Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Dingo skrev:Hvordan verificeres sandheden af disse dokumenter?
Der har jo været snak om hvorvidt WikiLeaks var et led i en terrororganisation med henblik på at skabe kaos. Hvis først de har lækket et par dokumenter som er sande, så kan de jo i princippet sige alt. Folk æder det jo råt.
WIKILEAKS SIGER AT ELVIS ER I LIVE OG BOR I TEXAS???
Det er bare en gennemgående tanke jeg har haft hver gang de taler om det. Jeg har endnu ikke hørt nogle stille spørgsmålstegn ved nogle af oplysningerne

Nicobruun skrev:Dingo skrev:Hvordan verificeres sandheden af disse dokumenter?
Der har jo været snak om hvorvidt WikiLeaks var et led i en terrororganisation med henblik på at skabe kaos. Hvis først de har lækket et par dokumenter som er sande, så kan de jo i princippet sige alt. Folk æder det jo råt.
Det er bare en gennemgående tanke jeg har haft hver gang de taler om det. Jeg har endnu ikke hørt nogle stille spørgsmålstegn ved nogle af oplysningerne
Det var op at vende i vores klasse, hvor jeg diskuterede med en om at jeg ikke troede på dem. Men nej nej, han påstod at det var helt rigtigt -.-

Dingo skrev:Nicobruun skrev:Dingo skrev:Hvordan verificeres sandheden af disse dokumenter?
Det var op at vende i vores klasse, hvor jeg diskuterede med en om at jeg ikke troede på dem. Men nej nej, han påstod at det var helt rigtigt -.-
Nogle af informationerne skal da nok være rigtige, men de har jo al magt hvis folk bare blindt tror på de "lækkede dokumenter". Jeg har til dato ikke hørt nogle være kritiske , hverken i nyhederne eller andre steder

alwin skrev: skal der nok komme store problemer ud af det.
Dingo skrev:Hvordan verificeres sandheden af disse dokumenter?

The Juice skrev:alwin skrev: skal der nok komme store problemer ud af det.
I lyset af mit indlæg vil jeg gerne spørge: hvordan?

The Juice skrev:Læs mit indlæg igenRegeringsledere baserer altså ikke deres udenrigs- forsvars- eller sikkerhedspolitik på, hvad amerikanske diplomater siger bag deres ryg, og der er ikke nogen oplysninger lækket i kablerne, som de ikke ved i forvejen. Hvis amerikanerne ved et eller andet om det iranske atomprogram, som de ikke vil dele med deres tætteste allierede i regionen, så kan jeg forsikre dig for, at det ikke vil fremgå af de dokumenter Wikileaks er kommet i besiddelse af. Som Muddii skriver, så er intet af de klassificeret Top Secret.

Misterhamper skrev:Nogen bud på hvad "Doomsday" filen kunne indeholde, hvis den er reel nok? Hvad ville være det smarteste at have i sådan en fil?

Napoleon2 skrev:Sandheden om 11. september.

The Juice skrev:Napoleon2 skrev:Sandheden om 11. september.
Lol, hvilken "sandhed"?

Misterhamper skrev:Nogen bud på hvad "Doomsday" filen kunne indeholde, hvis den er reel nok? Hvad ville være det smarteste at have i sådan en fil?

The Juice skrev:Napoleon2 skrev:Sandheden om 11. september.
Lol, hvilken "sandhed"?

Napoleon2 skrev:The Juice skrev:Napoleon2 skrev:Sandheden om 11. september.
Lol, hvilken "sandhed"?
Lol, at Bush var en del af det, Lol.

Muddii skrev:Læs resten af mit indlæg så vil du nok forstå hvorfor jeg kom med det eksemepel ?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster