Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

essensen skrev:Lad være med at gå så meget op i programmer - de er sekundære for din fremgang. Spis, træn hårdt og restituer så skal du nok vokse fint uanet program (forudsat der bare er en lille smule fornuft i hvad du foretager dig).

essensen skrev:Lad være med at gå så meget op i programmer - de er sekundære for din fremgang. Spis, træn hårdt og restituer så skal du nok vokse fint uanet program (forudsat der bare er en lille smule fornuft i hvad du foretager dig).

Henriksen skrev:IMO er det med fancy programmer osv. alt for opblæst. Når erfaringen kommer kan du sætte dig ned og lave dit idelle program på under 10 minutter ved hjælp af papir og blyant, fordi du ved hvad der virker..

Moody skrev:Henriksen skrev:IMO er det med fancy programmer osv. alt for opblæst. Når erfaringen kommer kan du sætte dig ned og lave dit idelle program på under 10 minutter ved hjælp af papir og blyant, fordi du ved hvad der virker..
for nybegyndere, som trådstarter, er der absolut ingen grund til at starte på et komplekst program, men jeg vil vove den påstand at det er de færreste der kan lave deres eget "ideelle" program.
der er altså en grund til at folk får vilde gains af præ konfigureret programmer såsom f.eks. sheiko, hst, ws4sb etc. Dermed ikke sagt at man ikke kan lave sit eget program, men det bliver ofte måske bare for simpelt og måske mere vigtigt: for uambitiøst

Henriksen skrev:Moody skrev:Henriksen skrev:IMO er det med fancy programmer osv. alt for opblæst. Når erfaringen kommer kan du sætte dig ned og lave dit idelle program på under 10 minutter ved hjælp af papir og blyant, fordi du ved hvad der virker..
for nybegyndere, som trådstarter, er der absolut ingen grund til at starte på et komplekst program, men jeg vil vove den påstand at det er de færreste der kan lave deres eget "ideelle" program.
der er altså en grund til at folk får vilde gains af præ konfigureret programmer såsom f.eks. sheiko, hst, ws4sb etc. Dermed ikke sagt at man ikke kan lave sit eget program, men det bliver ofte måske bare for simpelt og måske mere vigtigt: for uambitiøst
Jeg lavede da mit styrkeprogram jeg køre nu 3 split på 15 minutter ca. og fik det så efterfølgende rettet det lidt til med hjælp fra ham der hjælper og vejleder mig. Det var få ting han kunne rette på det, og det sidder da lige i skabet med massere af styrke forøgelse.

DennisKP skrev:hm, som sagt, har jeg trænet i næsten et år nu, og ville videre til et mere seriøst program,
da jeg ikk øger min masse mere.
Er nået frem til, at jeg starter nok starter på et 2 split program ( artikler/bodybuilding/the-basics-of-hypertrophy-training.html )
Hvor jeg tager 5x5 af de store øvelser, og lidt mindre sæt, og flere reps af de "små øvelser". ?
Ellers skulle jeg prøve det fullbody program der også er på siden ^^, og bare sætte en biceps og triceps øvelse mere ind ?
Hvad vil være mest fornuftigt, efter jeg kun har trænet seriøst i ca 8 måneder.

Moody skrev:Henriksen skrev:IMO er det med fancy programmer osv. alt for opblæst. Når erfaringen kommer kan du sætte dig ned og lave dit idelle program på under 10 minutter ved hjælp af papir og blyant, fordi du ved hvad der virker..

men jeg selv er motiveret alene ved tanken om at straffe noget jern, så fuck hvordan det foregår 

DennisKP skrev:Tak for jeres gode råd
Igor, det er vel også det jeg har gjort de sidste 9 måneder vel ?
Eller skal jeg fortsætte sådan 6 mdr endnu? selvom jeg ikk gainer mere ved det længere ?

Moody skrev:
pas på du ikke hijacker tråden for meget, det er trodsalt vallemayn som stiller spørgsmålene i første omgang, hvormed det naturligt nok også er ham de fleste svar er henvendt til![]()
nej efter 9 måneder bør du efterhånden være over begynder stadiet, selvom mange stadig oplever begyndergains, vil det nok være fornuftigt, så småt at finde et passende program

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster