Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Blackfriend skrev:Som jeg skriver så går jeg på efterskole, så jeg har ikke tiden til at lave diverse store måltider og sådan. Vi får det mad på skolen som vi får, og det er måske lidt i underkanten til at tage på. Så weight gainer ville vel hjælpe mig med at sikre mig at jeg spiser nok til at kunne tage på? Mener selv jeg får rigeligt protein, så protein shakes burde være vel være ubrugeligt ..

Blackfriend skrev:Det er jeg ikke enig med dig i..
Gå evt. ind på fitness nord - information - weightgainer
Der foretrækker de 3 forskellige weight gainer som passer til folk som enten har nemt ved at tage på eller svært ved det.
Men jeg har ikke forstand på om 5,4 kg til 399,00 DKK er billigt? Ved nemlig ikke hvor meget man skal bruge dagligt osv.

Blackfriend skrev:Lige præcis det jeg vil høre! Det var en meget tilfælde weight gainer jeg fandt, så jeg har ingen forstand på produktet eller prisen. Men hvor lang tid har man så de der 5,4 kg? Hvad er normalt at bruge dagligt? :-)

Chayen skrev:Blackfriend skrev:Lige præcis det jeg vil høre! Det var en meget tilfælde weight gainer jeg fandt, så jeg har ingen forstand på produktet eller prisen. Men hvor lang tid har man så de der 5,4 kg? Hvad er normalt at bruge dagligt? :-)
En servering indeholder 334 gram, hvilket svarer til 1.238 kcal. Men det er dog vejledende og langtfra hvad de fleste kan og har behov for at indtage. Mængden af pulver du behøver om dagen er svært at svare på da der intet vides om dit ligevægtsindtag samt hvor mange kcal du allerede indtager om dagen. Et realistisk bud kunne være de 100 gram om dagen, hvilket tilfører din nuværende kost 377 ekstra daglige kcal.
Dette vil løbe op i 3 kg om måneden, hvilket svarer til et samlet beløb på 222,22 kroner om måneden.
Men som sagt et dette blot et eksempel og det kan sågar være du har behov for flere eller færre kcal for at stige i vægt.

Blackfriend skrev:Chayen skrev:Blackfriend skrev:Lige præcis det jeg vil høre! Det var en meget tilfælde weight gainer jeg fandt, så jeg har ingen forstand på produktet eller prisen. Men hvor lang tid har man så de der 5,4 kg? Hvad er normalt at bruge dagligt? :-)
En servering indeholder 334 gram, hvilket svarer til 1.238 kcal. Men det er dog vejledende og langtfra hvad de fleste kan og har behov for at indtage. Mængden af pulver du behøver om dagen er svært at svare på da der intet vides om dit ligevægtsindtag samt hvor mange kcal du allerede indtager om dagen. Et realistisk bud kunne være de 100 gram om dagen, hvilket tilfører din nuværende kost 377 ekstra daglige kcal.
Dette vil løbe op i 3 kg om måneden, hvilket svarer til et samlet beløb på 222,22 kroner om måneden.
Men som sagt et dette blot et eksempel og det kan sågar være du har behov for flere eller færre kcal for at stige i vægt.
Super eksempel! Synes dog det er en anelse dyrt.. Der findes ikke nogle med samme effekt til en mindre pris? Eller er det hvad man smide for at få noget ekstra kød på kroppen? :-)
De 100 gram som du kommer med i dit eksempel.. Skal de indtages over flere måltider eller efter træning eller hvordan?

TankeN skrev:Blackfriend skrev:Chayen skrev:Blackfriend skrev:Lige præcis det jeg vil høre! Det var en meget tilfælde weight gainer jeg fandt, så jeg har ingen forstand på produktet eller prisen. Men hvor lang tid har man så de der 5,4 kg? Hvad er normalt at bruge dagligt? :-)
Super eksempel! Synes dog det er en anelse dyrt.. Der findes ikke nogle med samme effekt til en mindre pris? Eller er det hvad man smide for at få noget ekstra kød på kroppen? :-)
De 100 gram som du kommer med i dit eksempel.. Skal de indtages over flere måltider eller efter træning eller hvordan?
Du laver da bare din egen, 1000g sukker, 100g proteinpulver, eventuelt lidt kakao pulver = et styks weight gainer..
. Men er du sikker på at det er den rigtige blanding? Altså 1000g sukker og 100g protein?
Blackfriend skrev:TankeN skrev:Blackfriend skrev:Chayen skrev:Blackfriend skrev:Lige præcis det jeg vil høre! Det var en meget tilfælde weight gainer jeg fandt, så jeg har ingen forstand på produktet eller prisen. Men hvor lang tid har man så de der 5,4 kg? Hvad er normalt at bruge dagligt? :-)
Du laver da bare din egen, 1000g sukker, 100g proteinpulver, eventuelt lidt kakao pulver = et styks weight gainer..
Kan stensikkert skaffe adgang til en masse gratis sukker på min skole :-). Så det kunne da være en billig løsning. Men der er selvfølgelig ingen garanti på at det er ligeså effektivt. Men er du sikker på at det er den rigtige blanding? Altså 1000g sukker og 100g protein?
også skal de 100-150 gram af den blanding bare indtages i maden eller i en shake dagligt ligesom weight gainer?
- læs lige hvad jeg skrev igen, forsøger bare at fortælle dig at det er sukker tilført lidt protein.. spild af penge, blend 100g havregryn, tilfør et scoop eller to proteinpulver, smid en halv liter sødmælk i shaken også.. drik det efter træning istedet for alt det weight gainer. Det er billigere og bedre.
TankeN skrev:Blackfriend skrev:TankeN skrev:Blackfriend skrev:Chayen skrev:Blackfriend skrev:Lige præcis det jeg vil høre! Det var en meget tilfælde weight gainer jeg fandt, så jeg har ingen forstand på produktet eller prisen. Men hvor lang tid har man så de der 5,4 kg? Hvad er normalt at bruge dagligt? :-)
Kan stensikkert skaffe adgang til en masse gratis sukker på min skole :-). Så det kunne da være en billig løsning. Men der er selvfølgelig ingen garanti på at det er ligeså effektivt. Men er du sikker på at det er den rigtige blanding? Altså 1000g sukker og 100g protein?
også skal de 100-150 gram af den blanding bare indtages i maden eller i en shake dagligt ligesom weight gainer?
- læs lige hvad jeg skrev igen, forsøger bare at fortælle dig at det er sukker tilført lidt protein.. spild af penge, blend 100g havregryn, tilfør et scoop eller to proteinpulver, smid en halv liter sødmælk i shaken også.. drik det efter træning istedet for alt det weight gainer. Det er billigere og bedre.

I siger meget at WG'er er bare rent sukker osv.. bla bla.. men lige nu bruger jeg en WG som ikke har noget sukker.. 

MartinDue skrev:Hvorfor ikke bare købe en bøtte peanutbutter og æde 3-4 spiseskeeer om dagen? Så burde den være der.. og det behøves ikke at gøres efter træning, men når du har lyst. Der er mange kcal i peanutbutter samt sundt fedt og proteiner. Dog husk at det skal være økologisk (stort set samme pris som ikke-øko), da det ellers er tilsat sukker og andet gøgl.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster