Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

newbiepumper skrev:Hvis du presser dig selv i centeret og forsøger at øge vægten - men det ikke lykkedes.
Så er det fordi at du ikke er i kalorieoverskud

Mouritsen93 skrev:Jeg presser mig selv, så meget jeg kan, og ofte også til failure, hvis jeg træner med andre.
Jeg synes selv, at jeg spiser meget, men det kan godt være, at en weight-gainer måske ville hjælpe?

Mouritsen93 skrev:Jeg presser mig selv, så meget jeg kan, og ofte også til failure, hvis jeg træner med andre.
Jeg synes selv, at jeg spiser meget, men det kan godt være, at en weight-gainer måske ville hjælpe?

Garik skrev:Mouritsen93 skrev:Jeg presser mig selv, så meget jeg kan, og ofte også til failure, hvis jeg træner med andre.
WG er ikke et mirakelmiddel. Din "kur" er blot at indtage flere kcal på daglig basis - så skal du nok tage på.
Om du vil få dem gennem WG, peanutbutter eller saltkringler, er helt op til dig

Mouritsen93 skrev:Garik skrev:Mouritsen93 skrev:Jeg presser mig selv, så meget jeg kan, og ofte også til failure, hvis jeg træner med andre.
WG er ikke et mirakelmiddel. Din "kur" er blot at indtage flere kcal på daglig basis - så skal du nok tage på.
Om du vil få dem gennem WG, peanutbutter eller saltkringler, er helt op til dig
Jeg tænker bare, at WG måske ville være en fordel, da jeg ikke er sikker på, at jeg får nok proteiner.. Min kost er nemlig meget varieret, og det er ikke hver dag jeg får tilstrækkeligt med kød eller andet

Mouritsen93 skrev:Her du nogle bestemte mærker, du vil foreslå så?
- Jeg har sat mig ind i, hvad de forskellige former for kosttilskud gør, men jeg ved intet om, hvilke mærker der er bedst - jeg tænker at nogle da må være bedre end andre?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster