Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jeps tror det er en blanding af Smøger uden filter og alt for meget Whisky..Spo skrev:Hans stemme giver den vildeste chok effekt, han brummer alt for meget

Bay skrev:Jeg synes nu han har en okay sprød stemme

Jeg træner i Blokhus, der er noget der hedder Blokhus Fitness&Wellness i forbindelse med Danland Hotel..Kolditz skrev:Bay skrev:Jeg synes nu han har en okay sprød stemme
Ja det er lige til at give bay våde drømme
Lige en side "note" Kan se du kommer fra kaas (specter), og det ligger jo gevaldig tæt på mig, så tænkte hvor træner du enlig henne?

specter skrev:Jeg træner i Blokhus, der er noget der hedder Blokhus Fitness&Wellness i forbindelse med Danland Hotel..Kolditz skrev:Bay skrev:Jeg synes nu han har en okay sprød stemme
Ja det er lige til at give bay våde drømme
Lige en side "note" Kan se du kommer fra kaas (specter), og det ligger jo gevaldig tæt på mig, så tænkte hvor træner du enlig henne?

Bay skrev:Nu har jeg hørt den et par gange, og den bliver kun federe og federe =D>

Karl Æg skrev:Det er helt sikkert ikke musik man bare sætter sig ned og hører uden videre. Den slags kræver mange gennemlytninger, og lige umiddelbart siger det mig ikke rigtig noget. På sigt kan jeg dog sagtens se potentiale i det, og vel vidende at Tom Waits er meget anerkendt som kunstner, er det sikkert noget der hænger ved i lang tid når det først har bidt sig fast.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster