vQlse skrev:Well, jeg synes ikke der er noget forkert i det?
Nu er jeg ikke den store ernæringsekspert, men jeg ved at kroppen sagtens kan nedbryde protein til glukose hvis det bliver nødvendigt. Men det er vel et spørgsmål om hvor meget ernergi du har brug for, kontra hvor mange kulhydrater du indtager.
Så hvis man indtager kulhydrater i den rette mængde, så sker der jo ikke noget ved at hav eet højt proteinindtag.
Ja ikke noget overraskende der, men spørgsmålet jeg leder efter er om stort protein-indtag virkelig kan sørge for at proteinen hurtigere omdannes til energi generelt som der står. Self. i tilfælde af energiunderskud, men også under bulk..?! Kan umiddelbart ikke forestille mig at kroppens respons på højt proteinindtag kan forskyde mængden af protein der kan optages.
For hvis han mener at det resterende protein som ikke bruges til den muskelopbyggende effekt, bliver omdannet til glycogen har hen jo ret. Men at det ligefrem skulle kunne resultere i at kroppen bruger mindre end den ellers kan gøre hvis proteinindtaget bliver for stort har jeg svært ved at forestille mig..