Hippo skrev:Synes stadig det lugter alt for meget af broscience af værste skuffe.
Henrik er da iøv ikke noget godt eksempel at henvise til, han indleder stortset
altid med at konstatere at han er træt eller uoplagt eller dehydreret eller har ondt
i maven osv osv. Hvis man vil cutte i en kort periode, bevares, så ser det da ud
til at man taber sig, men at adoptere det som livsstil at faste 20 timer i døgnet
er der vist ingen evidens for at skulle være godt for noget som helst.
Det må du gerne synes.
Jeg tror dog ikke at du læser min log. Jeg har én gang været syg mens jeg har været på IF, hvor jeg skrev at jeg var træt, uoplagt, dehydreret og havde ondt i maven på én gang.
En gang på et halvt år, Jacob!
Ellers har jeg ikke klaget over træthed mere end maximalt 5 ud af 150 træninger. Det er der vist ikke noget specielt i.
Nogen gange klager jeg over, ikke at have tid nok til træning eller generelt være presset med arbejde. Det oplever vi vist alle. Det har du også selv gjort.
Men den store kontrast er til hvordan jeg konstant whinede før jeg gik på IF. Det var sgu en ynk og en jammer. Men de tider er slut nu med IF. Jeg tror ikke du har registreret forskellen. Men prøv at se lidt i min log.
Men igen til alle:
I må synes lige hvad I har lyst til. Jeg er bedøvende ligeglad. Jeg ved det virker.