Ville være dejligt hvis i lige kunne komme med nogen tal på hvor meget i cutter om ugen og falder i styrke. Og hvilken øvelser. Hvis i overhoved falder

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Pre Big Bang skrev:Man falder ikke pludselig i styrke fordi man cutter, men for meget cut og et for stort energi tab vil selvfølgelig påvirke hvordan vi cutter.

andreas7074 skrev:Jeg smed 50kg på min total under mit cut. 5 måneder og 17 kg lettere.

Taekwondo body skrev:andreas7074 skrev:Jeg smed 50kg på min total under mit cut. 5 måneder og 17 kg lettere.
50 kg på dine samlede øvelser eller ?

Taekwondo body skrev:Hej BB som i overskriften står. Hvor meget falder i med i styrke (kg) når i cutter og i hvilken øvelser i falderi ?
Ville være dejligt hvis i lige kunne komme med nogen tal på hvor meget i cutter om ugen og falder i styrke. Og hvilken øvelser. Hvis i overhoved falder

Mrjustice skrev:Taekwondo body skrev:Hej BB som i overskriften står. Hvor meget falder i med i styrke (kg) når i cutter og i hvilken øvelser i falderi ?
Er selv igang med et vægttab på 20 kg, jeg regner med at stige, men jeg er også overvægtig

Taekwondo body skrev:Mrjustice skrev:Taekwondo body skrev:Hej BB som i overskriften står. Hvor meget falder i med i styrke (kg) når i cutter og i hvilken øvelser i falderi ?
Er selv igang med et vægttab på 20 kg, jeg regner med at stige, men jeg er også overvægtig
jeg har også hørt at nogen stiger i vægt, men jeg skulle godt nok presse mig selv for at holde min vægt i bænkpres efter bare 2 uger

AlexUldahl skrev:Min dødløft er faktisk steget under cut, på trods af jeg har dødløftet utrolig lidt. Tror det er pga mobilitet og teknik. Min bænk er faldet en smule, men de fleste står bare stille

Garik skrev:AlexUldahl skrev:Min dødløft er faktisk steget under cut, på trods af jeg har dødløftet utrolig lidt. Tror det er pga mobilitet og teknik. Min bænk er faldet en smule, men de fleste står bare stille
Det er netop fordi, du ikke har dødløftet ret meget, at du stadig kan stige under diæt: Neurale tilpasninger.

Mrjustice skrev:Taekwondo body skrev:Mrjustice skrev:Taekwondo body skrev:Hej BB som i overskriften står. Hvor meget falder i med i styrke (kg) når i cutter og i hvilken øvelser i falderi ?
jeg har også hørt at nogen stiger i vægt, men jeg skulle godt nok presse mig selv for at holde min vægt i bænkpres efter bare 2 uger
Måske du cutter for hårdt ? har du prøvet at spise et stort måltid en time før træning samt måske et pre workout produkt
Har ihvertfald hjulpet mig meget.

andreas7074 skrev:Med din styrke og erfaring skulle det næsten være mærkeligt hvis du tabte styrke under dit cut

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster