mangler noget focus på. En gigant overkrop og små stænger hænger bare ikke sammen, der skal være en vis harmoni.
En anden ting er jeg ville altid starte ud med de store muskelgrupper først og der efter de mindre som tommelfinger regl

Straws skrev:Når jeg har banket mine ben i 1,5 time

Misterhamper skrev:Tyrr, jeg er træt af alle dine fucking lorte indlæg.
Tror du, at du er klar til at sætte PR i bænkpres efter et hårdt træningspas?
Rimelig latterligt indlæg du kom med dér

Tyrr skrev:Misterhamper skrev:Tyrr, jeg er træt af alle dine fucking lorte indlæg.
Og du, vil definere et hårdt træningspas som en tung omgang squat?
LULZ
du er jo fuldstændig skudt

Misterhamper skrev:Tyrr skrev:Misterhamper skrev:Tyrr, jeg er træt af alle dine fucking lorte indlæg.
Og du, vil definere et hårdt træningspas som en tung omgang squat?
LULZ
Så citér dog hvor jeg har sagt at en tung omgang squat = hårdt træningspasNå nej, det kan du ikke, for det har jeg jo aldrig sagt.
LULZ

Tyrr skrev:Vil du forklare mig, hvor jeg har skrevet man skal lave bænkpres efter et hårdt træningspas?

Misterhamper skrev:Tyrr skrev:Vil du forklare mig, hvor jeg har skrevet man skal lave bænkpres efter et hårdt træningspas?
Du kommenterede mine indlæg, hvor jeg bl.a. nævnte at det er ret så smart at bruge energien på overkroppen først også underkroppen sidst.
Hvortil du jo så skrev:
"Tror du, at du er klar til at sætte PR i squat efter et hårdt træningspas?"
Hvor man i dine øjne skal have benøvelser først før overkropsøvelser fordi du ellers ikke er klar til at sætte PR i den pågældende øvelse. Også omreterede jeg det bare for dig, for at vise dig hvor latterligt det var det du skrev.
Ret så simpelt.
Nå, hvad så med at du svarer mig på hvor jeg har skrevet at en omgang tung squat = et hårdt træningspas?Eller fremover lader være med at påstå ting, jeg ikke har sagt, fordi det gavner vel ingen?

Tyrr skrev:OK. Jeg vil prøve at omformulere min første post.
I mine øjne bør man starte ud med de øvelser, der kræver mest energi. Uafhængigt af om man skal sætte en PR eller ej, så er squat en del mere krævende end f.eks. nogle DB OP's.
Med det sagt, vil jeg gerne vide hvorfor du beder denne gode mand om at træne sin overkrop først, og lave squats tilsidst i sit program?

Misterhamper skrev:Nej man bør starte med de øvelser til de muskelgrupper der halter mest / er "vigtigst". Det har jeg allerede sagt i min første post. Vi er trodsalt i Fitness-afdelingen af forumet.
Også er det skam også lettere at løfte tung bænkpres først, og bagefter tung squat, end omvendt. Hvis ens træning overhovedet ikke halter af at lave tung squat først, så gør det jo fuldstændig ligemeget. Men hvis det gør, er det jo dumt at den tunge skal gå udover den tunge overkrops-træning, også vil det være smart at evt køre det hver for sig.

Karl Æg skrev:Misterhamper skrev:Nej man bør starte med de øvelser til de muskelgrupper der halter mest / er "vigtigst". Det har jeg allerede sagt i min første post. Vi er trodsalt i Fitness-afdelingen af forumet.
Også er det skam også lettere at løfte tung bænkpres først, og bagefter tung squat, end omvendt. Hvis ens træning overhovedet ikke halter af at lave tung squat først, så gør det jo fuldstændig ligemeget. Men hvis det gør, er det jo dumt at den tunge skal gå udover den tunge overkrops-træning, også vil det være smart at evt køre det hver for sig.
Ja hvis man er ligeglad med at have swole quads, skal man da følge dine råd. Hvis ikke, skal man nok lade være. For det er ikke forkert det du skriver. Men at antage at alle andre er ligeså disko som dig selv, er vist lidt af en mundfuld, selv for dig

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster