Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1443
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1440

Følg bodybuilding.dk på

Vurdering af Kostplan - Bulk.

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

I kan se min kostplan under min profil.
Det er bulk, for at få noget fedt på kroppen da jeg er undervægtig.
Men synes jeg får utrolig mange kulhydrater ind, så nogle idéer til hvad jeg kunne ændre? :)

67kg - 180 høj.

Tak på forhånd. :drink:
Roser er røde og violer er blå.
Jeg er skizofren og det er jeg også.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 7.00
- Squat: 9.00
- Dødløft: 13.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Spiser du 3½ dåser fisk om dagen?
Og slet dog den omgang remoulade.
Har du brugt en ligevægtsindtags beregner for at finde ud af hvor mange kcal du skal have?
I live for this!
Brugeravatar

Geografisk sted: Svendborg

Dr. Tough skrev:Spiser du 3½ dåser fisk om dagen?
Og slet dog den omgang remoulade.
Har du brugt en ligevægtsindtags beregner for at finde ud af hvor mange kcal du skal have?

jeg spiser 2 dåser tun, og 1 dåse makrel. ved ikke lige om min hukommelse er helt forkert når jeg skriver den vægt som jeg skriver under kostplanen, ellers må du meget gerne lige skrive hvis du ved hvad de præcist vejer. :)

Mit ligevægts indtag ligger på omkring 28-2900 :)
Brugeravatar

Styrkeliste

2900 kcal er dit ligevægtsindtag, og så får du 4400 Kalorier? Alt, alt for meget. Jeg vil sige at du har lidt for meget af det hele. En del for meget fedt, lidt for meget protein og og lidt for mange kulhydrater. Husk du skal helst kun ligge på omkring 500 kcal om dagen over dit ligevægtsindtag.

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00

Crozzo skrev:2900 kcal er dit ligevægtsindtag, og så får du 4400 Kalorier? Alt, alt for meget. Jeg vil sige at du har lidt for meget af det hele. En del for meget fedt, lidt for meget protein og og lidt for mange kulhydrater. Husk du skal helst kun ligge på omkring 500 kcal om dagen over dit ligevægtsindtag.

Hvis jeg nu spiser 1500 kalorier ekstra, så tager jeg hurtigere på end ved 500 kalorier om dagen.
og da jeg gerne vil have det til at gå ret hurtigt, så er det da selvfølgelig bedre for mig.
Kan ikke se nogen grund til at det er dårligt, da jeg er undervægtig og jeg mangler nok omkring 8 kg for at have en forholdsvis normal vægt af min højde.
Så hvorfor er det alt for meget? :)
Brugeravatar

Styrkeliste

fordi at du tager ikke mere muskler på ved at være 1500 kcal overskud, men fedt.
hvis du gerne vil have meget mere fedt skal du bare fortsætte
fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...

Styrkeliste
- Bænkpres: 10.00
- Squat: 5.00

Logbog: Ingen logbog

merijaan skrev:fordi at du tager ikke mere muskler på ved at være 1500 kcal overskud, men fedt.

Godt nok :)
Brugeravatar

Styrkeliste

lud0mania skrev:
Crozzo skrev:2900 kcal er dit ligevægtsindtag, og så får du 4400 Kalorier? Alt, alt for meget. Jeg vil sige at du har lidt for meget af det hele. En del for meget fedt, lidt for meget protein og og lidt for mange kulhydrater. Husk du skal helst kun ligge på omkring 500 kcal om dagen over dit ligevægtsindtag.

Hvis jeg nu spiser 1500 kalorier ekstra, så tager jeg hurtigere på end ved 500 kalorier om dagen.
og da jeg gerne vil have det til at gå ret hurtigt, så er det da selvfølgelig bedre for mig.
Kan ikke se nogen grund til at det er dårligt, da jeg er undervægtig og jeg mangler nok omkring 8 kg for at have en forholdsvis normal vægt af min højde.
Så hvorfor er det alt for meget? :)

Nu vil de fleste mennesker jo gerne tage clean muskelmasse på, der er ikke så mange der ønsker at tage fedt på. Jeg vil nu stadig råde dig til at holde dig til de 500kcal mere om dagen. Med masser af træning samt 500kcals overskud om dagen, får du i løbet af 4-5 måneder taget de 8kg på.

Styrkeliste

lud0mania skrev:
merijaan skrev:fordi at du tager ikke mere muskler på ved at være 1500 kcal overskud, men fedt.

drik en flaske becel om dagen, og ellers bare spis normalt så skal du nok tage på..

Du vil fortryde senere hen at du tager så meget fedt på. hvis du bulker med ca 500Kcal i et halvt år får du også hurtigt pakket noget på kroppen.

uanset din højde og vægt, så er det aldrig nogen fordel at tage på i fedt bare for at komme op i vægt. også skal du også bare have alle livsstil sygdommene med i bagtankerne hvis du gerne vil være lidt halvkvapset og fed. :wink:
Hvorfor ikke bare få en lean hugget og lækker krop?
Kort sagt, er du undervægtig, så pak nogle muskler på!

Geografisk sted: Frederikssund

Styrkeliste
- Squat: 125.00
- Dødløft: 145.00

Galleri: Vis galleri (1)

Illisher skrev:
lud0mania skrev:

drik en flaske becel om dagen, og ellers bare spis normalt så skal du nok tage på..

Du vil fortryde senere hen at du tager så meget fedt på. hvis du bulker med ca 500Kcal i et halvt år får du også hurtigt pakket noget på kroppen.

uanset din højde og vægt, så er det aldrig nogen fordel at tage på i fedt bare for at komme op i vægt. også skal du også bare have alle livsstil sygdommene med i bagtankerne hvis du gerne vil være lidt halvkvapset og fed. :wink:
Hvorfor ikke bare få en lean hugget og lækker krop?
Kort sagt, er du undervægtig, så pak nogle muskler på!

Hvorfor ikke ren fløde nu når vi er igang? ;)

Styrkeliste

hvad ville i anbefale ens fedt% skal være i bulk perioden, og % når der skal cuttes
fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...

Styrkeliste
- Bænkpres: 10.00
- Squat: 5.00

Logbog: Ingen logbog

merijean, de er helt umuligt at sætte et konkret tal på, men nu vil jeg alligevel prøve. For de fleste er omkring 10% der hvor ens udseende går til et nyt plateau. I stedet for at nå fx. 20% fedt i bulk perioden hvor man er decideret overvægtig, hvorfor så ikke holde sig forholdsvis lean hele året? måske have en vidde mellem 9-14% - alt efter hvordan man ser ud.

merijaan skrev:hvad ville i anbefale ens fedt% skal være i bulk perioden, og % når der skal cuttes

Ens fedtprocent bør ikke stige meget mere end et par procenter over nogle måneders bulk. Man kan virkelig sparer mange måneders cut, hvis man bare opnår nogle lean gains under sit bulk.
Aldrig træt af at leve i skyggen?
Brugeravatar

Træner her: Lillerød Vægtløfter Klub

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster