Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MathiasBech skrev:Jeg er 175, og lille fætter er 15-16 stykker

MathiasBech skrev:Jeg er 175, og lille fætter er 15-16 stykker

kanden skrev:Jeg er 172 høj, og har været det det sidste 1½ høj.
Desuden er min skostørrelse 39. Og har været nemt det sidste 1½ år.
Desuden er fætteren x,x stor, og har været det det sidste 1½ år.

Mikael skrev:Hvis du er meget bekymret, så tag en tur til lægen og få ham/hende til at se på det.
Jeg ville ikke være bekymret. nogle vokser til de er 19/20.

emil100j skrev:Hvor mange gange rykker du om banditten, om dagen?
Hvis du onanere for meget, kan det godt medføre at du sprøjter alt dit testosteron ud af kroppen, og derved kan din vækst gå i stå.
Så hold dig fra at onanere i et par uger, så kan du opbygge lidt mere testosteron, også slipper du også for at den måske falder af

emil100j skrev:Hvor mange gange rykker du om banditten, om dagen?
Hvis du onanere for meget, kan det godt medføre at du sprøjter alt dit testosteron ud af kroppen, og derved kan din vækst gå i stå.
Så hold dig fra at onanere i et par uger, så kan du opbygge lidt mere testosteron, også slipper du også for at den måske falder af

Mikael skrev:emil100j skrev:Hvor mange gange rykker du om banditten, om dagen?
Den er god nok. Det var det emil's phd afhandling fokuserede på da han fik sin doktorgrad i broscience

Mikael skrev:emil100j skrev:Hvor mange gange rykker du om banditten, om dagen?
Den er god nok. Det var det emil's phd afhandling fokuserede på da han fik sin doktorgrad i broscience

agv skrev:Kan væksthormon gøre, at man bliver højere? (Hvis man endnu ikke er vokset færdig)
agv skrev:Kan væksthormon gøre, at man bliver højere? (Hvis man endnu ikke er vokset færdig)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster