Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65715 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049579 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1251
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1248

Følg bodybuilding.dk på

Hormoner ift. medicinsk brug?

Udskriv emne


Diskussion af doping og konsekvenserne heraf

Tilbage til Doping





Jeg sad og så en sær engelsk dokumentar om en kvinde, der ville skifte køn og derfor skulle ordineres mandligt kønshormon. Hvordan kan det forsvares medicinsk, når man samtidig hører om alle de farer der er ved brug af hormoner?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 25. nov 2008, 13:00
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Power Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Starpen skrev:Jeg sad og så en sær engelsk dokumentar om en kvinde, der ville skifte køn og derfor skulle ordineres mandligt kønshormon. Hvordan kan det forsvares medicinsk, når man samtidig hører om alle de farer der er ved brug af hormoner?


Det er jo et spørgsmål om at man anerkender folks ret til at vælge. Det er også relativt farligt - specielt for fosteret - at få foretaget en abort, men det lader man jo også folk gøre.
Ohh, it's the deep burn. Oh, it's so deep. Oh, I can barely lift my right arm 'cause I did so many. I don't know if you heard me counting. I did over a thousand.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 875
Tilmeldt: 3. dec 2008, 15:06
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Det var ikke ment som en etisk diskussion, men blot et spørgsmål om, om der var forskel på den medicinske behandling og så fritidsbrug?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 25. nov 2008, 13:00
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Power Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Starpen skrev:Det var ikke ment som en etisk diskussion, men blot et spørgsmål om, om der var forskel på den medicinske behandling og så fritidsbrug?


Okay.

Men så forstår jeg ikke helt spørgsmålet. Det ER jo en etisk diskussion. I England er diskussionen så bare mundet ud i, at man har besluttet at ordinere hormonbehandling til folk, der ønsker at skifte køn. Hvem beslutningstagerne er og hvilke hensyn der begrunder beslutningen, er der formentlig - wild guess - ingen på bb.dk der ved.
Ohh, it's the deep burn. Oh, it's so deep. Oh, I can barely lift my right arm 'cause I did so many. I don't know if you heard me counting. I did over a thousand.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 875
Tilmeldt: 3. dec 2008, 15:06
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg reformulerer:

Hvilke MEDICINSKE forskelle er der på kønsskifte-hormoner og dem en bb'er benytter? Er det samme præparater med samme bivirkninger?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 25. nov 2008, 13:00
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Power Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Doser først og fremmest. I medicinen bruger man gerne testosteron med meget lange estere som så bliver i kroppen længe, mens krudtuglerne gør ivrigt brug af alle tænkelige varianter de kan få fat i.
"Smeden er nærmest verdensmester i at fyre lort af."
- The Juice
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2008 Månedens skribent: April 2008 Månedens skribent: December 2008
Moderator
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 7010
Tilmeldt: 8. jul 2004, 10:56
Geografisk sted: KBH
 
Træner her: DTU fitness
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (4)
Kostplan: Vis kostplan



Starpen skrev:Jeg sad og så en sær engelsk dokumentar om en kvinde, der ville skifte køn og derfor skulle ordineres mandligt kønshormon. Hvordan kan det forsvares medicinsk, når man samtidig hører om alle de farer der er ved brug af hormoner?

Det kaldes lægeetisk inkongruens, ligesom det ud fra et perspektiv om nyttevirkning tillades at operere mavesækken mindre hos mega-fede personer, trods dette indgreb ikke løser et medicinsk problem som sådan , men er en (i øvrigt farlig) operation på et, fraset fedmen, fysiologisk fungerende menneske.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Smeden skrev:Doser først og fremmest. I medicinen bruger man gerne testosteron med meget lange estere som så bliver i kroppen længe, mens krudtuglerne gør ivrigt brug af alle tænkelige varianter de kan få fat i.



Ja der ses ofte deca-ester og længere estere i medicinsk brug, men tror nu mest det af praktiske årsager så man er fri får at tage til lægen så tit.. Selvom det nok er smartest at bruge de hurtige estere medicinsk også hvis man havde tiden til at gøre det..
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 7543
Tilmeldt: 4. nov 2005, 09:25
Geografisk sted: Thisted
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Testeron som netop bruges til den slags er jo ikke ulovligt, kun et misbrug er ulovligt i DK, og i f.eks england er et misbrug f.eks ikke ulovligt, du må simpelthen tage det ind i landet når det er til eget forbrug, det er pga at de har indset at det ikke er så skadeligt som det ellers førhen blev gjort til, tilgængæld er det meget ulovligt at sælge det der, hvor i DK gir det bare en bøde, men så er man tilgængæld efter brugerne af hormonerne istedet.

Ved f.eks en kvinde vil have mande træk, så tar de typisk 100mg ew, og en typisk BB på højt plan tar over 2 gram ew, og det er de de høje doser at det kan blive potitienlt farligt, undersøgelser har vist at der er langt flere som kommer på skadestuen af multivitaminpiller end af hormoner, og det er osse bevidst at have for lidt hormoner i kroppen er langt farligere end at have for mange.

Der er bare gået massehysteri i den slags, og når man ser f.eks clint eastwood som er 80år gammel på trods af hans forbrug af roids igennem mange år, så er manden 80 år og still going, morgenløb hver morgen osv, hvor mange på 80 kan gøre det, han burde jo have været død inden han åd sin pille nr 20 hvis at man skulle tro på bare halvdelen af hvad ADD skriver.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 380
Tilmeldt: 14. mar 2009, 13:09
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



-igor- skrev:Testeron som netop bruges til den slags er jo ikke ulovligt, kun et misbrug er ulovligt i DK, og i f.eks england er et misbrug f.eks ikke ulovligt, du må simpelthen tage det ind i landet når det er til eget forbrug, det er pga at de har indset at det ikke er så skadeligt som det ellers førhen blev gjort til, tilgængæld er det meget ulovligt at sælge det der, hvor i DK gir det bare en bøde, men så er man tilgængæld efter brugerne af hormonerne istedet.

Ved f.eks en kvinde vil have mande træk, så tar de typisk 100mg ew, og en typisk BB på højt plan tar over 2 gram ew, og det er de de høje doser at det kan blive potitienlt farligt, undersøgelser har vist at der er langt flere som kommer på skadestuen af multivitaminpiller end af hormoner, og det er osse bevidst at have for lidt hormoner i kroppen er langt farligere end at have for mange.

Der er bare gået massehysteri i den slags, og når man ser f.eks clint eastwood som er 80år gammel på trods af hans forbrug af roids igennem mange år, så er manden 80 år og still going, morgenløb hver morgen osv, hvor mange på 80 kan gøre det, han burde jo have været død inden han åd sin pille nr 20 hvis at man skulle tro på bare halvdelen af hvad ADD skriver.



Clint eastwood? seriøst? :D Hvornår sku det have forekommet?
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 7543
Tilmeldt: 4. nov 2005, 09:25
Geografisk sted: Thisted
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Clint Eastwood på roids? Det vil jeg gerne høre mere om. Jeg tror dig gerne, har bare aldrig hørt Clinten sat i forbindelse med steroider.

Jeg undskylder off-topic.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 9549
Tilmeldt: 15. dec 2007, 01:49
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



@IGOR
Det er fint at du gerne vil legitimere dit eget forbrug over for dig selv og dine nærmeste. Det er helt ok du krudter dig selv tager Vækst insulin, IGF1 whatever, men husk lige dit ansvar når du skriver p et forum stoppet med knægte der ikke tænker længere end til næste lørdag.

Du kender helt sikkert folk der både er gået fysisk og psykisk ned selv på "begynderdoser". Kig lige efter i din fortid og overvej om ikke du har mødt et par stykker.

Overordnet set:
Medicinsk brug er lave doser, det er fysiologiske doser. Eksempelvis en diabetiker der anvender 1IU eller 2 om dagen, BB'ere starter på 6iu, bruger måske 20iu vækst om dagen, 2 gram test? Fuldstændig vanvittig overdosering af forurenede uægte stoffer produceret og distirbueret af kriminelle.
Mentor for personlige trænere.
Brugeravatar
Månedens skribent: Juli 2009 Månedens skribent: December 2009
 
Reputation point: 170
 
Indlæg: 2652
Tilmeldt: 30. dec 2007, 01:49
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



poul hansen skrev:@IGOR
Det er fint at du gerne vil legitimere dit eget forbrug over for dig selv og dine nærmeste. Det er helt ok du krudter dig selv tager Vækst insulin, IGF1 whatever, men husk lige dit ansvar når du skriver p et forum stoppet med knægte der ikke tænker længere end til næste lørdag.

Du kender helt sikkert folk der både er gået fysisk og psykisk ned selv på "begynderdoser". Kig lige efter i din fortid og overvej om ikke du har mødt et par stykker.

Overordnet set:
Medicinsk brug er lave doser, det er fysiologiske doser. Eksempelvis en diabetiker der anvender 1IU eller 2 om dagen, BB'ere starter på 6iu, bruger måske 20iu vækst om dagen, 2 gram test? Fuldstændig vanvittig overdosering af forurenede uægte stoffer produceret og distirbueret af kriminelle.



Jeg prøver på ingen måde at gøre mit forbrug legit, det er bare simple oplysninger, og jeg har hørt om 1 i hele mit liv som har fået det dårligt på en begynder kur med modorat dose, han havde psykotiske problemer i forevejel, og følte at det blev forstærket da han begyndte, jeg har tilgængæld mødt folk som har haft andre problemer med deres store forbrug, langt over hvad jeg nogensinde har villet turde røre ved.
Og Wow starter BBere med 6 iu om dagen, jeg har da hørt om folk som er startet med 6iu HGH ed, men du har lige lagt dosen 3 gange op for at få det til at lyde mere dramatisk, men 20iu er der før hørt om inden for vækst, det har jeg selv prøvet, og der var sides ved de doser, jeg kan da lige nævne nogle af dem jeg kan huske.

Jeg gik fra at være 185cm høj til at være 191cm høj.
Mine hænder blev mærkant større, især min venstre som nu er 2,5cm større end min højre.
Mine ansigts træk forandrede sig, min pande er blevet meget kraftigere, og set samme med min kæbe.
Min fedt% faldt volsomt, og kunne ikke holdes oppe imens.
Min vægt steg med over 20kg som nok aldrig vil forsvinde igen.
Når jeg er i svømmehallen, så synker jeg som en sten, det er totalt umuligt for mig at flyde, 7 sekunder så rammer jeg bunden i det dybeste bassin.
Alle akne problemer forsvandt, og kom aldrig igen.
Mit skæg blev mærkant kraftigere, og mit hår blev meget mørkere og fyldigere.
Min krop blev holdbar så man næsten ville nægte at tro det, slut med ømme led.
Min syn er nu 150 på begge øjne, før var mit gode øje 110.
Mit humør er blevet fredeligt.
Jeg stoppede med min kolesterol medicin da mit LDL bludselig var helt perfekt igen.
Mine negle er blever stærke, og belastene når de skal klippes.
Min mave er blevet stor og rund.
Mine mave muskler har fået stor diremeter, lidt ala markus ruhl (pisse grimt)

Det var hvad jeg lige kan huske, så bestem selv hvad der er dårligt og hvad der ikke er det.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 380
Tilmeldt: 14. mar 2009, 13:09
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



shiit igor :afraid:
The closer you are to failure, the closer you are to victory, it all depends on how closely you walk the line
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2009
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 6916
Tilmeldt: 5. jan 2009, 18:52
 
Træner her: Frederikssund Motion Center ApS
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



http://fx.worth1000.com/entries/498463/ ... t-eastwood haha han er sku pumpet nok der ! :D

( Ved godt at det ikke er ægte hvis i nu skulle tro at jeg ikke vidste det :D )
Brugeravatar
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 1068
Tilmeldt: 11. jun 2009, 19:52
Geografisk sted: Odense
 
Træner her: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 185.00
- Dødløft: 235.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Huddi skrev:http://fx.worth1000.com/entries/498463/super-clint-eastwood haha han er sku pumpet nok der ! :D


Billedet er selvfølgelig lavet i photoshop
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007
 
Reputation point: 25
 
Indlæg: 32988
Tilmeldt: 4. jan 2007, 12:13
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bay skrev:
Huddi skrev:http://fx.worth1000.com/entries/498463/super-clint-eastwood haha han er sku pumpet nok der ! :D


Billedet er selvfølgelig lavet i photoshop



Ved jeg da godt har også lige redigeret mit indlæg :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 1068
Tilmeldt: 11. jun 2009, 19:52
Geografisk sted: Odense
 
Træner her: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 185.00
- Dødløft: 235.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg synes det er rigtig fedt du skriver herinde igor, det er spændende læsning. :)
Nubretpumper
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 4628
Tilmeldt: 5. jan 2007, 21:23
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Misterhamper skrev:Jeg synes det er rigtig fedt du skriver herinde igor, det er spændende læsning. :)


Takker, så kan folk læse om det istedet for at bare fordømme noget som de gerne ikke aner noget om.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 380
Tilmeldt: 14. mar 2009, 13:09
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



-igor- skrev:
Misterhamper skrev:Jeg synes det er rigtig fedt du skriver herinde igor, det er spændende læsning. :)


Takker, så kan folk læse om det istedet for at bare fordømme noget som de gerne ikke aner noget om.


SRY FOR OT!:
Nu har jeg godt nok ikke fuldt så meget med omkring din historie Igor, men ville lige spørge dig hvordan dine omgivelser reagerede på det?
Jeg har ingen idé om det jeg siger er rigtigt!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 284
Tilmeldt: 17. jan 2009, 13:06
Geografisk sted: Randers
 
Træner her: Fitness World Randers
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



samsk skrev:
-igor- skrev:
Misterhamper skrev:Jeg synes det er rigtig fedt du skriver herinde igor, det er spændende læsning. :)


Takker, så kan folk læse om det istedet for at bare fordømme noget som de gerne ikke aner noget om.


SRY FOR OT!:
Nu har jeg godt nok ikke fuldt så meget med omkring din historie Igor, men ville lige spørge dig hvordan dine omgivelser reagerede på det?


Folk undrede sig en del, især den som man sjældent så, så kom der kommentar som, plejede jeg ikke være højere end dig.
Dem som var tæt på fik afvide at jeg var på HGH med det samme at jeg startede, så kunne de spørge eller læse om det på nettet, jeg har endnu ikke oplevet noget som har taget det dårligt irl, men tilgængæld har jeg BLA her og på MOL oplevet direkte hadefulde svar, og en del af dem er fra andre misbrugere som skjuler deres eget forbrug, enda min egene læger tog det posetivt, min første læge spurgte om han måtte tage nogle løbene blodprøver og fremvise forkolegaer, det sagde jeg ja til, min nye læge er osse meget nysgerrig omkring det, og har igennem hendes uddannelse en del viden som man normalt ikke hører om, flere gode snakke med dem har gjort meget godt for mig, bla, så har de begge udtalt at jeg er utroligt sund, og de mente at flere burde træne på samme måde, dog uden roids.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 380
Tilmeldt: 14. mar 2009, 13:09
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



-igor- skrev:
samsk skrev:
-igor- skrev:
Misterhamper skrev:Jeg synes det er rigtig fedt du skriver herinde igor, det er spændende læsning. :)


Takker, så kan folk læse om det istedet for at bare fordømme noget som de gerne ikke aner noget om.


SRY FOR OT!:
Nu har jeg godt nok ikke fuldt så meget med omkring din historie Igor, men ville lige spørge dig hvordan dine omgivelser reagerede på det?


Folk undrede sig en del, især den som man sjældent så, så kom der kommentar som, plejede jeg ikke være højere end dig.
Dem som var tæt på fik afvide at jeg var på HGH med det samme at jeg startede, så kunne de spørge eller læse om det på nettet, jeg har endnu ikke oplevet noget som har taget det dårligt irl, men tilgængæld har jeg BLA her og på MOL oplevet direkte hadefulde svar, og en del af dem er fra andre misbrugere som skjuler deres eget forbrug, enda min egene læger tog det posetivt, min første læge spurgte om han måtte tage nogle løbene blodprøver og fremvise forkolegaer, det sagde jeg ja til, min nye læge er osse meget nysgerrig omkring det, og har igennem hendes uddannelse en del viden som man normalt ikke hører om, flere gode snakke med dem har gjort meget godt for mig, bla, så har de begge udtalt at jeg er utroligt sund, og de mente at flere burde træne på samme måde, dog uden roids.


Er du stadig on egentligt?

Og har det været det værd? - For når man tænker på at din ene hånd er større end den anden og pande og kæbe er overudviklet, så tænker man vel over netop lige det spørgsmål?
The closer you are to failure, the closer you are to victory, it all depends on how closely you walk the line
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2009
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 6916
Tilmeldt: 5. jan 2009, 18:52
 
Træner her: Frederikssund Motion Center ApS
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



@ Igor.

Jeg er lige nødt til at blande mig i din oplysningskampagne:

Som sådan er jeg egentlig ligeglad med hvad du fylder i din krop og om hvorvidt du mener det er ufarligt, sandheden er dog at det er farligt og ødelæggende for helbredet.

At du prøver at retfærdiggøre det overfor sig selv, ved at påstå at du mere eller mindre kun har gode bivirkninger ved dit indtag er i min verden noget vås, og at du yderligere påstår at din læge er forundret over din fantastiske sundhedstilstand er vidst ved at være på grænsen til det usaglige.
.. og så er der lige den med Clint Eastwood - den er lidt langt ude, det må du vel selv kunne høre?

Jeg synes helt ærligt at du skulle droppe din kampagne for doping og sundhed, for desværre er der mange unge mennesker der er naive nok til at tro på hvad du skriver uden at vide hvad der er op og ned.

Og sidst men ikke mindst, så husk at passe på dig selv, du skulle gerne holde mange år endnu.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 7
Tilmeldt: 16. nov 2009, 21:14
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Eighty8 skrev:@ Igor.

Jeg er lige nødt til at blande mig i din oplysningskampagne:

Som sådan er jeg egentlig ligeglad med hvad du fylder i din krop og om hvorvidt du mener det er ufarligt, sandheden er dog at det er farligt og ødelæggende for helbredet.

At du prøver at retfærdiggøre det overfor sig selv, ved at påstå at du mere eller mindre kun har gode bivirkninger ved dit indtag er i min verden noget vås, og at du yderligere påstår at din læge er forundret over din fantastiske sundhedstilstand er vidst ved at være på grænsen til det usaglige.
.. og så er der lige den med Clint Eastwood - den er lidt langt ude, det må du vel selv kunne høre?

Jeg synes helt ærligt at du skulle droppe din kampagne for doping og sundhed, for desværre er der mange unge mennesker der er naive nok til at tro på hvad du skriver uden at vide hvad der er op og ned.

Og sidst men ikke mindst, så husk at passe på dig selv, du skulle gerne holde mange år endnu.


Det er de sides der er kommet, åbent og ærligt, gode og dårlige, jeg prøver ikke at skjule noget, og taler åbent og ærligt om tingene, jeg gider ikke lave en skræmmekampange, eller en form for kampange hvor jeg siger at der kun er gode ting ved det, derfor har jeg bla ikke skrevet tingene op som direkte dårlige eller gode.
Der har igennem så mange år været en masse kampanger i DK hvor man har lukket rigtigt meget skræmmene ud, ting som ikke passer, og det er en af de ting som jeg er meget imod, hvorfor finde på den slags for at thene penge, det er da for langt ude, den dag hvor der kommer nogle videnskabelige beviser for at det er så skadeligt som nogle påstår, så må vi holde os til det som vi ved, og ligge tingene frem og fortælle åbent og ærligt hvad der sker, uden at finde på alt muligt extra skræmmematriale, dog skal der heller ikke gøres det modsatte, men lad os da få tingene ud i det åbne, og det er hvad jeg gør.

Ang clint, og en pokkers mange andre stjerner, så ville du nok få et shock over hvor udbredt der er der, det siges at hollywood er stedet hvor der er allermest misbrug af den slags, og det tror jeg gerne på, men lige som mange andre ting, så står folk ikke frem med ting som vil sætte dem i dårligt lys hos mange folk.

Jeg passer ret godt på mig selv, jeg får jævnligt tjekket mit helbred.

Om jeg er on nu, ja, det er jeg jeg er på en lav dose deca.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 380
Tilmeldt: 14. mar 2009, 13:09
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Igor du glemmer da at nævne, at du selv i periode lagde alt AAS på hylden pga. humørsvingninger osv.?

Og de ting du lister op med HGH viser da netop, at det er noget værre noget [-X
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 80
 
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 9. jan 2005, 13:00
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Unifitness
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



8800 skrev:Igor du glemmer da at nævne, at du selv i periode lagde alt AAS på hylden pga. humørsvingninger osv.?

Og de ting du lister op med HGH viser da netop, at det er noget værre noget [-X


Ja, det var pga testeron, som jeg ikke kører af den simple grund.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 380
Tilmeldt: 14. mar 2009, 13:09
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Eighty8 skrev:@ Igor.

Jeg er lige nødt til at blande mig i din oplysningskampagne:

Som sådan er jeg egentlig ligeglad med hvad du fylder i din krop og om hvorvidt du mener det er ufarligt, sandheden er dog at det er farligt og ødelæggende for helbredet.

At du prøver at retfærdiggøre det overfor sig selv, ved at påstå at du mere eller mindre kun har gode bivirkninger ved dit indtag er i min verden noget vås, og at du yderligere påstår at din læge er forundret over din fantastiske sundhedstilstand er vidst ved at være på grænsen til det usaglige.
.. og så er der lige den med Clint Eastwood - den er lidt langt ude, det må du vel selv kunne høre?

Jeg synes helt ærligt at du skulle droppe din kampagne for doping og sundhed, for desværre er der mange unge mennesker der er naive nok til at tro på hvad du skriver uden at vide hvad der er op og ned.

Og sidst men ikke mindst, så husk at passe på dig selv, du skulle gerne holde mange år endnu.

Når du nu er så skide sikker i din sag, om at doping er så mega mega farligt, og har brugt tid på at oprette en bruger udelukkende kun for at kommentere på det her emne, hvorfor så ikke lige bruge noget tid på at diske op med nogle kilder på dine påstande?

Specielt når du snakker om saglighed, så får din mangel på førnævnte til at fremstå dig som værende naiv.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar
 
Reputation point: 502
 
Indlæg: 6135
Tilmeldt: 30. sep 2007, 23:04
Geografisk sted: Svendborg
 
Træner her: Performance Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hmmm, bare lige for at være hende den irriterende...

Hvis lortet ikke er lovligt i DK så drop det! Flyt til vidunderland hvor i kan stoppe i jer med det i lyster...

Hvis produkterne ikke er lovlige i DK, er det ikke statskassen som tjener pengende, men helt andre profiler... "Ej er ikke det samme som at købe hårde stoffer" - Næ produktet er ikke, men du smider penge i samme kasse... DONT DO IT!!! AssHole!

Til dig som ikke stemmer, LUK RØVEN, du har ingen ret til at have en mening!!!

Nå vil smutte til træning, smil :) - Thomas Damsgård here i come, eller hvordan han nu staves.
Humor er en dejlig ting :)
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 429
Tilmeldt: 1. nov 2009, 13:52
Geografisk sted: Hvidovre
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 62.00
- Squat: 90.00
- Dødløft: 70.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Igor, det er fint nok at du beretter om dine egne subjektive erfaringer med krudt, men når du begynder at udtale dig om årsagssammenhænge eller om mere generelle ting, så falder kæden sgu af for dig.

Misforstå mig ikke, jeg er egentlig enig i at der er lidt hysteri i det, men det nytter ikke noget du selv går iden anden boldgade og bliver så selektiv og forudindtaget i idne betragtninger...

og det er de de høje doser at det kan blive potitienlt farligt

Det er efter alt at dømme forkert. Selvfølgelig er det farligere at tage store mængder krudt, men det betyder ikke at små doser er uskadelige. Efter alt at dømme er bivirkninger (altså de alvorlige, ikke bare hypogonadisme og gyno) noget der akkumuleres med brugen og faktisk er der lige nu ikke viden om tiden, hvor man er udsat for suprafysiologiske hormonniveauer er lige så vigtigt som selve doseringen. Jeg kender personligt flere som har fået bivirkninger, selvom de aldrig har været på rigtigt høje doser af noget som helst. Point being, hvis det ikke er noget du VED, så lad være med at fremføre det som en reklame for at krudte sig... Jeg siger heller ikke du skal gøre det modsatte, men krudt gør netto flere dårlige ting end gode ting for danmark og derfor får jeg en dårlig smag i munden, når du stort set sidder og fortæller at det er iiih så fantastisk (for det er det indtryk du efterlader)

undersøgelser har vist at der er langt flere som kommer på skadestuen af multivitaminpiller end af hormoner

Æhm, nej. Og selv hvis der var, fortalte det så noget som helst? De fleste anabolske hormoner er ikke akut giftige, men farlige ved lang tids brug. De væsentligste alvorlige bivirkniner er efter alt at dømme hjertekarsygdomme og selvmord. Hjertetilfælde kommer sjældent på skadestuen og hverken dem eller selvmord analyseres systematisk for årsag, så vi ved reelt ikke hvor stort problemet er. Case studies fortæller os dog at det er der...

det er osse bevidst at have for lidt hormoner i kroppen er langt farligere end at have for mange.

Æhm... afvigelser fra den fysiologiske normaltilstand er i reglen skidt. De fleste de har for lave niveauer af ting, har det fordi de er syge og derfor bliver det ok totalt uden grund at krudte sig... Hjælp mig lige, jeg forstår slet ikke sammenhængen?

jeg har hørt om 1 i hele mit liv som har fået det dårligt på en begynder kur med modorat dose, han havde psykotiske problemer i forevejel, og følte at det blev forstærket da han begyndte

På en begynderkur? Hvorfor er det kun begynderkuren der tæller? Bare i den tid jeg var på Bodyhouse som aktiv, hørte jeg om ihvertfald en håndfuld, som enten døde eller fik alvorlige bivirkninger (=indlæggelse) på hvad der vel kan karakteriseres som "normale" misbrug. Det var vel ud af en aktiv brugerskare på nogle hundrede. Vil du ikke kalde det en overrepræsentation?

Dt er fint nok at du ikke synes krudt er skidt samt at debatten ofte er kørt at sporet. Jeg er uenig i det første, men ikke i det andet. Det hjælper bare ikke på debatten at du prøver på at køre den af sporet til den anden side. Krudt er skidt og det gør nogle folk syge, det gør nok bare ikke lige så mange syge som de fleste tror. Men at være i denial omkring det hjælper sgu ikke nogen noget...
Følg min blog:
Kropblog.dk (nu med liv igen ;o)

Kontakt mig for bud på personlig træning, træningsvejledning og kostvejledning
Månedens skribent: November 2007
Redaktør
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 3202
Tilmeldt: 10. okt 2006, 13:22
Geografisk sted: Nørrebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 220.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



@ Pind.

Jamen, hvis du mener det er super sundt, så gå du bare igang med det, hvis du altså ikke allerede har rodet dig ud i det.

Held og lykke med det!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 7
Tilmeldt: 16. nov 2009, 21:14
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan


Næste

Tilbage til Doping




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster