Det virker som om du mangler en god del baggrundsviden, hvorfor mit bedste råd til dig ville være at læse nogle artikler.
F.eks. disse to her:
Grundlæggende om ernæring:artikler/kost-kosttilskud/grundlaeggende-ernaering.htmlGrundlæggende om træning:artikler/bodybuilding/the-basics-of-hypertrophy-training.htmlMed disse to artikler, som ikke tager mere end 15-20 min at læse, i baghovedet, ja så vil du være langt bedre rustet til at få noget ud af de træning

Men for at svare på dit spørgsmål, ja så afhænger om man tager på eller ej af om man er i kalorieoverskud eller ikke. Hvis du indtager flere kalorier end du forbrænder, ja så tager du på - Så simpelt er det. Jeg går så ud fra at du gerne vil tage på? Jamen så er det jo bare at blive ved med at spise som et svin, og meget gerne med noget proteinpulver.
På den anden side, så er 1,7 kg. rigtig meget at tage på, på en uge. Nok også for meget til trods for at du er nybegynder. I de første par måneder så sigt du bare efter 500-800 gram om ugen.
Men for at disse 1,7 kg. skal være sammenlignelige, ja så er det vigtigt at du vejer dig på samme tidspunkt af dagen, med samme tøj (eller ikke noget tøj). F.eks. om morgenen efter toiletbesøg.
Personligt så kan min vægt svinge med nogle gange 3 kg. hvis jeg lige prøver at se hvad jeg vejer en aften sammenlignet med en morgen, såååe