Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

TV 2 skrev:TV 2 søger personer, der har erfaringer med at tage AS eller lign.? Vi vil gerne høre fra personer, som har oplevet bivirkninger eller personer, der kender nogen som har?
Vi er ved at researche til et indslag om steroider og hvor sterile de er.
Vi kan kontaktes på: tel +45 30 10 00 10
keti@tv2.dk

Sgust86 skrev:HAHA... der kunne jeg se jeg var lidt langsom til at skrive mit indlæg til tråden. Men det er da rart at se at jeg ikke er den eneste med den overbevisning

Dingo skrev:Hvad med et indlæg om clean personer der har opnået meget med deres træning, god kost osv, istedet for altid at fremstille de dårlige ting ved bodybuilding?

ja det er sgu ikke engang løgn...Poliquin skrev:Dingo skrev:Hvad med et indlæg om clean personer der har opnået meget med deres træning, god kost osv, istedet for altid at fremstille de dårlige ting ved bodybuilding?
Det sælger ikke.
Som Jeppe Søe fortalte til et fordrag:
Folk vil se DØD, Grædende mennekser (Cry TV), Krig, Vold og Ulykker![]()

Dingo skrev:Hvad med et indlæg om clean personer der har opnået meget med deres træning, god kost osv, istedet for altid at fremstille de dårlige ting ved bodybuilding?

Dingo skrev:ja det er sgu ikke engang løgn...Poliquin skrev:Dingo skrev:Hvad med et indlæg om clean personer der har opnået meget med deres træning, god kost osv, istedet for altid at fremstille de dårlige ting ved bodybuilding?
Det sælger ikke.
Som Jeppe Søe fortalte til et fordrag:
Folk vil se DØD, Grædende mennekser (Cry TV), Krig, Vold og Ulykker![]()

Lithium skrev:Dingo skrev:Hvad med et indlæg om clean personer der har opnået meget med deres træning, god kost osv, istedet for altid at fremstille de dårlige ting ved bodybuilding?
Sad og tænkte præcis det samme - man får da ikke danskernes generelle velvære og aktivitets-niveau op hvor det bør være, når medierne konstant stiller kraft-betonede sportsgrene i et negativt lys.
Lav et program om dem som lever et aktivt og sundt liv med styrketræning som hovedingrediens - find dem der tager afstand til doping (og aldrig har brugt det) og samtidig lægger en ære i at have styr på deres kost og deres træning. I stedet for at fokusere på de tosser der skyder krudt

træbenet skrev:hvor er det skuffende at negativitet tiltrækker så meget mer end positivitet... hvad er vi dog for nogle størrelser???

TheFatboy skrev:træbenet skrev:hvor er det skuffende at negativitet tiltrækker så meget mer end positivitet... hvad er vi dog for nogle størrelser???
EDIT: Jeg ville gerne medvirke

Kæmperen skrev:Men hvem er clean???
Vi oplever jo gang på gang at folk træder frem og siger de aldrig har brugt noget, hvorefter det modsatte viser sig.
Am I right?

Bay skrev:TheFatboy skrev:træbenet skrev:hvor er det skuffende at negativitet tiltrækker så meget mer end positivitet... hvad er vi dog for nogle størrelser???
EDIT: Jeg ville gerne medvirke
Det vil blot øge konfliktenDa normale folk vil tro at alle folk der er breddere end et siv bruger AS

Kæmperen skrev:Men hvem er clean???
Vi oplever jo gang på gang at folk træder frem og siger de aldrig har brugt noget, hvorefter det modsatte viser sig.
Am I right?

Optimisten skrev:Da ingen grund til at male fanden på væggen, i aner jo ikke hvad TV2 skal bruge det til og om rene atleter rent faktisk vil have nogen relevans i forhold til deres program/indlæg

Poliquin skrev:Folk vil se DØD, Grædende mennekser (Cry TV), Krig, Vold og Ulykker![]()

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster