Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Sha skrev:Nu har jeg ringet til politiet flere gange om problemet, men de vil ikke gøre noget.

Moestrup87 skrev:Sha skrev:Nu har jeg ringet til politiet flere gange om problemet, men de vil ikke gøre noget.
Forstår din frustration... Politiet har ikke hjemmel til at gøre noget, så længe det ikke larmer helt ud på gaden, hvis han/hun fx spiller for åbne vinduer.
Som Kroghiez skriver skal du have fat i boligforenigen.

bruneunderbukser skrev:Hvad for noget musik spiller han?

bruneunderbukser skrev:Hvad for noget musik spiller han?

MadsJustesen skrev:Hvis el-boksene er tilgængelige kan du jo tage strømmen i hans lejlighed hver gang det larmer. Det har jeg prøvet med succes i en tidligere lejlighed :-D

Nimanchos skrev:Efter de første uanmeldte fester på underlige tidspunkter - bl.a. en søndag, fik de pænt at vide de skulle skrue ned. Da det fortsatte, vendte jeg bassen ned ad og spillede høj musik fra kl 7.
Der har ikke været larm i laaang tid.

Sha skrev:Nimanchos skrev:Efter de første uanmeldte fester på underlige tidspunkter - bl.a. en søndag, fik de pænt at vide de skulle skrue ned. Da det fortsatte, vendte jeg bassen ned ad og spillede høj musik fra kl 7.
Der har ikke været larm i laaang tid.
Lige præcis det der ville jeg tro gav bagslag. Og så er det også en tåbelig løsning, da du nu selv generer dine naboer.

Sha skrev:bruneunderbukser skrev:Hvad for noget musik spiller han?
Han har kun ca 10 sange som han skifter imellem. Og det er bare med til at gøre det endnu mere irriterende!
Jason Derulo - Wiggle, Pharrel - Happy, og hardstyle/elendig techno for resten.
Jeg prøver boligforeningen. Hvis det skulle slå fejl så synes jeg meget godt om din løsning MadsJustesen ;)

Moestrup87 skrev:Sha skrev:Nu har jeg ringet til politiet flere gange om problemet, men de vil ikke gøre noget.
Forstår din frustration... Politiet har ikke hjemmel til at gøre noget, så længe det ikke larmer helt ud på gaden, hvis han/hun fx spiller for åbne vinduer.
Som Kroghiez skriver skal du have fat i boligforenigen.

Kidd skrev:Jeg har fået min nabo smidt ud, som boede til leje i forening af ejerlejligheder. Vi var dog mange som snakkede sammen, og klagede på fuld smadder til vores bestyrelse/ejendomsadministration. Der var også domestic violence, sabler og politi involveret.
Hold da op.

Sha skrev:Nu har jeg jo boet på landet hele mit liv indtil for 2 måneder siden. Og jeg savner det allerede! Oh hvilken fred...
Så jeg ved ikke hvad der normalt ses som acceptabelt i sådan et lejlighedskompleks her. Min underbo spiller som en gal igen idag, men skal jeg så bare acceptere det og holde ud fordi det er fredag/festdag?

darkthrone skrev:Sha skrev:Nu har jeg jo boet på landet hele mit liv indtil for 2 måneder siden. Og jeg savner det allerede! Oh hvilken fred...
Så jeg ved ikke hvad der normalt ses som acceptabelt i sådan et lejlighedskompleks her. Min underbo spiller som en gal igen idag, men skal jeg så bare acceptere det og holde ud fordi det er fredag/festdag?
Jeg vil normalt sige nej. Men det kommer også an på hvor du bor. Hvis du bor på et kolliege så mener jeg at det er noget som man burde vide på forhån. Men hvis det er et normalt lejlighedskompleks skal du ikke finde dig i det. Du betaler også husleje og der må hersker nogle regler for hvad der er acceptabelt. Jeg ville kunne acceptere, hvis der en sjælendt gang imellem blev smidt en seddel rundt nogle dage i forvejen, at der ville blive holdt fest. Men ellers ikke, nej.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 92 gæster