Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1441
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1438

Følg bodybuilding.dk på

Tun med på ferie?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Jeg skal ud og rejse i påskeferie. Jeg cutter som en i helvede lige nu og jeg ved at tun i vand ikke eksisterer der.

Er der nogen af jer der ved, om jeg kan medbringe tun igennem security? Jeg har kun håndbagage med.

God weekend derude :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Og du kan ikke cutte uden tun, eller? :lol: Jeg tvivler meget på, at de vil lade dig tage tun med i håndbagagen! Der er jo væske i dåsen = du er terrorist. Og hvor skal du hen, om man må spørge? Umiddelbart er konserveret da en rimelig globaliseret spise.
If you hit an oak tree one thousand times in one thousand different places, what’s going to happen? Absolutely nothing. But if you hit an oak tree one thousand times in the exact same spot, what’s going to happen is you are going to knock it down.
Brugeravatar

Reputation point: 275

Logbog: Vis logbog

HeavyDuty skrev:Jeg skal ud og rejse i påskeferie. Jeg cutter som en i helvede lige nu og jeg ved at tun i vand ikke eksisterer der.

Er der nogen af jer der ved, om jeg kan medbringe tun igennem security? Jeg har kun håndbagage med.

God weekend derude :)

Hvor skal du hen? De har tun i mange lande..
"We're Fragments of Fiction!"
Brugeravatar

Reputation point: 95

snus skrev:Og du kan ikke cutte uden tun, eller? :lol: Jeg tvivler meget på, at de vil lade dig tage tun med i håndbagagen! Der er jo væske i dåsen = du er terrorist. Og hvor skal du hen, om man må spørge? Umiddelbart er konserveret da en rimelig globaliseret spise.

Jo det kan jeg da :) Jeg skal til Ungarn. Der har jeg været ca. 20-30 gange før. Der eksisterer kun tun i olie. Desuden er deres kød meget fedtholdelig. Det er stort set umuligt at få kød uden en masse fedt i. Deres hakkekød er på min 30% fedt.

Dammit. Så må jeg nøjes med at tage proteinpulver med i små mistænkelige lukkeposer :D

HeavyDuty skrev:
snus skrev:Og du kan ikke cutte uden tun, eller? :lol: Jeg tvivler meget på, at de vil lade dig tage tun med i håndbagagen! Der er jo væske i dåsen = du er terrorist. Og hvor skal du hen, om man må spørge? Umiddelbart er konserveret da en rimelig globaliseret spise.

Jo det kan jeg da :) Jeg skal til Ungarn. Der har jeg været ca. 20-30 gange før. Der eksisterer kun tun i olie. Desuden er deres kød meget fedtholdelig. Det er stort set umuligt at få kød uden en masse fedt i. Deres hakkekød er på min 30% fedt.

Dammit. Så må jeg nøjes med at tage proteinpulver med i små mistænkelige lukkeposer :D

I Ungarn koster lever og svine/kalvehjerter tæt på ingen penge, og det smager super på grill, samtidig med at det er yders cut venlig :)

Reputation point: 25

Bor i Budapest, og du kan godt købe tun i vand så længe du går i de store SPAR eller Tesco butikker. Skal du udenfor Budapest kunne jeg dog godt forestille mig det ville blive svært at opdrive.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 45.00
- Squat: 60.00
- Dødløft: 80.00

Stickman skrev:Bor i Budapest, og du kan godt købe tun i vand så længe du går i de store SPAR eller Tesco butikker. Skal du udenfor Budapest kunne jeg dog godt forestille mig det ville blive svært at opdrive.

Jeg highjacker lige tråden.. Vi skal en uge til Budapest om et par ugers tid.. Nogle ting man bare SKAL se/opleve? [-o<
I ain't a killer but don't push me revenge is like the sweetest joy next to getting pussy
Brugeravatar

Reputation point: 205

Geografisk sted: 5550 Langeskov

Træner her: OBBC

Kostplan: Ingen kostplan

Storfod skrev:
Stickman skrev:Bor i Budapest, og du kan godt købe tun i vand så længe du går i de store SPAR eller Tesco butikker. Skal du udenfor Budapest kunne jeg dog godt forestille mig det ville blive svært at opdrive.

Jeg highjacker lige tråden.. Vi skal en uge til Budapest om et par ugers tid.. Nogle ting man bare SKAL se/opleve? [-o<

Det kommer an på formålet med turen. Er i et par unge knægte der skal afsted, eller er det en hyggetur med kæresten? Jeg kan anbefale en del restauranter/barer/klubber/attraktioner/aktiviteter, men mht. kunst og kultur kan jeg nok ikke anbefale noget der ikke allerde står i alle turistguiderne.

Skal ud og have lidt øl nu, men du er velkommen til at sende mig en besked hvis du skal bruge nogle anbefalinger.
Brugeravatar

Styrkeliste

Min kæreste er ungarer, bor i Budapest og jeg er i Ungarn ca. 1 uge om måneden. Har simpelthen ikke kunne støve noget tun i vand op. Hun bor ved siden af en Tesco i Bilkastørrelse som er døgnåbent. Jeg må undvære tunet hjemmefra og lede en ekstra gang :)

Hvor løfter du jern dernede???

HeavyDuty skrev:

Min kæreste er ungarer, bor i Budapest og jeg er i Ungarn ca. 1 uge om måneden. Har simpelthen ikke kunne støve noget tun i vand op. Hun bor ved siden af en Tesco i Bilkastørrelse som er døgnåbent. Jeg må undvære tunet hjemmefra og lede en ekstra gang :)

Lyder mystisk :) Prøv led efter disse to varianter:

http://www.tesco.com/groceries/Product/ ... =260169270
http://www.tesco.com/groceries/Product/ ... =275974854

Ellers kan du jo jagte noget fisk/white fish, skaldyr, blæksprutte, kylling, kalkun, æg/æggehvider
eller f.eks. græsk yoghurt, broccoli, spinat, hytteost/cottage cheese
Brugeravatar

Reputation point: 121

HeavyDuty skrev:

http://bevasarlas.tesco.hu/en-GB/Produc ... 4010844430

De har bl.a. dem her. Havde lidt problemer i starten ford der aldrig står "tuna in water", men istedet hedder det bare "natural" eller "in brine".

Jeg træner på campus på uni, vi har et lille bitte træningslokale, men der er alt hvad man har brug for. Men mange træner i Holmes place eller TempelFit, har dog aldrig prøvet det: http://www.holmesplace.com http://tempelfit.hu
Brugeravatar

Styrkeliste

Stickman skrev:
HeavyDuty skrev:

http://bevasarlas.tesco.hu/en-GB/Produc ... 4010844430

De har bl.a. dem her. Havde lidt problemer i starten ford der aldrig står "tuna in water", men istedet hedder det bare "natural" eller "in brine".

Jeg træner på campus på uni, vi har et lille bitte træningslokale, men der er alt hvad man har brug for. Men mange træner i Holmes place eller TempelFit, har dog aldrig prøvet det: http://www.holmesplace.com http://tempelfit.hu

Tak skal du have. Det er nok derfor vi ikke kunne finde det. Min kæreste ved ikke at det eksisterer, de er jo generelt suckere for olie i deres mad.

Okay. Det ser også fint ud da. Jeg træner i en jernhule i Ujpest "Dominator Gym". Fedt sted og det koster 900 FT at træne og de har åbningstider 0600 - 0000 :)

Det er mange gange lykkedes mig at få både tun i vand og makrel i tomat med ombord / gennem security.. Samt derudover også min medbragte blandede salater :-D

i frankfurt kan de dog godt være lidt emsige..men det hjælper hvis det er kl lort om natten, du ser meget sulten ud, er høj og tynd og forklarer at du er på en meeeget speciel diæt med masser af protein og ikke kan finde noget mad i lufthavnen :-D :king:

Reputation point: 5

Stickman skrev:
Storfod skrev:

Det kommer an på formålet med turen. Er i et par unge knægte der skal afsted, eller er det en hyggetur med kæresten? Jeg kan anbefale en del restauranter/barer/klubber/attraktioner/aktiviteter, men mht. kunst og kultur kan jeg nok ikke anbefale noget der ikke allerde står i alle turistguiderne.

Skal ud og have lidt øl nu, men du er velkommen til at sende mig en besked hvis du skal bruge nogle anbefalinger.

Det bliver mig og kæresten, jeg er 34 og hun er 30.. Vi skal overnatte 5 gange på et hotel ca. midt i Budapest :)
Jeg har én gang været i Budapest, men jeg var 13, så det er ikke meget jeg husker derfra :´)
I ain't a killer but don't push me revenge is like the sweetest joy next to getting pussy
Brugeravatar

Reputation point: 205

Geografisk sted: 5550 Langeskov

Træner her: OBBC

Billede
Uddannet Sportsmassør - Fra Frederiksberg.
250DKK/1 time fysiurgisk massage.
Skriv en PM hvis det har interesse.
Brugeravatar

Reputation point: 235

Geografisk sted: Frederiksberg

Træner her: TarGet Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 1337.00
- Squat: 1337.00
- Dødløft: 1337.00

Det her virker som et udmærket sted at logge dagens workout.

FULLBODY B + Tweak & Good Times

.. i selskab af Shootuhuh, Bob Fumz, Mormor, Dorpheus og nogle random bozos.

Dødløft:

8x60kg.
5x100kg.
3x140kg.
6x180kg.
6x180kg.
6x180kg.

.. dobbelt overhånd op til og med 140kg., krydsgreb derfra. Reset og kontrolleret excentrisk fase hele vejen. Good shit, yes much.

Semi-high, Incline guillotine barbell bench:

8x50kg.
5x70kg.
6x80kg.
6x80kg.
6x80kg.
6x80kg.

.. fin form og fart, dog ret stiv i AC. Mer Y-raise, facepouls og rotations, jep.

Close-grip pulldown-rows:

8x60kg.
5x70kg.
6x80kg.
6x80kg.
6x80kg.
6x80kg.

.. squeeze, squeeze & slow release, yeah.

U-bar pushdowns:

8x35kg.
8x35kg.
8x35kg.

.. i par med

St. dumbbell conc. curls:

8x22kg.
8x22kg.
8x22kg.

.. per hånd. An Arnold favourite, bingo!

Herefter tog jeg nogle virkelig dårlige billeder af Mormor, på hans telefon. Jeg er teknologi-debil.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

A Menace To Chicken skrev:Det her virker som et udmærket sted at logge dagens workout.

REPPED.
Brugeravatar

Reputation point: 10

Styrkeliste
- Squat: 20.00

Nicklas B skrev:
A Menace To Chicken skrev:Det her virker som et udmærket sted at logge dagens workout.

REPPED.

thnx brah

Billede
Brugeravatar

Ja jeg er sku også nødt til at reppe dig på den der, haha..
"We're Fragments of Fiction!"
Brugeravatar

Reputation point: 95

you're all too kind, brethren.

:mrgreen:
Brugeravatar

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster