Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1122
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1120

Følg bodybuilding.dk på

Vil Bare være GRANDE, please

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Jeg Har sat mig for at jeg bare vil være så stor som overhovedet muligt.. Legal selvfølgelig :D
Jeg skal selvfølgelig tænke på kosten og jeg skal ha nogle proteiner inden bords!
Jeg spiser Normalt på følgende tidspunkter:
Morgenmad 05.40

kl09.00

Frokost kl 12.00

Et stykke frugt og nogle rosiner og kiks kl 15.00

kl 16.30

Aftensmad kl 19-19.30

natmad kl 22.00

Også køre vi igen!

Også træner jeg på følgende måde:

Dag1:
Lunges 4x10
Bænkpres 4x10
BOR 4x10
dødløft 5x5
Military 5x5
Pullups 5x5

Dag2
Benpress 5x5
Bænkpres 5x5
BOR 5x5
Rackpulls 4x10
military 4x10
pullups 4x10
---------------
Så Køre jeg de 2 fire gange i ugen, skiftevis!

Er det noget som nogen kan stå inde for vil få mig til at vokse ?:D
IF you cant' squat everyday, lift heavy everyday then you are not OVERTRAINED, you are UNDERTRAINED!

Reputation point: 0

Geografisk sted: Thisted

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Er det noget som nogen kan stå inde for vil få mig til at vokse ?:D

Squat er en konge øvelse og den vil helt sikkert få dig til at vokse. kan ikke se den i dit program....

Squat til you drop...YEAH :8 [/quote]
Brugeravatar

Træner her: Rasmus Rask Kollegiets jernhule

Forventer du en respons på din kostplan? I så fald vil det nok være en god idé at skrive den hele ind, og ikke kun et enkelt måltid :wink:

Desuden ser dit split ikke helt optimalt ud - Del det op så du kører ben, ryg, biceps på dag 1 og bryst, skuldre, triceps på dag 2, og så lig maven ind på en af de to dage. Husk at hver muskelgruppe skal have mindst 48 timer til at restituere efter træning!
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 220.00

Galleri: Vis galleri (5)

Yeah, ind med noget squat som tidligere nævnt. Også ligner din rep-fordeling en blanding mellem styrketræning og BB. Jeg ville holde mig på ca. 10 reps +/- hvis du udelukkende går efter masse :)
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Power Gym

Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Ingen kostplan

Hmm jeg vil bare ikke være for hård ved min lænd.. der for er squat ikke med.. når jeg også køre dødløft.. mine muskler for også 48 timers hvile..
og sæt reps er jeg selv meget tilfreds med, da jeg har læst at man skal variere og princippet er nakket direkte fra stripped down hypertrofi training, the ultimate program for putting on size..
og nej mc min kost plan skulle ikke ha respons, bare for at vise min spise hyppighed og fortælle at jeg tænker over kosten, men har ikke nogen decideret plan :D
IF you cant' squat everyday, lift heavy everyday then you are not OVERTRAINED, you are UNDERTRAINED!

norbak skrev:Jeg ville holde mig på ca. 10 reps +/- hvis du udelukkende går efter masse :)

Der er også utroligt meget vækst i low rep.

Variation er vejen frem.
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009

Reputation point: 302

Morten Bang skrev:Hmm jeg vil bare ikke være for hård ved min lænd.. der for er squat ikke med.. når jeg også køre dødløft.. mine muskler for også 48 timers hvile..
og sæt reps er jeg selv meget tilfreds med, da jeg har læst at man skal variere og princippet er nakket direkte fra stripped down hypertrofi training, the ultimate program for putting on size..
og nej mc min kost plan skulle ikke ha respons, bare for at vise min spise hyppighed og fortælle at jeg tænker over kosten, men har ikke nogen decideret plan :D

Imo er Squat vigtigere end dødløft, og det skader ikke, bare udfør øvelserne korrekt og lad skrønerne være skrøner :)

Træner her: Fitness World Aalborg
Equinox Prinsensgade

Det er ikke noget med at jeg hænger mig i skrønerne... jeg føler ikke jeg kan holde til både dødløft og squat.. deror her jeg prioteret dødløft over squat for den kan jeg bedst lide.. også har jeg fundet nogle udemærket alternetiver syntes jeg selv til at træne mine ben i form af Lunges og benpres

Morten Bang skrev:Det er ikke noget med at jeg hænger mig i skrønerne... jeg føler ikke jeg kan holde til både dødløft og squat.. deror her jeg prioteret dødløft over squat for den kan jeg bedst lide.. også har jeg fundet nogle udemærket alternetiver syntes jeg selv til at træne mine ben i form af Lunges og benpres

Hvordan føler du at du ikke kan holde til det? jeg kører begge uden problemer. har du haft problemer med lænden eller hvordan?

Equinox Prinsensgade

HST
Sidst rettet af TheNextArnold 1. nov 2008, 20:36, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00

Morten Bang skrev:Det er ikke noget med at jeg hænger mig i skrønerne... jeg føler ikke jeg kan holde til både dødløft og squat.. deror her jeg prioteret dødløft over squat for den kan jeg bedst lide.. også har jeg fundet nogle udemærket alternetiver syntes jeg selv til at træne mine ben i form af Lunges og benpres

Under alle omstændigheder er squat en øvelse der rammer kroppen mere komplet end dødløft. Desuden, så kan du da bare droppe rackpulls? Den er da givetvis endnu hårdere ved lænden?

EDIT:
Det er forresten nogle okay alternativer! :mrgreen:

Jamen det kører bare bedre for mig uden squat.. og ellers er jeg alt for grast i lænden... det kan da godt være squat rammer mere klomplet eller hvad du nu føler, der for er Dødløft stadig vigtigere for mig.. og andgående den med rackpulls.. der køre jeg engang imellem dødløft også men har bare forstået det sådan at dødløft er bedst til low reps :) derfor jeg køre rackpulls ind imellem

PS hvis i læser artiklen stripped down hypertrofi- ultimate program for putting on size. vil i også kunne læse at det bliver frarådet både og køre squat og dødløft... så skal man vælge en af dem også nogle alternativer...

Morten Bang skrev:Jamen det kører bare bedre for mig uden squat.. og ellers er jeg alt for grast i lænden... det kan da godt være squat rammer mere klomplet eller hvad du nu føler, der for er Dødløft stadig vigtigere for mig.. og andgående den med rackpulls.. der køre jeg engang imellem dødløft også men har bare forstået det sådan at dødløft er bedst til low reps :) derfor jeg køre rackpulls ind imellem

hvorfor spørger du ang. dit program når du alligevel ikke tager imod de ting som folk skriver til dig ? så som at squat er en vigtig øvelse ...... :roll:
Brugeravatar

Reputation point: 15

TheNextArnold skrev:HST

Hulk Size Training :8
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Kolding

Træner her: KIF Motion

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00

Logbog: Ingen logbog

kofoed skrev:hvorfor spørger du ang. dit program når du alligevel ikke tager imod de ting som folk skriver til dig ? så som at squat er en vigtig øvelse ...... :roll:

Fordi jeg godt ved at squat er vigtig men jeg har valgt at træne ben på en anden måde.. da det er hvad manden der er har lavet programmet siger? ikke både squat og dødløft.. og jeg vil ikke grase min lænd..

Jesperhs skrev:
TheNextArnold skrev:HST

Hulk Size Training :8

præciis :wink:
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00

Morten Bang skrev:
kofoed skrev:hvorfor spørger du ang. dit program når du alligevel ikke tager imod de ting som folk skriver til dig ? så som at squat er en vigtig øvelse ...... :roll:

Fordi jeg godt ved at squat er vigtig men jeg har valgt at træne ben på en anden måde.. da det er hvad manden der er har lavet programmet siger? ikke både squat og dødløft.. og jeg vil ikke grase min lænd..

Held og lykke du #-o

ville du træne Du har jo ikke delt det op i muskel grupper?? du træner fx BOR 4 gange om ugen?

Geografisk sted: Hillerød

Træner her: Hillerød Fysioterapi & Træningscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00

TJ skrev:
Under alle omstændigheder er squat en øvelse der rammer kroppen mere komplet end dødløft.

Sikke noget vås! Squat er en konge low body øvelse, ingen tvivl. Men DL er kongen af alle øvelser. Den rammer så mange flere muskelgrupper end squat!
Månedens skribent: August 2008 Månedens skribent: Oktober 2008 Månedens skribent: Januar 2009

Reputation point: 10

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

DL er kongeøvelsen som der bliver skrevet. Hvis du vil være grande så er der ikke plads til en tøseudtalelse som "jeg syntes den er for hård ved lænden" personligt har jeg haltet hjem fra lower back træning de sidste 5 år nu, men jeg dødløfter stadig selvom det gør ondt i lænden.

Vil man være grande så er der ikke tid til pjat og pylren, det kan du gøre når du bliver gammel.
heavy as you can go, most amount of reps, maintaining good form.. It is called bodybuilding.

pudzianowski skrev:DL er kongeøvelsen som der bliver skrevet. Hvis du vil være grande så er der ikke plads til en tøseudtalelse som "jeg syntes den er for hård ved lænden" personligt har jeg haltet hjem fra lower back træning de sidste 5 år nu, men jeg dødløfter stadig selvom det gør ondt i lænden.

Vil man være grande så er der ikke tid til pjat og pylren, det kan du gøre når du bliver gammel.

Det er i hvert fald vildt, men tja, hvis du skriver du vil være GRANDE så er der ingen vej udenom.

PS. Respekt pudzianowski =D>

Equinox Prinsensgade

pudzianowski skrev:DL er kongeøvelsen som der bliver skrevet. Hvis du vil være grande så er der ikke plads til en tøseudtalelse som "jeg syntes den er for hård ved lænden" personligt har jeg haltet hjem fra lower back træning de sidste 5 år nu, men jeg dødløfter stadig selvom det gør ondt i lænden.

Nemlig :lol:

Folk whiner og bitcher for meget, når det kommer til de store basisøvelser. Hvis man ikke vil være stor og stærk kan man altid tage ned i den lokale fitness.dk og sætte sig i en skinnende maskine og kigge på fitness-sild på stepmaskinen :roll:
Månedens skribent: Oktober 2007
Redaktør

Reputation point: 173

Styrkeliste
- Bænkpres: 206.00
- Squat: 250.00
- Dødløft: 272.00

Til jaged og pudz prøv og læs hvad jeg skriver? Jeg køre dødløft fordi den syntes jeg er vigtigere en squat.. jeg køre IKKE squat da jeg hellere vil køre benpress og lunges? JEG KØRE DL!!!

Morten Bang skrev:Til jaged og pudz prøv og læs hvad jeg skriver? Jeg køre dødløft fordi den syntes jeg er vigtigere en squat.. jeg køre IKKE squat da jeg hellere vil køre benpress og lunges? JEG KØRE DL!!!

Jeg tror de tænker på de 3 store som helhed, at det er lige meget hvilken du mangler.

Equinox Prinsensgade

Sådan forstod jeg dt bare ikke... men jeg skal nok få aktiveret mine lår så rigeligt med benpress og lunges...

AndersHauberg skrev:

Hvordan føler du at du ikke kan holde til det? jeg kører begge uden problemer. har du haft problemer med lænden eller hvordan?

Dødløft og Squat Syntes jeg er meget hård når det tages samme dag. og mit næste program skal jeg vært fald ikke have dem sammen så heller skifte mellem dem.
Hvis jeg stiger i dødløft kan jeg ikke stige i squat og omvendt da det ellers bliver fuck... :)

Gøre godt nok også 5 gentagelser i hver..
Brugeravatar

Geografisk sted: Brøndby

Træner her: Fresh Fitness Brøndby

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 205.00
- Dødløft: 180.00

Morten Bang skrev:Sådan forstod jeg dt bare ikke... men jeg skal nok få aktiveret mine lår så rigeligt med benpress og lunges...

Mit indlæg var ikke rettet imod dig som sådan. Det var mere end generel betragning over, at manhe undlader de store øvelser, med mangen en undskyldning, og med den egentlige grund, at de bare er nogen pyllerhoveder som er bange for hårdt arbejde.
Månedens skribent: Oktober 2007
Redaktør

Reputation point: 173

Styrkeliste
- Bænkpres: 206.00
- Squat: 250.00
- Dødløft: 272.00

Det er også noget fis at sidde og sige man skal halte hjem efter hver træning, fordi man har gennemtæsket sin lænd. Det er på ingen måde holdbart.
Brugeravatar

Reputation point: 495

Geografisk sted: Vejle

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00

Pzyrex skrev:Det er også noget fis at sidde og sige man skal halte hjem efter hver træning, fordi man har gennemtæsket sin lænd. Det er på ingen måde holdbart.

Selvfølgelig er det det!

Du skal knap nok kunne stå op og tage sokker på efter en hård omgang squat og/eller dødløft :mrgreen:
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

pzyrex der er jo forskel på smerte efter en hård omgang træning og smerte som når en skade er på vej.

Så jo du kan sagtens halte hjem efter en ordentlig omgang Dl hvor det stadig holder 100 %.

Men som jagd siger så er de unge knejter mere til maskiner og spillen disko overfor damerne end rykke nogen solide kg på den gode gamle måde.

Styrketræning skal sgu gøre ondt engang imellem, jeg har trænet i 13 år og jeg bliver stadig øm efter en hård omgang træning, derfor sætter jeg mig da ikke ned og piber og revurderer mine øvelser fordi de gør for ondt :)
heavy as you can go, most amount of reps, maintaining good form.. It is called bodybuilding.

Næste

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster