Er der nogen af jer der ved, om jeg kan medbringe tun igennem security? Jeg har kun håndbagage med.
God weekend derude

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jeg tvivler meget på, at de vil lade dig tage tun med i håndbagagen! Der er jo væske i dåsen = du er terrorist. Og hvor skal du hen, om man må spørge? Umiddelbart er konserveret da en rimelig globaliseret spise.

HeavyDuty skrev:Jeg skal ud og rejse i påskeferie. Jeg cutter som en i helvede lige nu og jeg ved at tun i vand ikke eksisterer der.
Er der nogen af jer der ved, om jeg kan medbringe tun igennem security? Jeg har kun håndbagage med.
God weekend derude

snus skrev:Og du kan ikke cutte uden tun, eller?Jeg tvivler meget på, at de vil lade dig tage tun med i håndbagagen! Der er jo væske i dåsen = du er terrorist. Og hvor skal du hen, om man må spørge? Umiddelbart er konserveret da en rimelig globaliseret spise.
Jeg skal til Ungarn. Der har jeg været ca. 20-30 gange før. Der eksisterer kun tun i olie. Desuden er deres kød meget fedtholdelig. Det er stort set umuligt at få kød uden en masse fedt i. Deres hakkekød er på min 30% fedt.

HeavyDuty skrev:snus skrev:Og du kan ikke cutte uden tun, eller?Jeg tvivler meget på, at de vil lade dig tage tun med i håndbagagen! Der er jo væske i dåsen = du er terrorist. Og hvor skal du hen, om man må spørge? Umiddelbart er konserveret da en rimelig globaliseret spise.
Jo det kan jeg daJeg skal til Ungarn. Der har jeg været ca. 20-30 gange før. Der eksisterer kun tun i olie. Desuden er deres kød meget fedtholdelig. Det er stort set umuligt at få kød uden en masse fedt i. Deres hakkekød er på min 30% fedt.
Dammit. Så må jeg nøjes med at tage proteinpulver med i små mistænkelige lukkeposer

Stickman skrev:Bor i Budapest, og du kan godt købe tun i vand så længe du går i de store SPAR eller Tesco butikker. Skal du udenfor Budapest kunne jeg dog godt forestille mig det ville blive svært at opdrive.

Storfod skrev:Stickman skrev:Bor i Budapest, og du kan godt købe tun i vand så længe du går i de store SPAR eller Tesco butikker. Skal du udenfor Budapest kunne jeg dog godt forestille mig det ville blive svært at opdrive.
Jeg highjacker lige tråden.. Vi skal en uge til Budapest om et par ugers tid.. Nogle ting man bare SKAL se/opleve?

Stickman skrev:Bor i Budapest, og du kan godt købe tun i vand så længe du går i de store SPAR eller Tesco butikker. Skal du udenfor Budapest kunne jeg dog godt forestille mig det ville blive svært at opdrive.

HeavyDuty skrev:Stickman skrev:Bor i Budapest, og du kan godt købe tun i vand så længe du går i de store SPAR eller Tesco butikker. Skal du udenfor Budapest kunne jeg dog godt forestille mig det ville blive svært at opdrive.
Min kæreste er ungarer, bor i Budapest og jeg er i Ungarn ca. 1 uge om måneden. Har simpelthen ikke kunne støve noget tun i vand op. Hun bor ved siden af en Tesco i Bilkastørrelse som er døgnåbent. Jeg må undvære tunet hjemmefra og lede en ekstra gang![]()
Hvor løfter du jern dernede???
Prøv led efter disse to varianter:

HeavyDuty skrev:Stickman skrev:Bor i Budapest, og du kan godt købe tun i vand så længe du går i de store SPAR eller Tesco butikker. Skal du udenfor Budapest kunne jeg dog godt forestille mig det ville blive svært at opdrive.
Min kæreste er ungarer, bor i Budapest og jeg er i Ungarn ca. 1 uge om måneden. Har simpelthen ikke kunne støve noget tun i vand op. Hun bor ved siden af en Tesco i Bilkastørrelse som er døgnåbent. Jeg må undvære tunet hjemmefra og lede en ekstra gang![]()

Stickman skrev:HeavyDuty skrev:Stickman skrev:Bor i Budapest, og du kan godt købe tun i vand så længe du går i de store SPAR eller Tesco butikker. Skal du udenfor Budapest kunne jeg dog godt forestille mig det ville blive svært at opdrive.
http://bevasarlas.tesco.hu/en-GB/Produc ... 4010844430
De har bl.a. dem her. Havde lidt problemer i starten ford der aldrig står "tuna in water", men istedet hedder det bare "natural" eller "in brine".
Jeg træner på campus på uni, vi har et lille bitte træningslokale, men der er alt hvad man har brug for. Men mange træner i Holmes place eller TempelFit, har dog aldrig prøvet det: http://www.holmesplace.com http://tempelfit.hu

Stickman skrev:Storfod skrev:Stickman skrev:Bor i Budapest, og du kan godt købe tun i vand så længe du går i de store SPAR eller Tesco butikker. Skal du udenfor Budapest kunne jeg dog godt forestille mig det ville blive svært at opdrive.
Jeg highjacker lige tråden.. Vi skal en uge til Budapest om et par ugers tid.. Nogle ting man bare SKAL se/opleve?
Det kommer an på formålet med turen. Er i et par unge knægte der skal afsted, eller er det en hyggetur med kæresten? Jeg kan anbefale en del restauranter/barer/klubber/attraktioner/aktiviteter, men mht. kunst og kultur kan jeg nok ikke anbefale noget der ikke allerde står i alle turistguiderne.
Skal ud og have lidt øl nu, men du er velkommen til at sende mig en besked hvis du skal bruge nogle anbefalinger.

A Menace To Chicken skrev:Det her virker som et udmærket sted at logge dagens workout.
FULLBODY B + Tweak & Good Times

Nicklas B skrev:A Menace To Chicken skrev:Det her virker som et udmærket sted at logge dagens workout.
FULLBODY B + Tweak & Good Times
REPPED.

A Menace To Chicken skrev:Det her virker som et udmærket sted at logge dagens workout.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster